•°Study Time With Admin°•📚
Open in Telegram
•ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ• ⚘ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ ⁱⁿᶠᵒ⚘ ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ │ :: - Off day ~ Random ○ │ :: - Admin ~ 7 ○ │ :: - Owner ~ Syara ○ │::. - Owner Helper ~ ila ○ │::. - GRP borak ~ https://t.me/borakwithadmin ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ ⋇⋆✦⋆
Show more6 779
Subscribers
-324 hours
-187 days
-6830 days
Posts Archive
Repost from N/a
nk kumpul duit poket sikit cuti ni ?
- bermodal rm5
- pandai + rajin promote
feed ? https://t.me/+C6mbqwfWVb4yYzFl
Repost from The Quotes 🍁
SERVICE BOT CONFESSION 😱🌟
nak confess dengan crush? nak luah dengan kawan untuk fix friendship? nak ajak ex getback? atau ada benda benda terpendam ingin diluahkan? WE GOTT U! 🫣😾🌷
— tiada unsur unsur negatif seperti ugutan , ancaman , carutan atau elemen 18+ ❌
— unlimited words, boleh attach link, gambar, video or any media 🐼
— penghantar @ ‘sender’ mesej akan kekal sebagai ‘anonymous’ . maklumat sender tidak akan diberitahu 💌
Chat
@Syar4mair4
Assalamualaikum semua... Min nk ckp sikit nii... Minta tolong la semua yg ade dlm channel ni jgn la call ii admin... Bln ni jadual min padat sgt ii dgn musim exam lg lpstu event sana sini lg... Min x mrh tp klu bleh jgn la call min smpai tgh mlm pun nk call... Klu you guys nk nasihat or kata ii motivation bleh pm tp jgn call tau... Min pun manusia biasa dan perlukan rehat... Bila min tny knp call? Ade yg jwb tertekan la saje la nk ajk borak la... Awk kene phm situasi org jgk... Bln ni min btl ii bz... Klu min x reply ke apa you guys bleh contact ngn min lain... Min x mrh tp nasihat... Min cuma tegur je... Itu je bye and good luck for your exam! 😘💕💋
sebab seni A , auto jumlah markah atas dri smua mem😘🥰😍😔😒😄😵💫🫠😜😃🥹😢😳😋😋🙈🙈💔💔💔
eiyo bukan batch 09 je ok , batch 07 , 08 , 10 , 11 pun bole catat sejarah straight A 🙄🫣🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
Batch 09,nnti spm bia kita catat sejarah ramai straight A,inshallah☝️❤️
tp cg lantik jdi cg MUDA math sbb top 2 dlm kls HEHEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEH
senanya kita kn tk dpt A math hritu en hm hm 76 mmg 😞🙏👺💔💋🗿👺💔👺💔👺💋👺🗿👺💋😞💔👺🗿👺🗿👺
