en
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Open in Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Show more
639
Subscribers
No data24 hours
-27 days
-730 days
Posts Archive
يقُولُ الشيخُ محمَّد الشَّنقيطِي: "عنْدَمَا يتأَمّلُ الإنسَان أنَّ صلاَته عَلى النَّبِي ﷺ يَوم الجُمعَة وَليلتهَا ستُعرَض عَليْه، يستحِي أَنْ يكُون قَليلَ البضَاعةِ قَليلِ العَددِ لِعَظِيمِ حقِّه ﷺ." صلوا عليه 💗🦋.

الحمدلله على ما أنا عليه ، وعلى ما سأكون ، الحمدلله حتى ترضى ، وتُرضيني.

‏كيف يتوقف المرء منّا عن إنتظار أمنية يعلم إنها لا تناسبُه ولن تأتي ؟ كيف يُكمل المرء حياتُه وبينُه وبين كُل الأشياء التى أراداها دروب طويلة لا تنتهي !

No alarm No tasks No stress Just : أكل ومرعى وقلة صنعه 💃.

يصباح التخرج 😂💗💗💗💗💗💗💗.

يوه سوري ي شوية ي طلبه 🥹😂.
يوه سوري ي شوية ي طلبه 🥹😂.

أنا تايهه والله.

ليه محدش قالنا أنه سنة التخرج صعبه ؟ ليه محدش قال أنه مشاعر أخر سنه تعليم متعبه ومهلكه ،ليه محدش قال أنه فراق الأصحاب صعب جداً مفيش حاجه تعوضه !

النهارده وقفة التخرج😂💗💗💗💗💗💗.

سينجح أحدهما في التجاوز، أما الآخر فستكلفه الحياة؛ أن يروي لنفسه ماحدث في كل يوم، ليتأكد.. أنها النهاية !

تفتكروا لو فتحت الماده دلوقتي هجيب امتياز ولا جيد جدا ملحوظه: امتحاني كمان تلات ساعات .

بمناسبة الامتحانات والزنقه دي😭.

‏﴿ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّيَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا﴾ 🤍
‏﴿ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّيَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا﴾ 🤍

أعلم أن الانطفاء لا يليق بي ولكنني متعب هذه المرة.

‏يا عالِمًا بِحالي، عَلَيْكَ اتِّكالي.

- @K0xBot - 1 / 1

ربنا يوفقك انتي وكل اللي ف الثانويه ويجبر بخاطرك يا رب 💗.
ربنا يوفقك انتي وكل اللي ف الثانويه ويجبر بخاطرك يا رب 💗.

للأسف معرفتيش تصاحبي،الصحاب يبقى معاكي ف وقت الشده قبل الفرح ،اتعودي ابقى تختاري الشخص الصح والمناسب اللي يفهمك ،انتي انسانه
+1
للأسف معرفتيش تصاحبي،الصحاب يبقى معاكي ف وقت الشده قبل الفرح ،اتعودي ابقى تختاري الشخص الصح والمناسب اللي يفهمك ،انتي انسانه طيبه وجدعه خليهم صحابك عادي بس صحوبيه سطحيه ،ان شاء الله هتعدي م السنه دي ويفرح قلبك ويجبر بخاطرك 💗🥹.

ناس كتيره كدا والله ،عادي متكبريش الموضوع ،انتي ممكن لما تلاقي نفسك هتتكلمي وكدا تروحي تقعدي مع حد،اوتذكري الله ،او تفتحي الف
ناس كتيره كدا والله ،عادي متكبريش الموضوع ،انتي ممكن لما تلاقي نفسك هتتكلمي وكدا تروحي تقعدي مع حد،اوتذكري الله ،او تفتحي الفون ،قصدي يعني متسبيش نفسك لدماغك ،انتي ولا اتجننتي ولا حاجه ،هو بيكون عباره عن الهروب م الواقع مش اكتر ،وان شاء الله الدنيا هتبقى معاكي تمام.

.
.