en
Feedback
Thunder Crypto Service ⚡💸📈

Thunder Crypto Service ⚡💸📈

Open in Telegram

2/5 Daily Signal 📈 95% Accurate Signal 🤩 Money Back Guarantee😎 Profit Guarantee 😎💸🚀 Free Service 💯

Show more
2 488
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
No data30 days
Posts Archive
Repost from N/a
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02mnmvD6Y5zUuKZLDmkXyBEtob5Jdz4WRzJweMWbJZxWMzb2wrb9ZaL9F3STUrN7n9l&id=61550476802017&mibextid=ZbWKwL ඔන්න Bois අපි දැන් FB වලත් ඉන්නවා පුලුවන් හැමොම ගිහින් Like එකක් දාලා Comment එකක් දෙන්න අපි ගැන 💓🥺

BTC ගැන Full Update එකක් YouTube හරහා ළගදීම දෙනවා🪙 https://www.youtube.com/@ThunderCryptoLK

✅300+ VIP TRADERS ✅DAILY 50% - 150% PROFIT ✅DAILY 2/5 VIP SIGNAL ✅DAILY MARKET UPDATE ✅MONTHLY TRADING PLAN 💲VIP FEE LIFE TI
300+ VIP TRADERS DAILY 50% - 150% PROFIT DAILY 2/5 VIP SIGNAL DAILY MARKET UPDATE MONTHLY TRADING PLAN 💲VIP FEE LIFE TIME - 6$ 💎Payment Option 🔶 Binance Pay 💰 Bank Transfer 📞Contact us @Thundecrypto 🔶

Repost from N/a
BTC 30M TF හැදිලා තබ්බ Bearish Flag එක Break වෙලා BTC support Level එකට drop වෙලා තියෙනවා මේ Support එකේ Hold උනොත් Divargncy
+1
BTC 30M TF හැදිලා තබ්බ Bearish Flag එක Break වෙලා BTC support Level එකට drop වෙලා තියෙනවා මේ Support එකේ Hold උනොත් Divargncy ත් හැදෙන්න පුලුවන් 📉 ඒ වගෙම මේ Support Level එක Break වේලා Candle Close උනොත් තව ලොකුවට Btc Drop වෙන්න පුලුවන් 🪙 Stay Alert 🔥 Wait For Good Entrys 💲

CYBER 10💲 HIT 🔶 දුන්න Update එක ගැන Alert එකේ හිටියනම් හොඳ Trade Entry ගන්න තබ්බා Brothers 🔶🥂 10$ යනවා කියලා කලින්ම කියලා
CYBER 10💲 HIT 🔶 දුන්න Update එක ගැන Alert එකේ හිටියනම් හොඳ Trade Entry ගන්න තබ්බා Brothers 🔶🥂 10$ යනවා කියලා කලින්ම කියලා තිබ්බේ අපි 🤩

Free Member Profit Cards 🥳
Free Member Profit Cards 🥳

All TP HIT 💲⚡️🥳 කලින්ම අපි ඔයාලාට කව්වා හොදේ 🔶
All TP HIT 💲⚡️🥳 කලින්ම අපි ඔයාලාට කව්වා හොදේ 🔶

අගොස්තු මසේ අන්තිම සින්නල් එකත් All TP HIT ⚡️💲🥳 Low Lavarage High Profit 🔶
අගොස්තු මසේ අන්තිම සින්නල් එකත් All TP HIT ⚡️💲🥳 Low Lavarage High Profit 🔶

ඔන්න අපේ ජුලි මාසයේ දිපු සිග්නල් වල RESULT එක 💎Total Trade Entrys - 25 🟢Profit Trade - 19 🔵Entry miss - 4 🔴Loss Trade - 2
ඔන්න අපේ ජුලි මාසයේ දිපු සිග්නල් වල RESULT එක 💎Total Trade Entrys - 25 🟢Profit Trade - 19 🔵Entry miss - 4 🔴Loss Trade - 2 🥰July Win Rate - 90% 🥳අපේ සැප්තැම්බර් මාසයේ PREMIUM SIGNAL GROUP එකට කැමති කට්ටියට එකතු වෙන්න පුලුවන අපේ LOSS විම අඩු අපි මසෙට දෙන්නෙ සිමිත TRADE ENTRYS කිහිපයක් නිසා දවසට සිග්නල් 5ක් 10ක් දෙන්නෙ නැහැ අපි දෙන සිග්නල් එකට අපි අනිවාර්යෙන් වග කියනවා 🔶

💲අපේ සැප්තැම්බර් TEAM එකට සෙට් වෙන්න පුලුවන් අද දවසේ 5 දෙනෙකුට 🥳 Ⓜ️VIP LIFE TIME - 6$ 3$ අද රත්‍රි 12 වෙනකන් පමණයි පොඩි ACCOUNT BALANCE තියෙන අයට මාසයක් ඇතුලත තමන්ගේ CAPITAL එක GROW කරගන්න පුලුවන් 😘 අපි එයාලට වෙනම Plan එකත් දෙනවා 🥳 🔶Contact us @Thundecrypto

