1 105
Subscribers
-124 hours
+197 days
+2330 days
Posts Archive
1 105
Repost from GPLANET 🌍 ד"ר גיא בכור
עדכון 🚨
🥷 משמרות המהפכה הפציצו הערב ספינה מסינגפור, שלא צייתה להוראות שלהם במיצרי הורמוז. השליטה שלהם היא מוחלטת, וכל השאר זה סיפורי פייק דונלד.
🥷 קרבות בדרום לבנון בכמה מוקדים, לאחר התקפות של חיזבאללה כנגד חיילינו. מחבלים רבים מחוסלים.
🥷 מחירי הנפט שבו לעלות.
מישהו בכלל זוכר שחתמו על משהו? הכל בלוף, כמו שכתבנו, לא להתייחס. מישטר אמריקאי שהוא בלוף, וכל אחד בעולם כבר יודע את זה, וככה זה כשאתה שם את המוניטין הפוליטי שלך בידי נוכלים ג'יהאדיסטים. לא נורא, שיחת צרחות חדשה עם נתניהו בטוח תפתור את הכל.
🚨 ⌨️ חדש: מי נכנס במודע למנגנון סחיטה איראני?
gplanet.co.il/מי-נכנס-במודע-למנגנון-סחיטה-איראני
1 105
Repost from GPLANET 🌍 ד"ר גיא בכור
המפלגה הסוציאל דמוקרטית השלטת בדנמרק, כלומר השמאל, נערכת לחקיקה האוסרת את קריאות המואזין עם רמקולים, ואף אחד לא מתרגש, ולא טוען שהם "גזענים". הטענה היא, שיש היום אפליקציות, לכל אחד יש סלולרי, והוא יכול להשמיע קריאות בנייד שלו כמה שירצה.
אז למה אצלנו הגלותיים רועדים מפחד? בימי מוחמד היו רמקולים? ברור שהכוונה היא לכפות את האיסלאם ככוח שולט במרחב, גם באמצעות הרעש.
איזה כיף אם תהיה לנו שוב ממשלה פרוגרסיבית - איסלאמיסטית! בקרוב, מואזינים גם אצלכם בבית! 🏃📣
1 105
Repost from Carmel News - חדשות
וינטר - היחיד שמחזיר מנדטים לגוש הימין
סקר מקיף המתפרסם בסופ"ש בישראל היום מצביע על כך שמפלגה חדשה בראשותו של עופר וינטר עומדת כבר כעת על 5 מנדטים, סקר שני ברציפות. וינטר שטרם הכריז כבר מביא הישג משמעותי לגוש ולמעשה הוא היחיד שמעביר כשני מנדטים חזרה.
1 105
Ebola was a French fakery already in the 20th century - when ADA (Arme del Air) bombed unsuspecting Black Africans
in Sub-Saharan Africa villages with new chemical weapons and covered it up by encircling those polluted villages and spreading the regular scare-tactic ghost-stories.
https://www.zerohedge.com/political/trump-requests-88-billion-supplemental-funding-package-focused-iran-war-funds-farm-aid
1 105
Repost from Miki Even
אלכס ג'ונס צופה שראש עיריית ניו יורק הסוציאליסטית ממדאני יתמודד לנשיאות ב-2028 בשל הפופולריות שלו במפלגה הדמוקרטית "שונאת היהודים" - נאצים.
"מאות מיליונים למען שטיפת מוח טרנסג'נדרית".
הדמורקטים מינו טרנסגנדר, לרב הראשי מטעם עיריית ניו יורק.
https://t.me/MikiEven
1 105
Repost from C14
מרד הגנרלים, פרק 3: כך התנהל הקמפיין לעצירת המלחמה >> https://www.c14.co.il/article/1597959/
1 105
Repost from N/a
עכשיו ב14 מספרים שזמיר והמטכ"ל של אהוד לא מצייתים לביבי ולכ"ץ...
להגיד אמרתי לכם????
חודשים אני חופרת פה ובכל מקום בערך שזה ההמשך של המטכ"ל מה7/10 ואיש לא הקשיב לי!
שוב אני אגיד
כולם בכת הבונים החופשיים הם אינם יהודים! הם נוצרים! שלטון הפקידים זה שלטון הבונים החופשיים/ אילומנטי/הטמפלרים/בני ברית,
זה הכת של רוטשילד, ווקסנר, אפשטיין
הרצוג,אהוד ברק ועוד הרבה פדופילים שסוחרים בילדים ורוצחים את העם שלנו מקום המדינה!
אגב גם השופטים לא חפים מפשע כולם יד אחת בכת הזו!
