cookie

We use cookies to improve your browsing experience. By clicking «Accept all», you agree to the use of cookies.

avatar

قصص جنسيه مصريه سكس مصري

قصص جنسيه مصريه

Show more
Advertising posts
2 480
Subscribers
+1524 hours
+187 days
+5130 days

Data loading in progress...

Subscriber growth rate

Data loading in progress...

انا عارف انك محترمه وانك عمرك ما فكرتي ف كدا لس احب اقولك انك هتتعملي بسريه تامه وبكامل احترامك عارف ان نفسك تجربي احساس الشهوه والمتعه بس اسباب منعاكي انا جيت احوش عنك اسبابك خش كلميني لو مكسوفه ابعتي نقطه وسيبي ااباقي علي @zipzxi
Show all...
•┈••✦🔞قصص ↓ جنسية🔞✦••┈• #قناتي_على_التلجرام👇 https://t.me/www777www777 #قصة_ورعان_عربية_جديدة  #سـامـي_الـورع_فـي_غـابـة_الـذئـابــ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ #الـجزء_الـثانـي ورقبتي. ويمرر لسانه عل ظهري ويلحس جسدي بنعومة. وكنت اضحك وازغزغ وجسمي يقشعر . وأشعر بيديه تضغطني بشدة إلى حضنه باتجاه زبره . ومع الوقت أصبحت يده تلامس قضيبي الصغير عشان يوقف ويضرب سلام تعظيم زي بتاعه. وبعد فتره جسمه ينتفض . ويصرخ بصوت واطي زي ما يكون بيتوجع وبعدين يهدأ . ويختفي احساسي بقضيبه الذي يلامس فتحتي. (كان يقذف داخل ملابسه). وبعدها صار ياخذني نشتري آيس كريم على شكل قضيب. ويقولي أمصه زي ما اكون بمص زبر. وطبعا. أحببت هذا الشعور جدا. ولم أخبر احد عن الموضوع خوفا من أن افقد ذلك الاحساس اللذيذ مع ذلك المجند. الذي كان يتكرر مرتين أسبوعيا وأحيانا انا اطلب منه أن اجلس في حضنه ولو لم يكن يقود السيارة. ويرفض. حتى اترجاه.ان يقبل. لكن كان يوافق بعد أن ابوس ايده وبعد ما يضربني ١٠ الأقلام على وششي وطيزي. طبعا أقلام خفيفة او نص نص مش قوية عشان ما ابكي. وبعد فترة بقا مسيطر عليا جدا. كان ياخدني من النادي للبيت وبالطريق يخرج زبه من البنطلون وهوا بيسوق العربية ويغرقه شوكولا. ويقولي لأنك شاطر وبتسمع الكلمة تعال كول الشوكولا زي الايس كريم.عشان اعملك سحر وانزل كريما في بقك يا شطوووور انت. وانا امدد جسمي عالكرسي جنبه وانزل الحس الشوكولا عن زبه و أمصه زي ما علمني بالايس كريم. حتى زي كل مرة جسمه ينتفض وينزل لبنه (الكريما اللي يقولي عليها) في بقي واشربها كلها. ولما بابا يكون مسافر مهمات رسمية وماما تزهق مني ومن طلباتي. كانت تطلب منه ياخدني يفسحني بعد النادي ساعتين او ٣ ساعات عشان ترتاح من مشاكلي كل الوقت. عشان تقدر تشوف اخواتي الصغيرين وتقوم فيهم كمان. وكان ياخد سياره شبابيكها فيميه. على طرق زراعيه. واخد الشوكولا والكريما من زبه زي العادة. و بعدين بقا يقلعني من تحت خالص يقلي عشان النونو بتاعي يشم الهوا وهوا ينزل البوكسر بتاعه. وبقا يدهن خرمي فازلين يحرك اصابعه و يدخلهم بالراحة في خرمي ويوسعه. واقعد بحضنه. ويدخل رأس زبره شوية في خرمي.