Tutorial Router (OpenWRT)
Open in Telegram
Tutorial Router (OpenWRT) Berminat dgn router openwrt ? Boleh order disini : https://shp.ee/tqtq88f
Show moreThe country is not specifiedTechnologies & Applications65 630
830
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
No data30 days
Posts Archive
NEW FIRMWARE TOTOLINK X5000R SSR+ + wg v1.1.3
support vpn wg/vless/vmess/ssr/trojan
step & rules macam biasa 🙏🏻
NEW FIRMWARE TOTOLINK X5000R passwall + wg v1.1.3
support vpn wg/vless/vmess/ssr/trojan-go/trojan-xtray
step & rules macam biasa 🙏🏻
FIRMWARE TOTOLINK X5000R LB ONLY
STEP FLASH ???
-rujuk pin post ya
Disarankan flash melalui lan cable connection supaya tiada masalah connection semasa flash untuk mengelakkan router anda brick .
make sure router anda dah flash openwrt ya sebelum update new version
do with own risk
kalau rasa firmware lama dah stable & sesuai dengan anda tak perlu flash new firmware ya ,
mi4a-gigabit-passwall-v6.5
-move to latest snapshot,seem more stable and up to date
-update passwall
STEP FLASH ???
-rujuk pin post ya
Disarankan flash melalui lan cable connection supaya tiada masalah connection semasa flash untuk mengelakkan router anda brick .
make sure router anda dah flash openwrt ya sebelum update new version
do with own risk
kalau rasa firmware lama dah stable & sesuai dengan anda tak perlu flash new firmware ya ,
stable support semua vpn wg/ovpn/passwall (vless/vmess/trojan(xtray)/ssr)
NEW FIRMWARE TOTOLINK v1.8
STEP FLASH ???
-rujuk pin post ya
Disarankan flash melalui lan cable connection supaya tiada masalah connection semasa flash untuk mengelakkan router anda brick .
make sure router anda dah flash openwrt ya sebelum update new version
do with own risk
kalau rasa firmware lama dah stable & sesuai dengan anda tak perlu flash new firmware ya ,
3 benda basic sebelum nak import vpn
1-check apn modem betul or tak dengan simcard yg anda pakai
2-make sure ada connection di wan interface - router openwrt
3-betulkan masa and tarikh router
Nak main vpn ni kena rajin sikit maintenence 😂 jangan malas .
Kalau malas baik langgan plan halal saja bossku senang . Plug & Play saja .
DEFAULT SETUP KALAU BELI ROUTER UNDER SAYA
USERNAME : root
TIADA PASSWORD .
TERUS TEKAN LOGIN SAJA .
KALAU NAK SET ADA DI BAHAGIAN : System-Administration
TAK WAJIB UPDATED KALAU RASA VERSION SEBELUM NI DAH STABLE DENGAN ANDA .
NEW VERSION ver6.0 PASSWALL MI4A GIGABIT FIRMWARE OPENWRT
STEP FLASH ???
-rujuk pin post ya
Make sure tiada masalah connection semasa flash untuk mengelakkan router anda brick .
do with own risk
Changelog :
-move to openwrt 'stable' release 21.02.0
-update xray-core 1.4.3
-fix luci-passwall global preset
-default dns mode now set to xray-doh cloudflare
