Drippidee Community
Open in Telegram
MALAYSIA BASED π²πΎ Men's Fashion Ideas (I do recommend some great collection from SHOPEE) All contents posted here, strictly do not steal. My Website : https://lynk.id/adry_ian My Collection : https://mycollection.shop/drippidee
Show more7 535
Subscribers
No data24 hours
-127 days
-9130 days
Posts Archive
7 535
+5
Yang best lagi, kebanyakkan barang bawah RM10 tau!
Singlet: https://s.shopee.com.my/AUbTaySLF1
Singlet (New): https://s.shopee.com.my/4VKGRzfAiM
Short Pants: https://s.shopee.com.my/Vo7gcUXhl
Tshirt: https://s.shopee.com.my/3L8J3sinzj
Long Sleeve Compression: https://s.shopee.com.my/8ADYomyiYx
Short Sleeve Compression: https://s.shopee.com.my/4px6qgojqu
7 535
1 Day 1 Brand - ADVO
Kalau korang tengah cari sports wear paling HARGA MAMPU MILIK dengan QUALITY MANTAP, memang patut cuba local brand Malaysia ni.
Shop Link: https://s.shopee.com.my/6piBE9Udif
7 535
1 Day 1 Brand - No Void Minds
Brand local Indonesia ini disamakan dengan Uniqlo sebab menggunakan teknologi yang seakan AIRism?!! π
Mestilah dengan harga yang lebih murah π
Link Shop: https://s.shopee.com.my/4VKD3yYALr