و احيانا يدخل ربع زبره او ثلته. وبعديها بفترة نص زبره ومع الوقت بقا يدخل زبره كله وانا اتنطط عليه لغاية ما ينزل في خرمي. ويفضل يدعك زبري لغاية ما بقيت بنزل شوية نقط شفافين مع رعشة في جسمي. و لما نوصل البيت ياخدني مكان ما بينام. وينضف طيزي وخرمي..واخش واكمل يومي عادي. طبعا بقا عندي ادمان عالموضوع ده وكنت مش قادر يعدي يوم من غير ما يعمل معايا كده.وفي نفس الوقت انحفر ذلك الموقف في دماغي جدااااااا. وكنت مش قادر انساه.و يجيني احساس النشوه كل ما افتكره. وكمان كنت ادعك خرمي بأيدي. واضرب عشره وانزل لبني لما يكون المجند اجازة. أو مش موجود. لغاية ما انتهت فترة خدمته. واختفى نهائي. و بعد مدة اندلعت الحرب. ولا تعلم من يقتل من ولماذا. مسلحين. و طائرات ودبابات ورصاص. وقصف.و قتلى واموات في كل مكان. وحوصرت منطقتنا. وكان مطلوب راسنا و رأس ابي الذي أصدر الأوامر والأحكام بحق الكثيرين. وكان السبب في قتلهم. وتصفيتهم و بطريقة ما قام ابي بتهريبنا إلى بلد آخر وبقي هوا بسبب الحرب. في البداية. لم يختلف مستوى عيشتنا لأن بابا كان يبعت لنا الملايين شهريا. استأجرنا فيلا. و عربيات وافخم مدارس وعندنا مين يخدم فينا.لكن كان ممنوع حد يعرف. احنا مين و مين هوا بابا و بيشتغل ايه . لأن كان في نفس البلد ناس كتير من بلدنا وخرجوا بسبب الحرب وطبعا بيكرهوا بابا مووووت.ولو عرفوا مين احنا اكيد مش هيسيبونا في حالنا واخدت انا دور بابا كنت قاسي مع الكل. اصرخ واشتم الكل بسبب ومن غير سبب مع اني في بلد مش بلدي والمفروض احترم اهلها مش اكون حقير ومتسلط زي ما اتعودت اكون وكانوا يسكتوا مش خوفا مني لكن بسبب لقمة العيش.لكن طبعا مش بيحبوني ابدا وطبعا مش خوفا مني لان مرة ضربت ولد بالقلم. وحاول يمسكني لكن ابن البواب اللي عندنا اسمه مروان اكبر مني بسنة ( مروان ده قمحي زي اغلب المصريين شعره بني فاتح بيعطي على احمر  و شفايفه كبيره ولونها احمر غامق وعظمه قاسي ومربوع وعضلات بطنه وصدره بارزين و زبره تقريبا ١٨ سنتي وعريض.كان نفسي يركبني و ينيكني جااامد )مروان يوميها منع الولد يضربني وحاشه عني ومشاه وانا بدل ما اشكره اتبضنت و انزعجت منه و شتمته وتفيت في وششه فمسكني وكان عايز يكسر رقبتي لكن الحمد اللله. جا ابوه الحج حسن و حجز بيننا واخد ابنه ومشي وبقيت اشتم مروان لأي سبب مثلا مفيش نسكافيه فينك يا زفت يا مروان.روح هات نسكافيه. روح ارمي الزبالة يا مروان يا زبالة وروح يا مروان. وتعال يا مروان ووو وووو ووو ومروان مش عايز يغلط فيا كرامة لابوه.بصراحة كنت بحاول المح لمروان اني نفسي فيه عايز مروان لديك قصة وتحب تنشرها بسرية ارسلها على ادمن #ادمن_النشر 👑#السلطان_مجدي_الهمداني✅ @ELSotanBot
Show all...
قصص سكس ورعان يمني خليجي

