en
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Open in Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Show more
640
Subscribers
No data24 hours
-27 days
-530 days
Posts Archive
قوليله وشوفي هيقول ايه ، لو قالك الظروف وكدا ، قوليله ماشي ، بس انا مش حابه اكمل ف علاقه من غير ما اهلي يعرفوا وحرام ، ف احنا
قوليله وشوفي هيقول ايه ، لو قالك الظروف وكدا ، قوليله ماشي ، بس انا مش حابه اكمل ف علاقه من غير ما اهلي يعرفوا وحرام ، ف احنا هنبطل كلام لحد ما تخلص وانا مستنياك .

فهماكي والله ، ومتقللش ولا حاجه ، بالعكس انتي مقدره الظروف ف قبلي بدبل بس ، وهو لو إنسان كويس هيفهم انك تبغي الحلال ، ومش عاو
فهماكي والله ، ومتقللش ولا حاجه ، بالعكس انتي مقدره الظروف ف قبلي بدبل بس ، وهو لو إنسان كويس هيفهم انك تبغي الحلال ، ومش عاوزه معصيه ، وبجد لو وافق يبقى راجل بجد .

انتي صح طبعاً ، عشان تبقى علاقتكم ف الحلال ومرتاحه ، طالما عارفه أنه اهلك معندهمش مشكله أنه يجي يتقدم ويكون دبل بس وكدا قوليل
+1
انتي صح طبعاً ، عشان تبقى علاقتكم ف الحلال ومرتاحه ، طالما عارفه أنه اهلك معندهمش مشكله أنه يجي يتقدم ويكون دبل بس وكدا قوليله طبعاً ، انتي نيتك واضحه وكلامك كمان هيكون واضح وصريح .

وانا عامله نفسي معرفش اني عليا الدور في افراح وجوازات العيله:
وانا عامله نفسي معرفش اني عليا الدور في افراح وجوازات العيله:

إنِّي امرؤٌ لَعِبَ الأسى بفُؤادِهِ!
إنِّي امرؤٌ لَعِبَ الأسى بفُؤادِهِ!

🤎.
🤎.

تتأخر و كأنها ليست من نصيبك ثم يبهرك الله بطريقة تحقيقها ، ثق بالله وأطمئن 🤍.

المتاح للجميع حقاً مقرف.

عموماً الإنسان بيحب إمام عاشور جداً ❤️.

الحمد لله ع كل حال ❤️‍🩹.

يعاشور❤️.

بس بصراحه من جوايا بقول يا رب الكاس ( للبرتغال).

يا رب يبقى بداية خير ، و يفرح قلبنا المنتخب .

﴿وَاصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّكَ بِأَعْيُنِنَا﴾❤️‍🩹

تعفّن قلبه من شدة الكلمات التي إبتلعها طويلاً وبقيت تنخر صدره كل ليله!

يمكن للإنسان أن يغمض عينيه ويتجاهل ما لا يريد رؤيته ولكن اخبرني كيف يمكن أن يتجاهل المرء تلك الاشياء التي يراها حين يغمض عينيه ؟

وأن يكون ما مضى من الحزن كافيًا لئلا يُعاد ثانيةً")
وأن يكون ما مضى من الحزن كافيًا لئلا يُعاد ثانيةً")

و أدعولي! دا أنا محتاجه بجد للدعاء.

ما تدعوا لماما يجدعان بالشفاء ، ويخفف عنها .

مستعده اسمع الكل وبسمع الكل ، بس لما اجي اتكلم ، كل الحروف والكلام يجري من ع لساني ، ومنطقش بحرف من الحاجه اللي وجعاني .