en
Feedback
AHMIN FX πŸ‡§πŸ‡³

AHMIN FX πŸ‡§πŸ‡³

Open in Telegram

Hello semua! Welcome to Ahmin Fx Official Channel! 🌎 Harap channel ini, diberikan manfaat, ilmu yang senang di hadam dan berkongsi rezeki bersama

Show more
525
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-1230 days
Posts Archive
Masuk sini now

Repost from N/a
Kami provide offer-offer abiskita boleh dm kami untuk lebih lanjut @ztabwn βœ…
+4
Kami provide offer-offer abiskita boleh dm kami untuk lebih lanjut @ztabwn βœ…

Hit sl kita cari recovery dulu

GOLD SELL NOW @ 4590 Sl - 4599 Tp - 4580 Jaga mm βœ…

GOLD SELL NOW

Ready signal

Bleh copy now

Masih ada lagi ya

Yang berminat copytrade boleh dm admin now @ahmintrade

Wow gold

Day 2 copytrade done close 10% profit βœ…

Day 1 copytrade done close: 10% profit βœ…

Copytrade sudah berlangsung ya ❗️❗️❗️

Yang malas boleh join my robot anti mc

PROJECT SEUMUR HIDUP COPYTRADE TANPA MC πŸ”₯ Robot yang buat kerja kita cuma duduk dan collect profit dengan withdrawal santai
PROJECT SEUMUR HIDUP COPYTRADE TANPA MC πŸ”₯ Robot yang buat kerja kita cuma duduk dan collect profit dengan withdrawal santai ❗️❗️❗️ Yes, nda payah biskita trade, Robot kami yang sediakan kaut profit untuk kita πŸ”₯ Berminat? Jom klik link dibawah sini ataupun contact Admin sini πŸ‘‡ @ahmintrade @ztaadmin βœ…

If you say im greedy go on. Idgaf. I care for people who wants to learn. Im a mentor. Not provider.

Im sick for being giving someone for signals that don't even care about education..thats it. Well someone just camah mata saja but hey reality mans. They need to get feed or everything. I love hunger people, hunger of education, needs, wants and everything they need to owns of. I dont f with feeders.

Why am i un active?