en
Feedback
Syntax | سینتکس

Syntax | سینتکس

Open in Telegram
3 006
Subscribers
+324 hours
+77 days
+4730 days
Posts Archive
دوستان پیشنهاد من اینه نخرید مگه اینکه واقعا بتونید رو طرف حساب کنید. متاسفانه خیلی راحت دزدی میکنن و به هیچ جاشونم نیست به امید روزی که هیچ نیازی به وی پی ان نداشته باشیم

در روزهای اخیر و همزمان با قطع سراسری اینترنت، بازار فروش فیلترشکن‌ها در کانال‌ها و ربات‌های تلگرامی به شکل چشم‌گیری رونق پید
در روزهای اخیر و همزمان با قطع سراسری اینترنت، بازار فروش فیلترشکن‌ها در کانال‌ها و ربات‌های تلگرامی به شکل چشم‌گیری رونق پیدا کرده. گزارش‌ها نشون میدن که برخی فروشندگان در ازای هر گیگابایت، از ۴۰۰ هزار تا یک میلیون تومان دریافت می‌کنن. برخی کاربران میگن که حتی با پرداخت مبالغ هنگفت، بسیاری از این فیلترشکن‌ها کار نمی‌کنن یا پس از چند دقیقه از کار می‌افتن. © itiransite 🔍 ircf.space @ircfspace

واقعا از این حرفی که میگم مطمئن نیستم ... ولی فکر میکنم اینترنت بصورت مصرف آزاد (بدون داشتن بسته اینترنتی) با پروکسی مناسب قابل دسترس هستش. یبار سیمکارت همراه اول رو بصورت آزاد باز کردم و پروکسی ها پینگ مناسب داد و همین که بسته خریدم کلا بسته شد بعد یه ربع. ایرانسل من دو سه روزه حتی کانفیگ های متصل مناطق دیگه رو چک میکردم برام نمی‌آورد کلا ولی الان بسته ایرانسل تموم شد و اینترنت بصورت مصرف آزاد بعضی پروکسی ها پینگ میدن. خواستید یبار امتحان کنید

این روز‌ا چطور میگذرونید؟

الان بخوای اسنپ بزنی f35 درخواستتو قبول میکنه

زیر همین کامنت بگید چطور وصلید

نزدیک دویست ویو واقعا چطوری وصلید بعد یکو نیم روز تونستم وصل شم

Repost from Freedom
با یه راه هایی وصل میشیم که مهندسای ناسا هم بلد نیستن

حتی اونی که میگفت گیگی یه تومنه میدم صد تومن هم قطع شده

sticker.webp0.18 KB

تا اینجا چهل تا ویو

وضعیت به شدت بحرانیه و فقط 0.2% متصل هستند، تمام دیتاسنتر ها قطعه! اگه الان وصلید یک معجزه هست .

وی پی ان از گیگی صد هزار تا یک میلیون و ماهی صد دلار
+2
وی پی ان از گیگی صد هزار تا یک میلیون و ماهی صد دلار

چخبر؟

sticker.webp0.17 KB

یک پیشنهاد خوب برای شما مغز ایدئولوژیک - دکتر آذرخش مکری https://fidibo.com/book/50027398-مغز-ایدیولوژیک-دکتر-آذرخش-مکری
یک پیشنهاد خوب برای شما مغز ایدئولوژیک - دکتر آذرخش مکری https://fidibo.com/book/50027398-مغز-ایدیولوژیک-دکتر-آذرخش-مکری