🌹🌹🌹🌹🥀❤️💋🌷

•┈••✦🔞قصص ↓ جنسية🔞✦••┈• #قناتي_على_التلجرام👇 https://t.me/www777www777 #قصة_ورعان_عربية_جديدة  #سـامـي_الـورع_فـي_غـابـة_الـذئـابــ #الـجزء_الاول هاي حبايبي. ازاييكم. حاكتب باللهجة المصرية لاني بحبها جدا. لكن عارف اني مش بتقنها جيدا. حكاية جديدة من حكايات وقصصي الواقعية مع بعض التغيرات الضرورية. أحداث القصة في مكان ما على الكرة الأرضية. انا اول ولد في العائلة. وبعد ٧ سنوات من ولادتي رزق ابي وامي بتوأم ذكور. وعيت على الدنيا لقيت نفسي عايش في قصر.كبير جدا واسوار عالية. و رفاهية زي أبناء الملوك. عساكر موجودين في كل مكان. وامام البوابات الكثيرة للقصر. وسيارات و سائقين. وخدم و مراسلين. والكل يقوم على خدمتنا على أكمل وجه. وبدون تردد مهما كانت طلباتنا حتى لو كانت سخيفة احيانا. ولكن كان الجميع يكرهوننا و يكرهون ابي ذلك الضابط الكبير. الشديد جدا. ويلقبونه احيانا بالسفاح لشدته وقساوته مع الآخرين يمكن أن ترى ذلك بسهولة في نظراتهم. ولكن الكل ينفذ الأوامر. أو سيعاقب بشدة. عندما نصحى الصبح. أشاهد عسكري يحضر القهوة لأبي. والآخر يضع حذائه بعد تلميعه. وسائقين كثر ينتظرون ابي ليذهب إلى مكتبه وعمله. وطبعا الجميع كاذبون. مرغمون على اطاعته وتنفيذ أوامره. وحتى انا كان عندي اكثر من خمسة عسكريين يقومون بخدمتي. بأوامر من ابي مثل الذهاب والعودة من المدرسة واللعب و التسلية. والنادي والسباحة والتسوق. بعد فترة صرت اتصرف مثل ابي. أصدر الأوامر للكبار والصغار. وعليهم التنفيذ. والااااااا. كنت أشاهد ابي يعاقبهم وأحيانا يضربهم بشدة بسببي ولاسباب تافهة وأحيانا كنت اكذب عشان اشوفهم بيتعاقبوا وبيتضربوا ويتهانو . مثلا لو بكيت او تظاهرت بالبكاء. أو انزعجت من أحدهم لسبب ما. سيعاقبون كلهم وبعدها صرت انا اعاقبهم بوجود ابي. اتذكر مرة كنت العب وخدشت ركبتي. خدش جامد على شكل مثلث. وفضلت العلامة في رجلي لغاية دالوقت. . والنتيجة احضر ابي العسكري المسؤول عني والذي كان يرافقني يومها . وانا موجود طبعا. وطلب منه أن يتعرى من ملابسه. الا البوكسر ( في ذلك أصبحت اعشق جسد الرجال.