en
Feedback
تریاق

تریاق

Open in Telegram

چه بی اثرن تریاق ها !

Show more
1 110
Subscribers
+124 hours
+77 days
+8230 days
Posts Archive
4_5882253527744523381.mp312.15 MB

2129264667_1.mp33.50 MB

- و اما شب آغازِ دلتنگیِ ماست.

از اول هم پلن این نبود که هر آدمی با شخصیتم حال کنه.

Belataklif - Shayea.mp37.28 MB

اعتیاد شدیدی به "هیچ" پیداکردم هیچ کاری نکردن،هیچ جا نرفتن،هیچی نگفتن.

دیگه به این‌همه اورثینک و ریزش مو، واقعا نمی‌ارزیدی.

انسان اندوهش را فراموش نمی‌کند بلکه خود را وادار می‌کند آن را تاب بیاورد.

نامه ای به خدا: گاهی خیلی سخت می‌شود نجاتم می دهی؟

+6
Herrmaan1.mp3101.40 MB

کینه داری ای فلک با من چنین تا میکنی؟! این دلم را دم به دم با غصه رسوا میکنی؟

یعنی میشه یه بار دیگه برگردیم عقب و جفتمون انقد خراب نکنیم؟

کسی که تو را کُشته زخم‌هایت را چگونه التیام خواهد داد؟

6947401600_1.mp32.84 MB

6947401600_1.mp33.56 MB

+1
6947401600_1.mp33.56 MB

یه جمله هست خیلی کوتاهه ولی پر از معنیه ، میگه : گند نزنید به مهم بودنتون

می‌خواستیم به شما بگوییم: تصور نکنید، آنچه کرده‌اید فراموش شده.

«آرزو میکنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق در خوشبختی هستی» _صبح بخیر

آدم درست پیدا شده اما الان من اون آدم اشتباهم