en
Feedback
معمای عشق

معمای عشق

Open in Telegram

از عشق همین بس که معمایِ شگفتی است... فرح _فریماااا https://t.me/AF14202https https://t.me/AFmoamm

Show more
735
Subscribers
+124 hours
+57 days
-130 days
Posts Archive
🎼❤️🎼 ♬♩♬♩♬♩ در این سرای بی کسی کسی به در نمیزند به دشت پر ملال ما پرنده پر نمیزند چرا به باغ شاخه ای گلی بسر نمیزند چه شد که در بهار ما پرنده پر نمیزند ✍#هوشنگ_ابتهاج 🍏🍎🍃

sticker.webp0.17 KB

🌷

photo content

🎼❤️🎼 ♬♩♬♩♬♩ در این سرای بی کسی کسی به در نمیزند به دشت پر ملال ما پرنده پر نمیزند چرا به باغ شاخه ای گلی بسر نمیزند چه شد که در بهار ما پرنده پر نمیزند ✍#هوشنگ_ابتهاج 🍏🍎🍃

sticker.webp0.58 KB

بی تو ای سروِ روان، با گل و گلشن چه کنم؟ زلفِ سنبل چه کشَم عارضِ سوسن چه کنم؟ #حافظ

بی تو ای سروِ روان، با گل و گلشن چه کنم؟ زلفِ سنبل چه کشَم عارضِ سوسن چه کنم؟ #حافظ

🎧 #غزلیات_حافظ_345 📖 هر روز یک غزل از حافظ ------------------- بی تو ای سروِ روان، با گل و گلشن چه کنم؟ زلفِ سنبل چه کشَم عارضِ سوسن چه کنم؟ آه کز طعنهٔ بدخواه ندیدم رویت نیست چون آینه‌ام روی ز آهن، چه کنم؟ برو ای ناصِح و بر دردکشان خرده مگیر کارفرمایِ قَدَر می‌کند این، من چه کنم؟ برقِ غیرت چو چُنین می‌جَهَد از مَکمَنِ غیب تو بفرما که منِ سوخته خرمن چه کنم؟ شاهِ تُرکان چو پسندید و به چاهم انداخت دستگیر ار نشود لطفِ تَهَمتَن چه کنم؟ مددی گر به چراغی نکند آتشِ طور چارهٔ تیره‌شبِ وادی ایمن چه کنم؟ حافظا خُلدِبَرین خانهٔ موروثِ من است اندر این منزلِ ویرانه نشیمن چه کنم؟ 🍏🍎🍃

🕊

photo content

🌷

sticker.webp0.80 KB

photo content

sticker.webp0.64 KB

○ ما شفا خواهیم یافت دردها و رنج‌هامان پایان می‌پذیرند آرامش خواهد آمد آرام آرام در غروبی گرم از شاخه‌های سبز سنگین فرو خواهد ریخت اندکی بیش دوام آرید بیرون در مرگ نه که زندگی در انتظار ماست بیرون در جهانی پرشور نشسته ‏مثل یک لیمو خشکیدن مثل یک شمع آب شدن مثل یک درخت افرا فروافتادن در شأن ما نیست ما نه لیموییم نه شمع نه درخت افرا ما مردمیم می‌دانیم چگونه امید را با دارو درهم بیامیزیم چگونه به پا خیزیم زندگی کنیم و بازبیابیم طعم نمک خاک و آفتاب را... ✍#ناظم حکمت 🍏🍎🍃

sticker.webp0.58 KB

#تکه_کتاب ○ -…بعضی وقتها به آسمان خیره شده و مشغول تماشای شهاب ها میشوم. ستاره ها یک نمایش مجانی اند و من به خاطر دیدن آنها پولی نمیدهم. … نمیشود به خاطر فقر و به خاطر اندیشدن به یک لقمه نان و فنجانی چای از تفکر غفلت کرد. #آس_و_پاس_های_پاریس_و_للندن #جرج_ارول 🍏🍎🍃