و لفت انتباهي جسد ذلك العسكري. اسمر ولامع وكانت عضلات بطنه محددة بشكل رائع و قضيبه كبير بشكل واضح ومتدلي إلى الأسفل.) قام ابي بصفع ذلك المجند اكثر من ٦ مرات. وبصق عليه ورماه على الأرض. وبدأ بعقابه بتمارين رياضية قاسية. ثم طلب ابي مني أن ابصق عليه. وان اركله بقدمي على بطنه وظهره. وفوق ذلك عضضته من كتفه وظهره بشدة لاثبت لأبي اني قادر مثله على ضرب الناس دون أن يتجرا ذلك المجند المسكين على الاعتراض. فقط نظر في عيني وقال. ليه كده يا حبيبي. مش عيب تعمل كده مع عمووو . وهجم فجأة حاول يمسكني من رقبتي. يمكن كان عاوز يقتلني ويحرق قلب ابويا عليي لكن بعدت بسرعة وانقطعت السلسلة اللي في رقبتي. كان بابا جبهالي انا واخواني الصغار. سلسلة مميزة جدا. ممنوع اشيلها من رقبتي ابدا. وكان اي عسكري جديد. يجي عندنا او يكون مسؤول عني يوصيه بابا على السلسلة. ويقوله لو ضاعت. مستقبلك هيضيع. وده كان من مواضيع بابا التافهة. بس الوقائع كده بقا و كانت دهب ابيض عشان يفكروا انها فضة و ما حد يفكر يسرقها وفيها حجر عرفت لما كبرت انه حجر الماس في وسطها وعليها اول حرف من اسمي S. واسم بابا M. وبابا وماما واخواتي التوأم عندهم زيها. بابا اتعصب جدا وجمع كل العساكر وعاقبهم كلهم بسبب السلسلة اللي صارت على كل لسان. والمجند اللي ضربته حاول يمسكني . ما شفتوش تاني ابدا. للأسف كنت اتصرف ببراءة وأعتقد أن كل ما يحدث طبيعي واني شخص مميز ويجب على الجميع معاملتي مثلما يعاملون ابي. و يقبلون إهاناتي لهم. ومما اذكر أيضا ان احد المجندين . وكنت اشتمه بكلمات وسخة جدا وأحيانا اضربه واهينه لكن ماكانش يرد ودايما يقول حاضر وامرك. لكنه كان سبب دخولي عالم الشذوذ. ربما انتقم مني على طريقته.ذلك الشاب كان عمره ١٩ عاما و كان يعلمني قيادة السيارة.بعد ان أعود من مركز تدريب السباحة بأوامر من ابي. كنت اجلس في حضنه. وانا لسا لابس مايو السباحة الرطب.اللي بيدخل في فلقة طيزي. وتبان بقا فلقة طيزي التانية واضحة بسبب المايو وامسك عجلة السيارة. واقودها. وكنت أشعر بقضيبه ينتفخ ويضغط المايو ليدخل قضيبه في شق طيزي. ويلامس رأس زبره فتحتي. كنت اسأله ايه ده وكان يقلي. ده بس للشاطرين. لما تكون شاطر يوقف ويضربلك سلام تعظيم. و يديك شوكولا سحرية وايس كريم. ولو قلت السر بتاعنا لحد.. هيسيبك ومش يوقف عشانك ابدا. و ااقدر كمان اخلي اللي عندك يوقف ويضرب سلام زيه. فعندما كان يجلسني في حضنه ومع كثرة الحفر و المطبات في الطرق الجانبية اللي ياخدني منها. وتنططي في احضانه كنت أشعر أنفاسه الساخنة تلفحني من الخلف .واشعر بفمه ولسانه على كتفي لديك قصة وتحب تنشرها بسرية ارسلها على ادمن #ادمن_النشر 👑#السلطان_مجدي_الهمداني✅ @ELSotanBot
Show all...
قصص سكس ورعان يمني خليجي

