en
Feedback
Binary Options Dragon

Binary Options Dragon

Open in Telegram

قناة تعليمية للخيارات الثنائية ونقدم خدمة التوصيات لمتداولين منصة كوتكس وأشارات عالية النجاح خبرة سنين فى الخيارات الثنائية والتحليل الفنى وادارة رؤس الاموال

Show more
1 066
Subscribers
-1124 hours
-767 days
-9530 days
Posts Archive
10 دقايق صعود على Johnson & Johnson (OTC) اتكون عندى دبل بوتم على منطقة الدعم بلون الازرق وخدت صفقت بعد كسر النك لاين للنموذج
10 دقايق صعود على Johnson & Johnson (OTC) اتكون عندى دبل بوتم على منطقة الدعم بلون الازرق وخدت صفقت بعد كسر النك لاين للنموذج بلون الاصفر 🤝 والمفروض كان فى رحلة انهاردة لاكن هيتم تأجيلها بسبب ماتش الاهلى والزمالك انا مليش فى الكورة لاكن ناس كتير كلمتنى وطلبت التأجيل 🤷🏻‍♂️

سوق سيىء اثناء الجلسة فأكتفينا بصفقتين ربح ✅
+1
سوق سيىء اثناء الجلسة فأكتفينا بصفقتين ربح ✅

5 دقايق على EUR/USD فريم 5 دقايق بعد كسر منطقة التجميع العرضية بلون الاحمر
5 دقايق على EUR/USD فريم 5 دقايق بعد كسر منطقة التجميع العرضية بلون الاحمر

على نفس الزوج GBP/JPY (OTC) المنطقة العرضية بلون الازرق تم كسرها هبوط وصعود ورجع السعر يعمل اعادة اختبار انتظرت دخول البايرز
على نفس الزوج GBP/JPY (OTC) المنطقة العرضية بلون الازرق تم كسرها هبوط وصعود ورجع السعر يعمل اعادة اختبار انتظرت دخول البايرز بشمعة وخدت صفقتى

5 دقايق هبوط على GBP/JPY (OTC) فريم 5 دقايق بعد كسر منطقة التجميع العرضية بلون الاخضر ووجود مسافة على اقرب منطقة دعم ممكن يرت
5 دقايق هبوط على GBP/JPY (OTC) فريم 5 دقايق بعد كسر منطقة التجميع العرضية بلون الاخضر ووجود مسافة على اقرب منطقة دعم ممكن يرتد منها السعر بلون الازرق

نتيجة جلسة الامس انتهت 4 ربح ✅ 1 خسارة ❌
+3
نتيجة جلسة الامس انتهت 4 ربح ✅ 1 خسارة ❌

نهاية الجلسة 3 صفقات ربح ✅ زيرو انعكاس 🤝
+2
نهاية الجلسة 3 صفقات ربح ✅ زيرو انعكاس 🤝

دقيقتين هبوط على GBP/JPY (OTC) عندى نموذج مثلث هابط وتم كسر المنطقة العرضية بلون الاصفر بشمعة قوية وحصل فيها رجيكشن لاكن هو ي
دقيقتين هبوط على GBP/JPY (OTC) عندى نموذج مثلث هابط وتم كسر المنطقة العرضية بلون الاصفر بشمعة قوية وحصل فيها رجيكشن لاكن هو يحسب NEW LOW وليس رجيكشن وخدت صفقتى

دقيقتينن هبوط على EUR/CAD (OTC) عندى SNR بلون الاصفر وهو ايضا النك لاين لنوذج الدبل توب وبعد كسره واعادة الاختبار عليه انتظرت
دقيقتينن هبوط على EUR/CAD (OTC) عندى SNR بلون الاصفر وهو ايضا النك لاين لنوذج الدبل توب وبعد كسره واعادة الاختبار عليه انتظرت دخول السيلرز بشمعة وخدت صفقتى ووجود مسافة على اقرب منطقة دعم

