en
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Open in Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Show more
713
Subscribers
-224 hours
-67 days
-1230 days
Posts Archive
راجع بهش می‌خوام خودم رو تو اتاقم حبس کنم و از دنیای بیرونی قایم شم.

زندگیم سرشار از پلات‌توئیست‌های رنگ و وارنگ. یکی از یکی جالب‌تر و تنذ‌تر. خدایاشکرت.

Repost from Eternity and a day
کاش نوزاد بودم. نه تنها مسئولیت انسان بودن و زندگی نداشتم، بلکه هر وقت دلم خواست با صدای بلند میزدم زیر گریه و هیچکسم نمیگفت وا چرا گریه میکنی.

حتی دلتنگی برای دانشگاه رو هم نمی‌تونم درک کنم راستش.

Repost from بهارِشرقی
چون من نه.

Repost from بهارِشرقی
پس جدی جدی دلتون برای مدرسه تنگ میشه؟

1|10 - Death Kink - Fontaines D.C. (320).mp35.65 MB

Made In The A.M. (Deluxe Edition) CD 1 TRACK 4 (320).mp39.82 MB

واقعا kill your darlings استتیک‌ و دارک‌ آکادمیا و گی‌ترین فیلمی هست که می‌تونید تو پاییز ببینید

if i ever decide to end it just know i’ll be happy

مرگ تنها چیزیه که راجع به هر انسانی صدق می‌کنه و با این حال هنوزم عجیبه که مردم بابتش شگفت‌زده می‌شن

خیلی بامزه‌ست هر یک‌ شب درمیون باید به این فکر کنم که آیا واقعا می‌خوام باز هم وجود داشته باشم یا نه