🌹🌹🌹🌹🥀❤️💋🌷

1
__
Show all...
🔥 11
اللي معاه سكس مصرى يبعت وياخد فيديو هدير @zipzxi
Show all...
7
انا عارف انك محترمه وانك عمرك ما فكرتي ف كدا لس احب اقولك انك هتتعملي بسريه تامه وبكامل احترامك عارف ان نفسك تجربي احساس الشهوه والمتعه بس اسباب منعاكي انا جيت احوش عنك اسبابك خش كلميني لو مكسوفه ابعتي نقطه وسيبي ااباقي علي @zipzxi
Show all...
Photo unavailableShow in Telegram
اللي عايز المقطع يعمل رياكت 🔥🔥🔥🔥
Show all...
🔥 94 31😍 9🥰 5👏 4
انا عارف انك محترمه وانك عمرك ما فكرتي ف كدا لس احب اقولك انك هتتعملي بسريه تامه وبكامل احترامك عارف ان نفسك تجربي احساس الشهوه والمتعه بس اسباب منعاكي انا جيت احوش عنك اسبابك خش كلميني لو مكسوفه ابعتي نقطه وسيبي ااباقي علي @zipzxi
Show all...
#الـجزء_الـرابـع بحليبه للحرمة تراها منتظره فقلت خلاص اسوي نيكة وروح فقال ارجوك اعذرني الليلة تراني مش مستحمل من بكره بنروح نجيب دهان مخدر واتركك تنيك بي كما بدك قلت بس الان شوف زبي شاغلني قال ريح نفسك مثل البارحة اعذرني وتركته وجلخت ونمت واليوم الثاني فعلا جاب دهان مخدر ونكته مرتين ومن هنا بقيت انيكة كما اريد مرتين ثلاث وكمان بقيت اذله لانه اصبح عاشق لزبي مووووووت وبقى يقول ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح ماعاد بلقى ولا برتاح باي زب غير زبك وبقيت انيكة على هذه الحالة اكثر من شهر وحينها بقيت افكر بزوجته وبقيت كلما شفتها اتخيلها واتخيل انني بنيكها واتجنن فبقيت افكر بطريقة اوصل لها وما كنت مقتنع انيكها خفوه من زوجها معتز كنت اريد انيكها بمعرفتة فبقيت افكر كثير بطريقة توصلني اليها فبقيت كلما اتى معتز ياخذ حصته من نيك زبي كنت اعمل حاجه قليلة من المخدر وانيكة نيك عنيف حتى كان يتعب ويتالم فكنت اقول له انني ماقد ارتحت واترجاه فكان يقول ياراجل خلي فيني جهد اروح انيك مراتي فكنت استغل كلامه واقول له اذا تشوف انك مش قادر تعربها استعين بي وانا باريحها لك وابيض وجهك فكان في البداية يضحك سكتة وانا بقيت اكرر علية العباره وبعد حوالي أسبوع وانا اكرر العباره قال لي مبرووووك قلت ايه قال بجد مشتي رنا زوجتي قلت ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح ياريت واخنثكم الاثنين مع بعض قال شوف انا ماعندي مانع قلت بجد قال ايه بس بشرط قلت تؤمر قال ماتترك نصيبي من زبك خايف تستمتع بكس رنا وتتركني قلت اما من هذا الشي لاتهم ولو قصرت معك بقدرتك تطرطني وتسحب كفالتك قال لا مابقدر لان رنا لو ذاقت زبك بتتجنن وتراها متحكمه بي ومابقدر ارفض لها طلب او اخالفها فقلت له هل تعتقد ان رنا زوجتك بتوافق انيكها فضحك وقال ياراجل ماهو انا راجل وزبك مجنني فكيف لو تشوفة وتذوقة حرمة اكيد بتبقى مثل الخاتم بصباعك قلت بس كيف نسوي لحتى تنتاك مني قال هذا الشي عليا ما انا كلمتك انها كل ليلة تحقق معي تريد تعرف من هو صاحب الزب الذي تخنثت منه وكل ليله تندهش من كمية المني الذي تحصلة بخرمي قلت ايوه وايش بتقول لها قال انا بعترف لها انه انت من خنثتني واوصف لها زبك وفحولتك واكيد انها بتهيج وهناك باخبرها انني ماعندي مانع اذا تحب تجرب زبك وانا متاكد انها بتجنن عليك خصوصا انك متواجد معنا بالبيت قلت تمام توعدني انك بتسوي هذا الشي قال ايه بس تعاهدني ماتختلف عني قلت وعد واليوم الثاني صحيت الساعة التاسعة صباحا خرجت من سكني واذا بي اتفاجاء برنا بالحوش ومجرد ان حست بي فتحت باب سكني وخرجت التفتت اليا مبتسمة وكانت فاتشه على غير عادتها ولاول مره اشوفها مش لابسة جلباب وحجاب كانت لابسه روب لاصق بجسمها فانا طوال فتره وجودي لم اشوف وجهها خالص او اشوفها بدون جلباب التفتت اليا