en
Feedback
chatbuzzteam ⚡

chatbuzzteam ⚡

Open in Telegram

ما اریایی ها هستیم ما از کمین گاه اهریمنان خواهیم گذشت ما ظالمان زمین را در هم خواهیم شکست ما ازادی را ستایش خواهیم کرد از ما تمدن به جا میماند بعضی وقتا با خودت حرف بزن @chatbuzzteam @chatbuzzteampower

Show more
803
Subscribers
No data24 hours
-57 days
-1930 days
Posts Archive
🔻برای اولین‌بار، پنتاگون اسناد بسیار محرمانه مربوط به UFOها را منتشر کرده است. برخی تصاویر، اجسام ناشناس ستاره‌شکل و نورها و
🔻برای اولین‌بار، پنتاگون اسناد بسیار محرمانه مربوط به UFOها را منتشر کرده است. برخی تصاویر، اجسام ناشناس ستاره‌شکل و نورها و اشکال عجیب در آسمان را هنگام مأموریت Apollo 11 Moon Landing نشان می‌دهند. همچنین ویدیوهایی منتشر شده که در آن‌ها گوی‌هایی در آسمان حرکت می‌کنند بدون اینکه سیستم پیشران شناخته‌شده‌ای داشته باشند.

در حالی که وارد۷۱ امین روز قطع اینترنت در ایران شدیم ؛ صدا و سیما درمورد بسته شدن تیک‌تاک تو آمریکا گزارش پخش می‌کنه و میگه معیشت خیلیا تو خطر افتاده:))))))

لعنت به سکوت بره ها

ته این جاده میزنه یه نوری سو سوووو

ویروس هانتا از چین وارد شده اگر سر درد تب درد هرچی داشتین سریع برید دکتر ۴۰٪ کشندست

تلگرام واقعا یه شگفتیه

این روز ها خیلی ها موهاشون سکه ای میریزه بخاطر شرایط کشور از این شامپو استفاده کنید جواب میگیرید ولی طول درمانش زیاده شاید تا
این روز ها خیلی ها موهاشون سکه ای میریزه بخاطر شرایط کشور از این شامپو استفاده کنید جواب میگیرید ولی طول درمانش زیاده شاید تا ۶ ماه

همه اینا کص میگن اگر یه زمان که امکانشم نداره صلح بشه اينترنت وصل میشه چون راهی جز وصل کردنش ندارن

🔴ایران اینترنشنال : مسعود پزشکیان اصلا با مجتبی خامنه‌ای دیداری نداشته و به دروغ گفته ملاقاتش کرده. حتی به گفته مقام‌های ارشد سپاه، پزشکیان 5 بار واسه دیدار با خامنه‌ای درخواست داده که رد شدن.

دبیر ستاد امر به معروف: اینترنت دیگه برنمیگرده، همونطور که خامنه ای که دیگه برنمیگرده. چه ربطیییییییییی داشت به اینترنت لعنتی😂😂😂😂😂

🔻 روبیو: ما امروز باید از ایران پاسخی دریافت کنیم

خاورمیانه خیلی جای باگیه همدیگه رو میزنن جر میدن بعد میگن اتش بس ادامه داره😂😂😂😂

حالا میفهمم عمر چقدر خوب بوده

جمهوری اسلامی امارات رو پاره کرد

تو سریال اسپارتاکوس تو کاپوا اصلا بارون نمیزد ولی تئاکولبس یه نوع شیطان رو کشتن بارون شروع شد دیگه الان یه مدت کرج و جاهای ایران همش بارونه

امروز هفتادمین روزی هست که مردم کسب و کارها و حق استفاده از اینترنت بین‌المللی کامل ازشون گرفته شده و مدام داره این اوضاع سخت تر میشه  

پرزیدنت ترامپ: به مارکو روبیو گفتم خیلی محترمانه به پاپ بگه ایران ۴۲ هزار نفر از مردم بیگناه و غیرمسلح رو کشته! همینطور گفتم بهش بگه ایران نباید سلاح هسته ای داشته باشه!! 

۴۰٪ افراد مبتلا به این ویروس جون خودشونو از دست دادن ؛ یعنی آمار ترسناک ۴۰ مرگ و میر در ازای هر ۱۰۰ ابتلا ‼️ زادگاه این ویروس مثل کرونا و طبق معمول کشور چینه ! 🔻 پزشکان اروپایی هشدار دادن که اگر جلوی سرایت این ویروس به سرتاسر دنیا گرفته نشه ، با یه‌چیزی فاجعه‌تر از کرونا روبرو می‌شیم !

اینترنتی که وجود نداره رو بازم گرون کردن

قابل توجه کسانی که دارن بزن و بکوب میکنن بخاطر اینکه بنزین تو آمریکا و اروپا گرون شده یک لیتر بنزین در اروپا : 2 یورو یک گیگ اینترنت در ایران : 4 یورو