با مغزهای ایدئولوژیک بحث نکنید! تا حالا شده با کسی بحث کنید و بهترین، محکم‌ترین و غیرقابل‌انکارترین اسناد و مدارک دنیا را جلویش بگذارید، اما او فقط پوزخند بزند یا عصبانی‌تر شود؟ حس می‌کنید دارید با دیوار حرف می‌زنید؟ خبر بد این است: واقعاً دارید با دیوار حرف می‌زنید. مشکل از قدرت استدلال شما نیست؛ مشکل از "سیستم‌عامل" طرف مقابل است. وقتی با یک مغز شدیداً ایدئولوژیک (چه سیاسی، چه مذهبی، چه اجتماعی) روبرو هستید، شما با یک "انسان منطقی" طرف نیستید؛ شما با یک مکانیسم دفاعی بیولوژیک طرفید که برای "نفهمیدن" طراحی شده است. ما دوست داریم فکر کنیم که آدم‌ها اول فکر می‌کنند، بعد تصمیم می‌گیرند. اما تحقیقات جاناتان هایت (Jonathan Haidt) در کتاب شاهکارش "ذهن درست‌کار" نشان می‌دهد که ماجرا کاملاً برعکس است. مغز انسان مثل یک فیل (احساسات و ناخودآگاه) و یک سوارکار (منطق) است. * فیل: تصمیم می‌گیرد به کدام سمت برود (بر اساس تربیت، قبیله، و ایدئولوژی). * سوارکار (منطق): هیچ کنترلی روی فیل ندارد! کار سوارکار فقط این است که رفتار فیل را توجیه کند. وقتی شما با یک آدم ایدئولوژیک بحث می‌کنید، دارید با "سوارکار" حرف می‌زنید، در حالی که "فیل" مدت‌هاست تصمیمش را گرفته. آن شخص دنبال حقیقت نیست؛ مغزش فقط استخدام شده تا ثابت کند چرا باور غلطش، درست است. اسکن‌های مغزی (Neuroscience) نشان می‌دهند که وقتی عقاید بنیادین یک فرد متعصب را به چالش می‌کشید، بخش منطقی مغز او (Prefrontal Cortex) روشن نمی‌شود. به جای آن، آمیگدال (Amygdala) روشن می‌شود. آمیگدال مسئول چیست؟ ترس و پاسخ به تهدید فیزیکی. یعنی وقتی شما می‌گویید: «این آمار اشتباه است»، مغز او می‌شنود: «یک خرس وحشی دارد به تو حمله می‌کند!» در این حالت، سیستم منطقی مغز "شات‌دان" می‌شود تا انرژی را برای دفاع و حمله ذخیره کند. شما نمی‌توانید به کسی که مغزش در حالت "جنگ و گریز" است، ریاضیات یاد بدهید. تحقیقات نشان داده وقتی شما سندی ارائه می‌دهید که باور غلط یک فرد ایدئولوژیک را کاملاً رد می‌کند، او نه تنها قانع نمی‌شود، بلکه ایمانش به آن دروغ بیشتر می‌شود! چرا؟ چون مغز برای محافظت از "هویت" خودش، دیوارهای دفاعی را ضخیم‌تر می‌کند. هر فکت جدیدی که شما می‌آورید، مثل یک ویروس شناخته می‌شود و سیستم ایمنیِ ذهنیِ او، پادتن‌های قوی‌تری (تعصب بیشتر) تولید می‌کند. پس عملاً بحث کردن شما، او را احمق‌تر و دگم‌تر می‌کند. برای مغز ایدئولوژیک، "درست بودن" اولویت نیست؛ "عضو گروه بودن" اولویت است. انسان‌ها به صورت تکاملی یاد گرفته‌اند که اگر از قبیله طرد شوند، می‌میرند. پذیرفتن حرف منطقی شما برای آن فرد هزینه دارد: او باید اعتراف کند که قبیله‌اش (حزبش، گروهش، هم‌فکرانش) اشتباه کرده‌اند. این یعنی خطر طرد شدن. مغز او ترجیح می‌دهد "احمق اما محبوب در گروهش" باقی بماند تا "دانا اما تنها". واقعیت تلخ این است: تغییر دادن یک مغز ایدئولوژیک با "بحث کردن"، مثل تلاش برای نصب یک نرم‌افزار پیشرفته روی یک فلاپی دیسک قدیمی است. ظرفیت و ساختار آن سیستم، پذیرای دیتای جدید نیست. راه‌حل چیست؟ ۱. انرژی‌تان را سیو کنید. بحث نکنید. مشاهده کنید و رد شوید. ۲. به جای حمله به منطق، احساس امنیت بدهید. (اگر واقعاً مجبورید تغییرشان دهید)؛ تا وقتی آمیگدال مغزشان آرام نشود، هیچ منطقی وارد نمی‌شود. ۳. بپذیرید که برخی باگ‌ها، فیچر (Feature) آن سیستم هستند. آن‌ها دنیا را از یک "تونل واقعیت" متفاوت می‌بینند که ورودی‌هایش فیلتر شده است.

Repost from Python Hints
شدیداً مراقب کانفیگ‌های کانال اینترنت آزاد باشید (تازه به ۱.۲ میلیون کاربر رسیده) بچه‌ها هم گفتند من هم چک کردم؛ شدیداً کانفیگ‌ها ناامن هست. بخصوص اگر توی فضایی غیر از تلگرام استفاده می‌کنید