مبتسمه وغمزت لي بعينها غمزه وقالت لي صباح الخير ياطيب ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح شفتها وتجننت وذببببببت ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح والجمال بياض وحلاوه افففففففففففففففففففففف افففففففففففففففففففففف لايمكن وصفها ومجرد ان ردت السلام انا خلاص يبس الريق بفمي و تلعثمت وما رديت عليها الا بصعوبة وكانت اول مره تتكلم معي طوال الفتره الذي كنت عندهم بعد ردي السلام قالت لي ليش ماتنام ليش صحيت فقلت لها صحيت من اجل اذا تكونو محتاجين شي قالت لا مش محتاجين شي قلت لها وين معتز فضحكت وقالت معتز نايم تعبان فقلت لها سلامات ايش فية فضحكت بغنج وقالت انت اعرف فيه مني ايش فية فايقنت انه اخبرها فقلت لها ايش عرفني انتي العارفة انتي زوجته قالت بجراءه وانت زوجه وضحكت ههههههههههههههه وانا ضحكت سكتة فقالت ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح طوال هذه الفتره وانا اعمل جاهدااا من يكون حبيب زوجي وماكنت عارفة انه قريب جداااا منا قلت كيف قالت اهااااه تدعي الغبى ياليماني قلت لا بس مافهمت قالت لا انا عارفة انك فاهم وقالت ترى معتز البارحة اخبرني بكل شي وترى انا مانمت طوال الليل من وصفه لك وخرجت للحوش بدري منتظره تصحى واريد اتاكد بكلامه بنفسي قلت الذي تشوفية قالت انت فطرت قلت لا قالت خلاص دقائق اجيب لك فطور من الداخل واجيك لغرفتك انتظرني قلت تمام ودخلت تجيب فطور وانا رجعت الغرفة حقي وخايف وفارح بنفس الوقت وبعد عشر دقائق اتت رنا واااااااااااحححححححححح ااحححححححححححححح دخلت وكان رائحة العطر تفوح منها بشكل مثير وما لابسة سوى ذالك الروب القصير والضاغط على جسمها دخلت وهي مبتسمة وفي يدها الفطور حطته من يدها وبسرعة رجعت اغلقت الباب واتت جلست على سريري وحطت رجل على رجل وحينها ارتفع روبها وضهرت سيقان ارجلها حتى اسفل فخوذها واااااااااااااححححححححح ااحححححححححححححح فانا بدات افطر وعيني مبحلقة بجمال رنا ونصاعت وحلاوه ارجلها الناصعة البياض والتي تشبه شمعه عمود الكهرباء ااحححححححححححححح ااحححححححححححححح فبقيت اتناول الفطور وانا بدون وعي ومثار وافكر برنا
Show all...
🔥 9 5🥰 2
#الـجزء_الـثالـث وكان زبه صغير مثل ربع زبي ومرتخي وبعد ان هداء وقد كنت انا هايج للاخر وماتحملت اللذذذذه فرجعت طيزه لفوق وحطيت مخده وضغطت زبي بقووووه للاخر وهو صااااااح بقووووه ايييييييييييييييييييييييييي ايييييييييييييييييييييييييي ياااااااويليييييس ياااااااويليييييس شقيتني ياحمااااار ايييييييييييييييييييييييييي فقلت له اسف مش بارادتي وقلت له اخرجة قال لا لا ياكلب وقف لاتعورني خلي خرمي يتسع ويتعود فبقيت متوقف واتحسسة وابوسة والعب بزبة حوالي 5 دقائق حتى حسيته يحرك طيزه وبقى يطلب مني احرك زبي بالراحة فبقيت احرك زبي شوي شوي دخول خروج حتى بقيت احس زبي يتحرك بسهولة وطيزه اتسع فبقيت اسرع شوي شوي وااااااااااااحححححححححححح ااحححححححححححححححح من متعه ولذذذذذذذه واحسااااس افففففففففففففففففففففف افففففففففففففففففففففف فبقيت ارهزه واخنثه واصفع طيزه وهو بقى يتراهط ويحرك طيزه وكانة اكبر قحبة تتشرمط ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح فبقيت ارهزه لأكثر من عشر دقائق كنت ارهزه ويدي تلعب بزبه حتى انتصب بس كان نحيف وصغير ونزل حليبه وانا رهزت اكثر وبقوووه وكنت اضغط زبي للاخر وهو يرفس برجلية ويصيح بس مارحمتة خنثته حتى فضيت بداخل طيزه كمية كبيره من المتي ااحححححححححححححح ااحححححححححححححح من متعه ولذذذذذذذه بعدها اخرجت زبي وطيزه انفجر شلال من المني فسحبت فنيله وماكنت عارف انا حقه سحبتها وحطيتها تحت