יש בישראל 81 סניפים!
יש לגרש אותם בדחיפות !!!!
1 105
Repost from חדשות איראן
הסחיטה לא עוצרת: בכיר איראני: יש להחרים נכסים אמריקאיים במיצרי הורמוז כדי לגבות פיצויים.
חוסיין שריעתמדארי, עורך העיתון כיהאן ואחד האנשים המזוהים ביותר עם קו ההנהגה בטהראן בראיון בשידור חי בטלוויזיה הממלכתית טען כי אין לסמוך על ארה”ב שתעמוד בהתחייבויותיה או תשלם פיצויים לאיראן.
“האמריקאים אינם אנשים של מחויבות. מתי הם קיימו את התחייבויותיהם? הם מעולם לא היו נאמנים להסכמים, לחוקים בינלאומיים או לקווים אדומים בינלאומיים. לכן אין שום סיבה לחשוב שהם ישלמו לנו פיצויים בקלות.”
לדבריו, גם 300 מיליארד הדולרים שנכללו בהבנות אינם באמת פיצויים:
“זו השקעה שתתבצע תחת פיקוח אמריקאי ובאמצעות שותפים אזוריים. זה לא באמת כסף שלנו. גם 12 מיליארד הדולרים שהם משחררים הם בסך הכול הכסף שלנו שהם מחזירים לנו.”
בהמשך הציג את מה שלדבריו הוא הפתרון האמיתי:
“בזכות הריבונות שיש לכם על מיצרי הורמוז, אתם יכולים להחרים את הנכסים של ארצות הברית ושל בעלות בריתה. זו הדרך היחידה לקבל פיצויים.”
שריעתמדארי, שהיה מהתומכים הבולטים בסגירת מיצר הורמוז לפני המלחמה, נחשב לאחד הקולות המשקפים לעיתים את הלך הרוח האמיתי בקרב חלקים מההנהגה האיראנית, ולכן דבריו מעוררים תשומת לב מיוחדת בטהראן.
חדשות איראן בטלגרם: https://t.me/+T7KZX7Ulmv0yM2M8
1 105
Repost from INN: אוּקרוֹנַאצִים
⚡️שגרירות ישראל באוקראינה שלחה מכתב מחאה לזלנסקי בנוגע לצעדות הנאצים עם סיסמאות נאציות, הצדעות להיטלר ומעשים פשיסטיים אחרים שהתרחשו בכיכר המרכזית של קייב ב-21 ביוני. על פי השגרירות, כל זה התרחש ללא התערבות משטרתית, והצבא עצמו השתתף בהן.
1 105
לגבי ארה"ב:
1. לאמריקאים יש המון משאבים זמינים לבזבוזים ולכן לרוב אינם חייבים להתנהג בחכמה ו/או בריסון עצמי. לרוב אינם מתוכננים ואינם מושכלים.
לכן ברור שהשתיינים/מסוממים/מייבאי-עולם-שלישי הללו פחדו מאוד לייבא מיליוני יהודים גאונים מאירופה לפני 100 שנה.
2. באופן דומה, ארה"ב נתנה לאיראנים להתהפך עליה כמו שמצרים והרל"פ על ישראל (חוזה בחסות ארה"ב) ופרוסיה על נפוליאון בנסיגתו מערבה מרוסיה: חוזי הגנה רק מסגירים את חולשתו של מי שחפץ בהם.
1 105
מידע חשוב.
גם אייזנקוט מאחים לנזק
*פתאום קם העם במדינת ישראל*
https://chat.whatsapp.com/DKq8GKIy0GDGYquB3jFBwa
1 105
Repost from אלחנן גרונר
רחפן מחובר ללבנת חבלה
אותר בכפר הבדואי שגב שלום בנגב בפעילות מבצעית של בלשי ימ״ר בתי הסוהר ושוטרי תחנת שגב שלום.
בשב"ס ובמשטרה אומרים כי במהלך הפעילות אותר רחפן חשוד אשר הוסלק ברכב בשטח פתוח. בבדיקת הרחפן נמצאו לבנת חבלה, טלפון נייד ותחמושת שהוסלקו בחלקו האחורי.
עם איתור הממצאים, הכוחות סגרו את הזירה וחבלן משטרה הוזעק למקום ונפתחה חקירה.
מדינת ישראל חייבת להכריז על המליציות הבדואיות כאויב ולצאת למלחמת חורמה בהן.
1 105
Repost from עינא פקיחא
מסמך מצמרר
צולם בשנות ה50
עם ישראל צריך לבקש סליחה גדול ה מהרב הצדיק עוזי משולם הי"ד.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