ඉතින් සිග්නල් චැනල් එක ගැන අහන අයට ජුනි 9 වෙනිදා ඉදන් අද වෙනකන් දිපු සිග්නල් වල Live Proof එකක් Video එකකින් ම පෙන්නලා තියෙනවා අපි 😎🥂❤️ PNL REPORT EDIT කරන්න පුලුවන් ❌ PROFIT CARD EDIT කරන්න පුලුවන් ❌ VIP SIGNAL CHANNEL එකක HISTORY වෙනස් කරන්න බැහැ මොකද VIP MEMBERS ලා දන්නවා CHANNEL එකේ HISTORY 🥂❤️✅ ජුනි - දීපු කිසිම සිග්නල් එකක් ලොස් නැහැ ❤️ ජුලි - දීපු කිසිම සිග්නල් එකක් ලොස් නැහැ ❤️ අගොස්තු - සිග්නල් 2ක් ලොස් ❤️‍🩹 ඒ ලොස් එකත් COVER කරලා ඉවරයි 🥂 මෙහෙම අපි හැම මසකම ප්‍රොෆිට් 💲 කරන්නෙ අපේම Trading Plan එකකට අපි වැඩ කරන නිසා 🥂😎💙 වැඩි විස්තර සඳහා ඔයාට පුලුවන් අපිව Contact කරගන්න 👇 📞Contact Us - @Thundecrypto

ගොඩක් අය ඊයේ දිපු OFFER එක ඉල්ලලා තිබ්බා 🤩

💲අපේ සැප්තැම්බර් TEAM එකට සෙට් වෙන්න පුලුවන් අද දවසේ 5$ දෙනෙකුට 🥳 Ⓜ️VIP LIFE TIME - 6$ 3$ අද රත්‍රි 12 වෙනකන් පමණයි පොඩි ACCOUNT BALANCE තියෙන අයට මාසයක් ඇතුලත තමන්ගේ CAPITAL එක GROW කරගන්න පුලුවන් 😘 අපි එයාලට වෙනම Plan එකත් දෙනවා 🥳 🔶Contact us @Thundecrypto

CYBER HIT 9💲⚡️
CYBER HIT 9💲⚡️

ETH 🔷 1W TF වල Head And Shoulder Pattern එකක් හැදිලා Breakout වෙලා තියෙන්නෙ දැන් බැලුවොත් එහෙම Retest එකක් වෙනවා බලා ගන්න පු
ETH 🔷 1W TF වල Head And Shoulder Pattern එකක් හැදිලා Breakout වෙලා තියෙන්නෙ දැන් බැලුවොත් එහෙම Retest එකක් වෙනවා බලා ගන්න පුලුවන් හරියටම CONFIRM කරගෙන ඔයාට පුලුවන් TRADE ENTRY කට යන්න 🔥🤩

Repost from N/a
YouTube එකේ ඉන්න අය Subscribe කරගෙන යන්න ඉස්සරහට වැඩ ගොඩක් එනවා YT එක හරහා 💓😘 https://www.youtube.com/@ThunderCryptoLK

Monitor කරානම් 100% Profit පුතේ දැන් Chart Update ඒක දිලා මහා ලොකු වෙලාවක් ගියේ නැහැ 💲🔥🥳
Monitor කරානම් 100% Profit පුතේ දැන් Chart Update ඒක දිලා මහා ලොකු වෙලාවක් ගියේ නැහැ 💲🔥🥳

කවුරු හරි මෙහෙම Chart Update දෙනවද Free 💲🔥🥳
කවුරු හරි මෙහෙම Chart Update දෙනවද Free 💲🔥🥳

ඔන්න මේ මසෙත් 57% කින් අපි අපේ CAPITAL එක Grow කරගෙන ඉවරයි 💲🔥⚡️ ආපනු සැප්තැම්බර් මාසයේ PNL එකෙන් සෙට් වෙමු 🥳

Breakout වෙන පැත්ත Monitor කරන් ඉදලා හොද ENTRY ක් ඔයාට පුලුවන් . මේක උඩට Break උනොත් CYBER COIN එක 10$ වගේ යන්න ලොකු Chance එ
Breakout වෙන පැත්ත Monitor කරන් ඉදලා හොද ENTRY ක් ඔයාට පුලුවන් . මේක උඩට Break උනොත් CYBER COIN එක 10$ වගේ යන්න ලොකු Chance එකක් තියෙනවා 💲🥳 හරියටම Confirmation අරන් Entry වෙන්න 🔥⚡️💓