طيزه حتى تبللت ههههههههههههه وكنت مفكر انه بيزعل ويسبني لانني شقيت طيزه ومارحمتة ولاكن العكس بعد خمس دقائق نهض وهو مبتسم ويمدحني ويتشكرني وقال ااحححححححححححححح ااحححححححححححححح من زبك ونياكتك يابو يمن انا فداااااء زبك اول مره انتاك كذا قلت يعني مش زاعل مني قال ازعل منك لا لا انا من اليوم لايمكن استغني عنك وابشر براتب اضافي مقابل شغلك الجديد انا فدااااك يامبرووووك من اليوم اريدك تسوي معي نيكة مثل هذه قلت ابشر لو تريد حتى اربع فضحك وقال لا لا نيكة منك تكفي تراني الليلة بدخل عند زوجتي اريحها بعد نيكتك هذه قلت ليش قال بصراحة انا ضالمها ماتنتاك مني الا اذا حصلت من يخنثني وانا اندهشت من كلامة وقام لبس وانا استحميت ورجعت على فراشي وهو قد كان لبس ملابسة ويمشي متفالخ وانا اضحك وهو يقول افففففففففففففففففففف منك ومن زبك اول مره احس بنفسي كذا تراء زبك فك وركي وخرج وانا اغلقت غرفتي وبقيت افكر واتذكر كل ماحصل وكل كلمه وانا مش مصدق نفسي وزبي انتفخ وقمت اجلخ حتى نزلت شهوتي وحاولت انام ولاكن ماقدرت بقيت افكر بمعتز وبجسمه وطيزه وبكلامة وتذكرت كلامه الاخير حين قال انه بيدخل ينيك زوجتة فبقيت افكر بزوجته واقول لنفسي ااحححححححححححححح ااحححححححححححححح زوجتة مضلومة ماتنتاك الا اذا انتاك زوجها وكمان تذكرت حجم زبه وبقيت اقول لنفسي ايش بيسوي لها زبه وهو مثل القلم واقول لنفسي كيف لو تذوق زبي اكيد باتتجنن وماعد تطيق زب معتز المهم بقيت ساهر حتى قرب الفجر ونمت وماصحيت الا الساعة 11 قبل الضهر على غير عادتي وكمان ما احد صحاني مثل كل يوم كان معتز وزوجتة نايمين صحيت واخذت لي فطور وعند الضهر خرج معتز وزوجته واستدعاني اشغل السياره شغلتها وقال نريد نروح استراحة نتغداء فيها فتحركنا طبيعي دخلنا استراحة ضخمة وطلب معتز غداء وقال لي تحب نتغداء مع بعض قلت لا اتغداء انت وزوجتك براحتكم وانا بتغداء لوحدي فحاول معي وانا رفضت فراح تغداء مع زوجته وانا جاب لي غداء لوحدي وانتظرت حتى خرجو ورجعنا البيت وقفت السياره ودخلت سكني نمت حتى قبل المغرب لانني الليلة الماضية لم انام وبعد المغرب اتا معتز وهو مبتسم ومباشره قال لي ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح ما احلاها من ليلة البارحة تستاهل كل الشكر فضحكت انا وقلت له يعني بيضت وجهك مع زوجتك قال ياحليلها حليلا ريحتها للاخر نكتها مرتين نيكات حلوات بس بصراحة اندهشت قلت من ايش اندهشت قال بصراحة زوجتي تراها عارفة انني ما انيكها الا اذا انتكت وكل مره اثناء ما انيكها تتحسس خرمي وتدخل اصباعها بخرمي بس البارحة بدات انيكها وكان خرمي ماقد اتلملم كان لازال مفتوح بسبب ضخامة زبك فحسيتها مندهشة وماقدرت تسكت فصارحتني وقالت وووووووووووواااااااااااااااااوووووووو شكل الفحل حق الليلة مش عادي جديد وزبه كبير وبقت تحاول تعرف مني من يكون فضحكت وقلت له انتبه تخبرها عني قال عادي ماهي مصيرها بتعرف فقلت له هااااه والليلة تريد اسوي لك مثل الامس قال ايه خنثني قلت بس مره ماتنفع اريد ارتاح انا كمان لان البارحة تعذبت وجلخت وماجاني نوم فقال خير باشوف اذا بقدر استحمل وتعرينا وبستوه ومصمصتوه وتحسست طيزه وخنثته بصباعي وحطيت دهان ومن ثم نكتوه نيك عنيف فشختوه فشخ حتى تفالخ ونزلت بطيزه ولم افلته فقال انهض عني ارتاح انت شقيتني شق انت ماترحم فقلت له خايف ماعد تريحني مره ثانية الليلة قال لا خليني استريح شوي فقمت وتركتة حوالي عشر دقائق بس بقيت اتحسسة والعب بزبة فقال لاتلعب بزبي اتركة يحتفظ
Show all...
1
Choose a Different Plan

Your current plan allows analytics for only 5 channels. To get more, please choose a different plan.