ماذا بعد! 🖤
Open in Telegram
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚♀️💙
Show more637
Subscribers
No data24 hours
-37 days
-830 days
Posts Archive
637
النهارده حصل موقف محرج بشكل😭.
رايحه ابن اختي اكشفله عشان تعبان، ف مره واحده قال عاوز بسبوسه، وقاعد يعيط، سبته مع مامته ونزلت اشتريتله، كل ما أروح عند واحد يقولي مفيش بسبوسه ويضحك، روحت عند كذا حد وبردو يقولوا مفيش ويضحكوا، ف انا مستغربه ليه كل ما أسأل حد يضحك ليه، راح واحد بقوله عاوزه بسبوسه قالي بعد المغرب، وضحك قالي ما عاوزه بسبوسه ف نص نهار رمضان ما يجي ع الخمار اللي انتي لابسه ي عسل !!!
637
والله احنا احلى من غيرنا بكتير، أنه بلغنا شهر رمضان، بس عايزين نبقى قدها ونعرف نستغله بجد، ونشوف نعم ربنا علينا قد ايه.
637
هحاول إن شاء الله انزل كل يوم معلومات دينيه تفيدنا، نحاول نعمل لأخرتنا، ونشوف معجزات رمضان الحقيقه.
637
أحنا كبرنا، وكل ما الإنسان بيكبر بيعرف قيمة شهر رمضان، كشهر كله غفران ورحمه، شهر التوبه، شهر بنصلح فيه كل حاجه باظت طول السنه.
637
بجد اسفه جدا لسه شايفه المسج دلوقتي، اللهم بارك والله 😩💗، فرحتلك رغم انه مش عارفاكي، لو روحتي بيه الصلاه يكون افضل، بس بكرا الجامعه عادي بردو، المهم انك هتلبسيه، حقيقي فرحت جداً من المسج، هدعيلك حاضر والله 🥹💗💗💗💗💗💗.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
