en
Feedback
AMFX (VIEW PIN CHAT)

AMFX (VIEW PIN CHAT)

Open in Telegram

TEKAN LINK KAT PINNED CHANNEL!

Show more
3 224
Subscribers
No data24 hours
-107 days
-5330 days
Posts Archive
早安各位trader, 你们可能发现我最近没怎么活跃,也没再发signal了。其实我现在有份full-time工作,占据了我平时用来交易的时间。 所以我建议你们可以follow我一个马来朋友,他以前就是教我怎么trade的。 他出手简单粗暴,胜率超级高(大概有70%-90%这样)🔥 如果你真的认真要做交易、想赚多一点,我保证你跟他一定不会失望💯 而且他现在还有特别优惠:MYR户口可以拿到100%入金bonus!(这个promotion只到这个星期结束)💸 你还等什么?赶紧follow这个channel,自己看看结果!📈 https://t.me/satusenseratuspersen

Hi! Still stuck on making profit? Click here and join one of my circle group, full trading steps shows there. #FollowClosely link: https://t.me/satusenseratuspersen

Nahh guys last change to join! All Setups in live! https://t.me/satusenseratuspersen 5 minutes free entry! 6:00pm i delete!

Hi, semua sihat? Dah join channel baru eh? https://t.me/satusenseratuspersen Kalau belum cepat join nak delete ni...

Repost from TRADER SATU SEN MY
LIVE TIKTOK BERMULA SEKARANG! 📣 MASUKK >> https://vt.tiktok.com/ZSr3HKyNk/

Dah join belum semua yang hidup lagi sini? Live nak start ni jap tengah setting? Ipad habis battery pulak haha Jom ready nak
Dah join belum semua yang hidup lagi sini? Live nak start ni jap tengah setting? Ipad habis battery pulak haha Jom ready nak start live ni! 📣 CHANNEL BARU TEKAN SINI 📣 TIKTOK ACC READY LIVE SINI

Join dulu, pukul 3 kita pacak live 🤝 Link akan di send dalam channel tu...

Aku nak buat satu benda baru, enviroment baru. Benda yang kalau korang missed, rugi. Fresh dari ladang! Nak tahu rahsia sini 👇 https://t.me/satusenseratuspersen Klik link ni, join dulu duduk diam.

Channel ni pun macam dah nak mati kan...

Ready untuk benda baru harini? Dan bulan depan? Barang ni tak main main...

Hi, pergi jumaat tak semua tadi?

Lepas jumaat ada benda best nak bagitahu

Hi salam jumaat. Jangan lupa pergi jumaat

Ada trendline ni. Jadi tak agak agak?
Ada trendline ni. Jadi tak agak agak?

Tadi rasa acc ni RM100
+1
Tadi rasa acc ni RM100

TP siap! Taknak hold banyak. Dah flip 100%. Saya close all now. Terima kasih...
+1
TP siap! Taknak hold banyak. Dah flip 100%. Saya close all now. Terima kasih...

Sorry tertambah
+1
Sorry tertambah

Sharp RM80 seminit. Cukup angkat. Hold be
+1
Sharp RM80 seminit. Cukup angkat. Hold be

Sharp RM50 seminit. Cukup angkat. Hold be
+1
Sharp RM50 seminit. Cukup angkat. Hold be