en
Feedback
980
Subscribers
No data24 hours
-67 days
-130 days
Posts Archive
جنبه ندارن بچه ها

چرا ری اکت هارو باز‌نمیکنی

خیلی خوشحال میشم بالاخره بعضی موقع ها یه پسر هم جوین چنل میشه

برنامه به بیخوابیه

Repost from paranoid.
من تو هر شرایط تخمی یه دلقک درون دارم

واقعا میگی؟ خب این یعنی داره ازت دوری میکنه و روش نمیشه بگه بیا کات کنیم دوست عزیز خودت دکمشو بزن https://t.me/amiirez/23067

اره بابا تو برنامه بودم

بهت نمیخوره خونه مونده باشی

بخدا یه سوالایی میپرسید حس میکنم مشاور رابطم

پسری که باهات خوب برخورد میکنه ولی خیلی دیر پیام سین میزنه یا همش انگار داره میپیچونه رو باید چیکار کرد

خونه هیچ

آخرین پنجشنبت چطور بود؟

ایشالا خوب باشید

ما شاید خوبیم

خوب شماها

چطوریییییییی

Repost from random shit
قرار نیست بقیه بفهمن تو پرایوت چی گوش میدیم

Repost from N/a
غما زیادن بابا، دارن منو میگان.

Repost from N/a
هر دوستی رفیق نیست.

Repost from N/a
تو زیباترین رازِ منی.