en
Feedback
𝔇𝔞𝔯𝔨 ℑ𝔩𝔩𝔲𝔰𝔦𝔬𝔫𝔰

𝔇𝔞𝔯𝔨 ℑ𝔩𝔩𝔲𝔰𝔦𝔬𝔫𝔰

Closed channel

The Villain of the story Tears are sweet, blood tastes like wine.

Show more
489
Subscribers
-124 hours
-27 days
-1130 days
Posts Archive
03. Anyone Else.mp38.42 MB

امروز سالروز قتل ندا آقاسلطان بود. از اینکه بجای زندگی کردن، معروف شدن با مرگ نصیب مردممون میشه دارم آتیش میگیرم

خیلی خستم. چرا باید بهای آزادی خون جوون میبود؟

جدا چطوری روشون میشه بعد از ۱۸ و ۱۹ دی، حرف از محرم بزنن‌ و هر شب سردرد درست کنن؟

شبا به این فکر میکنم که توی این بخش از تاریخ چه چیزی نوشته میشه؟ میگن کسی که پیروز میشه تاریخ رو مینویسه. امیدوارم یک مشت حرومزاده‌ی وحشی تاریخ رو ننویسن‌. امیدوارم بنویسن از بی پناهی مردممون، از کسایی که زنده توی سرد خونه ها رها شدن، از کسایی که موقع فرار بهشون شلیک شد، از کسایی که سر مزار عزیزانشون رقصیدن، از مردمی که زندگی کردن رو از یاد بردن‌. امیدوارم کسی بنویسه که در نهایت لعنتی به محمد و آل محمد بفرسته که وجود نحسشون، سالیان ساله که دلیل مرگ ایران و ایرانی شده.

خلاصه که کص ننه همشون.

یه پست دیدم میگفت که به نظرم هرکی محرم عزاداری کنه کصخله، میخواستن فراخوان حسین لبیک نکنن نمیرن. بکیرم که مردن، کص ننه همشون😂

نمیفهمم این آدمارو. چطور میتونید توی خیابونایی که خون اون همه آدم بی گناه ریخته شد، اسم حسین رو بیارید.

میگن تابوت جوون سنگینه، خرافات یا نه، ولی میگن بلند کردن بدن بی‌جونی‌ که هزاران آرزو داشته، خیلی سخته.

این همه سال یزیدو لعن و نفرین کردن، همون یزید به سجاد رحم کرد اما این مسلمونا به زخمیای توی بیمارستان رحم نکردن.

آخرین محرمتون باشه.

گیرم بهشت و پاداش آخرتتون راست باشه. دیوونه ایم مگه باز با جماعتی مثل شما یجا باشیم؟

لعنت به خودتون، دینتون و خداتون که تک تک‌شون دلیل مرگ این همه انسان بی‌گناه شد.

چطور میتونید برای ۷۲ نفر که ۱۴۰۰ سال پیش مردن گریه کنید و بگید اون پنجاه هزار نفر حقشون بود.