en
Feedback
Tutorial Router (OpenWRT)

Tutorial Router (OpenWRT)

Open in Telegram

Tutorial Router (OpenWRT) Berminat dgn router openwrt ? Boleh order disini : https://shp.ee/tqtq88f

Show more
The country is not specifiedTechnologies & Applications65 630
830
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
No data30 days
Posts Archive
. .

NEW FIRMWARE TOTOLINK X5000R SSR+ + wg v1.1.3 support vpn wg/vless/vmess/ssr/trojan step & rules macam biasa 🙏🏻

. .

NEW FIRMWARE TOTOLINK X5000R passwall + wg v1.1.3 support vpn wg/vless/vmess/ssr/trojan-go/trojan-xtray step & rules macam biasa 🙏🏻

. .

FIRMWARE TOTOLINK X5000R LB ONLY STEP FLASH ??? -rujuk pin post ya Disarankan flash melalui lan cable connection supaya tiada masalah connection semasa flash untuk mengelakkan router anda brick . make sure router anda dah flash openwrt ya sebelum update new version do with own risk kalau rasa firmware lama dah stable & sesuai dengan anda tak perlu flash new firmware ya ,

mi4a-gigabit-passwall-v6.5 -move to latest snapshot,seem more stable and up to date -update passwall STEP FLASH ??? -rujuk pin post ya Disarankan flash melalui lan cable connection supaya tiada masalah connection semasa flash untuk mengelakkan router anda brick . make sure router anda dah flash openwrt ya sebelum update new version do with own risk kalau rasa firmware lama dah stable & sesuai dengan anda tak perlu flash new firmware ya ,

+ addons LB (LOAD BALANCE)

stable support semua vpn wg/ovpn/passwall (vless/vmess/trojan(xtray)/ssr)

NEW FIRMWARE TOTOLINK v1.8 STEP FLASH ??? -rujuk pin post ya Disarankan flash melalui lan cable connection supaya tiada masalah connection semasa flash untuk mengelakkan router anda brick . make sure router anda dah flash openwrt ya sebelum update new version do with own risk kalau rasa firmware lama dah stable & sesuai dengan anda tak perlu flash new firmware ya ,

3 benda basic sebelum nak import vpn 1-check apn modem betul or tak dengan simcard yg anda pakai 2-make sure ada connection di wan interface - router openwrt 3-betulkan masa and tarikh router

Nak main vpn ni kena rajin sikit maintenence 😂 jangan malas . Kalau malas baik langgan plan halal saja bossku senang . Plug & Play saja .

. .

DEFAULT SETUP KALAU BELI ROUTER UNDER SAYA USERNAME : root TIADA PASSWORD . TERUS TEKAN LOGIN SAJA . KALAU NAK SET ADA DI BAH
DEFAULT SETUP KALAU BELI ROUTER UNDER SAYA USERNAME : root TIADA PASSWORD . TERUS TEKAN LOGIN SAJA . KALAU NAK SET ADA DI BAHAGIAN : System-Administration

. .

TAK WAJIB UPDATED KALAU RASA VERSION SEBELUM NI DAH STABLE DENGAN ANDA .

. .

NEW VERSION ver6.0 PASSWALL MI4A GIGABIT FIRMWARE OPENWRT STEP FLASH ??? -rujuk pin post ya Make sure tiada masalah connection semasa flash untuk mengelakkan router anda brick . do with own risk Changelog : -move to openwrt 'stable' release 21.02.0 -update xray-core 1.4.3 -fix luci-passwall global preset -default dns mode now set to xray-doh cloudflare

. .

CARA REBOOT ROUTER