الناس اللى عايزة تنضم للجروب التعليمى و توصيات ال VIP اختصارا لوقتك ووقتى معنديش رابط احاله للمنصة والتسجيل تحت وكالتى الجروب التعليمى وجلسات ال VIP بتكوم بأشتراك اسبوعى 10 دولار الجلسات كل يوم الساعة 10 مساء بتوقيت مصر بتكون لايف على ZOOM بشير شاشتى وبنشرح الصفقات يعنى هتعمل ربح وتتعلم ان شاء الله اللى حابب ينضم لينا يتواصل معايا @Ahmed_Gamal_Elkamash

نهاية الجلسة 3 ربح ✅ 1 خسارة ❌
+2
نهاية الجلسة 3 ربح ✅ 1 خسارة ❌

3 دقايق صعود على EUR/CAD (OTC) عندى SNR بلون الاحمر حاول البايرز كسره اكتر من مره وتم الكسر بجاب وهو دليل على قوة البايرز وخد
3 دقايق صعود على EUR/CAD (OTC) عندى SNR بلون الاحمر حاول البايرز كسره اكتر من مره وتم الكسر بجاب وهو دليل على قوة البايرز وخدت صفقتى ومش شرط تاخد الصفقة فى اتجاه الجاب بتكون حالات معينة زى الحاله دى

نهاية الجلسة التعليمية 3 ربح ✅
+2
نهاية الجلسة التعليمية 3 ربح ✅

نموذج رأس وكتفين مقلوب وخدت صفقتى بعد كسر النك لاين بلون الازرق واعادة الاختبار عليه 5 دقايق صعود وعندى مسافة لاقرب منطقة مقا
نموذج رأس وكتفين مقلوب وخدت صفقتى بعد كسر النك لاين بلون الازرق واعادة الاختبار عليه 5 دقايق صعود وعندى مسافة لاقرب منطقة مقاومة بلون الاحمر

دبل بوتم على USD/DZD (OTC) فريم 5 دقايق ومدة الصفقة 5 دقايق
دبل بوتم على USD/DZD (OTC) فريم 5 دقايق ومدة الصفقة 5 دقايق

أول جلسة تعليمية بعد الاجازة انتهت منذ قليل 3 ربح ✅
+2
أول جلسة تعليمية بعد الاجازة انتهت منذ قليل 3 ربح ✅

15 دقيقة صعود FACEBOOK INC (OTC) فريم 5 دقايق اتكون عندى دبل بوتم على منطقة دعم وخدت صفقتى بعد كسر النك لاين ومومنتوم على الي
15 دقيقة صعود FACEBOOK INC (OTC) فريم 5 دقايق اتكون عندى دبل بوتم على منطقة دعم وخدت صفقتى بعد كسر النك لاين ومومنتوم على اليسار تتوقع مومنتوم على اليمين

5 دقايق هبوط على USD/NGN (OTC) فريم 5 دقايق بعد دخول قوى للسيلرز من منطقة المقومة بلون الازرق تم كسر التريند لاين بلون الاخضر
5 دقايق هبوط على USD/NGN (OTC) فريم 5 دقايق بعد دخول قوى للسيلرز من منطقة المقومة بلون الازرق تم كسر التريند لاين بلون الاخضر واعادة الاختبار عليه وخدت صفقتى مع السيلرز فى اتجاه القوة

واحد من اسباب ان الكسر يكون كاذب او ان السعر يرجع يعمل اعادة اختبار زى ما موضح فى الصورة بعد كسر التريند لاين بلون الازرق الس
واحد من اسباب ان الكسر يكون كاذب او ان السعر يرجع يعمل اعادة اختبار زى ما موضح فى الصورة بعد كسر التريند لاين بلون الازرق السعر اصطدم بمنطقة عرضية قوية ورجع عمل اعادة اختبار على التريند لاين وبعد تاكيد دخول السيلرز بشمعة متوسطة خدت صفقتى دقيقة عشان كدة ديما بقول لازم تشوف الشارت كامل 🤷🏻‍♂️ فى ناس ممكن تاخد صفقة هبوط بعد الكسر وطبعا خسرانه❌ فى اسباب تانيه هشرحها ان شاء الله الايام القادمة

نهاية الجلسة التعليمية 3 ربح ✅ 1 خسارة ❌
+2
نهاية الجلسة التعليمية 3 ربح ✅ 1 خسارة ❌