en
Feedback
بازارآموزان (بورس ایران)

بازارآموزان (بورس ایران)

Open in Telegram

حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25

Show more
1 011
Subscribers
-224 hours
-17 days
+1230 days
Posts Archive
عراقچی: مذاکرات نسبت به سه دور گذشته جدی تر و صریح تر بود عراقچی پس از دور چهارم مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا: می توانم بگوییم نسبت به سه دور گذشته جدی تر و صریح تر بود. ما مقداری از فضاهای کلی فاصله گرفتیم و وارد موارد جزیی شدیم. در این شرایط مذاکرات دشوار می شود. بحث های بسیاری مفیدی انجام شد و دو طرف درک بهتری از مواضع هم دارند. مقدار زیادی موضوعات مورد اختلاف ابعادش باز شده و مواضع مقداری بهم نزدیک شده است. می‌توان گفتگوها را رو به جلو ارزیابی کرد. برای جلسه بعدی توافق شده اما روز و مکانش بر عهده وزیر خارجه عمان است. فکر می‌کنم با فاصله یک هفته برگزار شود. /انتخاب

سخنگوی وزارت خارجه: دور چهارم مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا به پایان رسید؛ مذاکراتی دشوار اما مفید برای درک بهتر مواضع یکدیگر و یافتن راه‌های منطقی و واقع‌بینانه برای رسیدگی به اختلافات. دور بعدی توسط عمان هماهنگ و اعلام خواهد شد.

تتر رو یهو رنج منفی کشیدن 82800

بازار بلاتکلیف هست و منتظر نتیجه مذاکرات
بازار بلاتکلیف هست و منتظر نتیجه مذاکرات

راه توافق با آمریکا میسر شد طبق اعلام برخی منابع طی سفر عراقچی به عربستان سعودی پیشنهاد تشکیل کنسرسیوم هسته ای توسط کشورهای حاشیه خلیج فارس تایید گردید که تشکیل این کنسرسیوم گره توافق با آمریکا را خواهد گشود. ایران برای پیوستن به این کنسرسیوم علاوه بر تضمین های امنیتی خواهان سرمایه گذاری حداقل ۵۰ میلیارد دلاری ایالات متحده در مبحث انرژی فسیلی مخصوصا افزایش تولید گاز و توسعه انرژی ها نو و تجدید پذیر شده است که مورد توافق اولیه ترامپ قرار گرفته است.

#فولاد فولاد به یک حمایت خوب داره می رسه برای کوتاه مدتی ها..... شاید بشه یه نوسانی ازش گرفت
#فولاد فولاد به یک حمایت خوب داره می رسه برای کوتاه مدتی ها..... شاید بشه یه نوسانی ازش گرفت

یک سهم جالب این سهم در سال 97 تا 99 رشدی 2900% ای رو طبق باکس بنفش اول انجام داد. الان هم دقیقا چسبیده به کف کانال صعودی ماها
یک سهم جالب این سهم در سال 97 تا 99 رشدی 2900% ای رو طبق باکس بنفش اول انجام داد. الان هم دقیقا چسبیده به کف کانال صعودی ماهانه داره همون حرکت رو تکرار می کنه و می تونه 27 برابر بشه. اسم سهم هم نمیگیم تا واکنش درست حسابی ببینم ازتون. ری اکشن خوب بدین میگم تا خیر دنیا و آخرت رو تجربه کنید. نکته: در vip حتما میگم.

از سیگنال های vip بود که رایگان برای شما هم گذاشتم استفاده کنید.

#شبهرن تارگت اول ما رو دید و تا الان +28% به شما سود داده. راضی باشید خلاصه ❤️🔥

افزایش سرمایه 401 درصدی #خمهر از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

بازار 51000واحد منفی و حرف خاصی نیست. در یک سری سهم ها منفی ها فرصت خرید و پولبکن و در یک سری سهم ها هم عذاب روح و شکنجه

جملۀ کامل ویتکاف: «اگر جلسه یکشنبه آینده مفید نباشد، گفت‌وگوها ادامه نخواهد یافت و مسیر دیگری را در پیش خواهیم گرفت.»

ولادت امام رضا مبارک از دوستانی که مشهد تشریف دارند خواهشندم اگه حرم امام رضا تشریف می برند دو رکعت نماز نیابتی از طرف من بخونند❤️

آکسیوس: مذاکرات ایران و آمریکا یک‌شنبه در عمان برگزار می‌شود وبگاه آکسیوس به گزارش منابع مطلع گزارش داد که دور چهارم مذاکرات هسته‌ای میان ایران و آمریکا قرار است روز یک‌شنبه در شهر مسقط، پایتخت عمان، برگزار شود. آکسیوس نوشت که قرار است عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، سرپرستی هیأت ایرانی را در این مذاکرات برعهده داشته باشد. در طرف مقابل، استیو ویتکوف، نماینده ویژه کاخ سفید، ریاست هیأت آمریکایی را به‌عهده دارد.

بیل گیتس تمام ثروت خود را به فقرا می‌بخشد بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت و یکی از بزرگترین ثروتمندان جهان، روز پنجشنبه متعهد شد که تقریباً تمام ثروت شخصی خود را طی دو دهه آینده ببخشد. او گفت که فقیرترین مردم جهان از طریق بنیاد خیریه او حدود ۲۰۰ میلیارد دلار دریافت خواهند کرد.

یاد حرف مسئولین ایران افتادم که سال 99 می گفتند همه چیز خود را به بورس بسپارید 😂😂

ترامپ: بهتر است همین الان سهام بخرید. بگذارید به شما بگویم، این کشور قرار است مثل یک موشک به سمت بالا حرکت کند. اعداد و ارقامی وجود خواهد داشت که هیچ‌کس تا به حال ندیده است. @BehnamSamadi_ir 🧡

بابک زنجانی جلوتر از مرعشی و کرمان موتور... یکی از نکات قابل‌توجه در این ماجرا، حضور جواد سلیمانی، مدیرعامل اسبق سایپا، در تیم خودرویی هلدینگ دات وان است. سلیمانی که بین سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ سکان هدایت سایپا را بر عهده داشت، با تجربه‌ای قابل‌توجه در صنعت خودرو، حالا به‌عنوان یکی از مهره‌های کلیدی زنجانی در این هلدینگ فعالیت می‌کند. حضور او در این تیم می‌تواند عاملی تعیین‌کننده در جلب اعتماد نهادهای تصمیم‌گیر برای واگذاری سهام سایپا به دات‌وان باشد. به نظر می‌رسد تجربه سلیمانی در مدیریت سایپا و شناخت عمیق او از چالش‌های این شرکت، می‌تواند به‌عنوان یک مزیت رقابتی برای هلدینگ دات‌وان در مذاکرات واگذاری عمل کند. با این حال، این حضور می‌تواند نشانه‌ای از نفوذ روابط رانتی در فرآیند واگذاری باشد و منافع عمومی را تحت‌الشعاع قرار دهد.