بازارآموزان (بورس ایران)
Open in Telegram
حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25
Show more1 011
Subscribers
+124 hours
+117 days
+1430 days
Posts Archive
Repost from بازارآموزان
#سکه
چارت سکه طرح جدید رو ملاحظه می فرمایید.
به نظرم مانع خاصی برای رشد قیمتی تا محدوده 93 میلیون تومان ندارد.
اون جا مجددا باید بررسی شود که چی به چیه و چه خبره.
رایا 525 هزار تومان سود واریز کرد برای سهامدارانش.
نوش جان کسایی که پذیره نویسی شرکت کرده بودند.
📌شورای رقابت: خودروسازان میتوانند نرخ محصولات خود را به طور مستقیم تعیین کنند؛ وظیفه سازمان حمایت صرفاً نظارت بر صحت قیمتها خواهد بود
🔹 بر اساس مصوبه جدید شورای رقابت، خودروسازان از این پس میتوانند قیمت محصولات خود را بهطور مستقیم و بر مبنای فرمول «کاستپلاس» تعیین و عرضه کنند.
این هفته، سالگرد پنجمین سال ریزش بورس از سال 99 است. پیشتر هرگاه به بازار نگاه می انداختیم بازده دلاری آن از سال 98 مثبت بود هرچند که از سال 99 ریخته باشد!
حالا در یک دستاورد جدید، بازده دلاری بازار بورس نسبت به مرداد 1398 یعنی شش سال قبل، صفر شد.
validhelalat
خبر جالب از بازار بورس این که جلسه گذاشتن و مثلا از صندوق های درآمد ثابت ده همت گدایی کردن که بیان زیر سهم ها رو بگیرن.
کلا هر کار دستوری تو بازار سرمایه از دامنه نوسان مزخرف گرفته تا چیزهای این مدلی آخر عاقبت نداره.
به زور فشار به بازار میارن که بتونن یه عده نقد بشن و بعدش ریزش مهیب تر.
بازم میگم ، این ها به فکر خیر و مصلحت سهامدار نیستند
مصرف الکل، مواد مخدر و یا روان گردان، از عوامل مهم ارتکاب جرم و خشونت می باشد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران
به قول «ریموند دالیو»، بنیانگذار بریجواتر: "اگر میخواهید بازار سالمی داشته باشید، باید قوانین بازی رو درست کنید، نه اینکه بازیکنان رو هی جابهجا کنید."
سهامدارا واقعا به مدنی زاده امیدوارن؟
یا خیلی خوش خیالن یا این بابا رو اشتباهی گرفتن.
اگر امروز روز داگلاس نورث و آدام اسمیت و فریدمن و و سایرین هم زنده بشن و همه دست به دست هم بورس ایران رو بخان اصلاح کنند تا وقتی که شرایط سیاسی ایران این باشه شدنی نیست.
لایک و دیس لایک کانال ما باز هست و کانال هم پرایوت نیست ، همه چه خوب چه بد نظرشون رو گفتن و میگن
منفعت ساختاری در بازار هم ندارم که بیام بگم چون من کارگزاری دارم بیاید سهم بخرید بفروشید من سود کنم.
از سال 98 هم که توی بازار هستیم و تقریبا 6 سال شده که با این بازار داغان زندگی کردیم.
حالا طرف یه کانال زده لایک و دیسلایکم بسته عکس های کلوزآپ دماغشو میزاره و میگه فلان سهم رو بخرید خب معلومه داره پاچه میکنه و گیر کرده تو سهم میخاد به زور فشار خرید شما خودش خارج بشه.
العاقل فی الاشاره
دوستان سوال می کنند نظرت راجع به فلان سهم چیه؟ نظر میگیم عاقبتش میشه این.
بازم میگم یک برگ سهم ندارم فعلا و در این شرایطی که هر دقیقه یه خبر راجع به جنگ و ... میاد نمی خرم.
حتی صندوق طلای بورسی هم نمیخرم (چون به سازو کار بازار و نقدشوندگیش در شرایط بحران اعتماد ندارم)
هر کی دوس داره ریسک کنه و خلاف این ها عمل کنه براش آرزوی موفقیت دارم ولی نظرم همین بود که گفتم.
نظرات قبلی یادتون بیاد تقریبا 70 الی 80 % درست گفتم و 20 الی 30% هم جای خطا داره که اونم کاریش نمیشه کرد و هر کی فکر کنه هر چی میگه درسته قطعا یا مواد می کشه و موادچیه یا توهم میزنه و با پول و سود ناشی از بازار عرضه خرید یه فرغونم برای خودش نداشته.
#فاذر
یک عده روانی همچین سهمی رو سیگنال خرید می کنند. اسم خودشون رو هم گذاشتن نابغه و ....
راست میگن نابغه هستن ، منتها نابغه مناطق محروم ، مثل بروسلی مناطق محروم که موشم نبود گربه هم نبود.
این سهم روند نزولی داره و حداقل تا محدوده 545 ریال نزول رو تجربه خواهد کرد.
هیچ دلیل محکم و معتبری برای خریدش ندارم و هرگز به شما همچین توصیه های زیان باری هم ندارم .
حالا هی برو تمجع بزار، هی اعتراض کن، وقتی پولی وجود نداره تو بازار اوضاع میشه همینی که می بینید و سهم ها قفل در صف فروش می شوند.
به پیام ریپلای شده دقت کنید.
چرا میگفتم فرار کنید؟ چون منابع صندوق حمایت از بازار محدود بود و روی قیمت ها بالایی داشتن حمایت می کردن.
من و سایر عزیزانی که فروختیم الان یه نفس راحت می کشیم.
اونایی هم که متعصبانه دنبال ارزندگی سهام می ردن باید با این واقعیت کنار بیان که کف واقعی فقط کف حمومه و شاخص زیر دو میلیون واحدم بره جای تعجب نداره.
الخیر فی ماوقع
بی دلیل نگفتیم نقد بشید و بی دلیل هم هیچ پیشنهاد خریدی نمیدیم.
وقتی وضع شاخص اینه و این جوری دارن فرار می کنند از بازار بدونید که اوضاع خوب نیست.
اکثریت مردم هیچ حس اطمینانی نسبت به آینده بازار ندارند و برای همین خارج می شوند.
#فولاد
بدون شرح
هر کفی را کفی است کف تر
به هیچ وجه خریدار نباشید و از مثبت ها برای فرار و فروش استفاده کنید.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
