en
Feedback
c'est la vie

c'est la vie

Open in Telegram

Love me or hate me,I’m still gonna shine t.me/HidenChat_Bot?start=6056305458

Show more
331
Subscribers
+124 hours
+27 days
+1130 days
Posts Archive
من ‏علاوه بر گرما از ظهر هم متنفرم. کصکش منظورت چیه که مثلا ساعت یکه؟ این چه ساعتیه جدی؟ خودت خجالت نمیکشی یکی؟

ویزای جنوبت باطل شد

دیگه برنگرد

PAIX, HÎVA – Zindan û Jiyan.mp31.94 MB

حتی اگه داشت واست گریه میکرد، بازم دروغ میگه

رگمو میزنم

:))

چهارتا از ستاره هاش نیست

عشقم بیارشون خودمون درستش کنیم

ستاره هاش پرت شد

چقد بد پوکید مگه؟:)

دستبند ستمون💔

Video message00:03

تاحالا موقع فرار از ملخ دستبند مورد علاقتون پاره نشده عشق و عاشقی یادتون بره

‏کی دیده غم بمونه؟ من. من دیدم. من من من.

Big Shaggy – I Walk Alone.m4a4.36 MB

کاش یه کمپی بود میرفتم برای ترک سادگی و مهربونیم

HÎVA – Aşîtî Keca Kurdan.mp32.44 MB