en
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

Open in Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

Show more
192
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-230 days
Posts Archive
1:46 🖤

الان باید از پس زندگی بربیام، بعدا برات تعریف میکنم که چقدر همه چیز پیچیده و دور از دسترس بود...💔

روز دختر مبارک 🤝❤

نوشته بود کسی را آنچنان دوست داری که برایش بجنگی؟! گفتم از جنگ‌ها برگشته‌ام با زخمها و موی سپید و یاد گرفته ام که صبور باشم و به تماشا قانع... @missinghalff

‏زمانی که احساساتت رو نسبت به کسی از دست میدی تازه می‌فهمی که اون آدم برات چقدر معمولی، غیر خاص و ‌غیر قابل باوره... و ‌اون عشق و انرژی خودت بوده که اون آدم رو برات منحصر به فرد کرده بوده. گاهی با دوست داشتن آدما از اونا آدمایی می‌سازیم که نیستن... حتی نزدیکش هم نیستن... این خیلی بده... #mood @missinghalff

بههه بههههه 😁🍻🥰 #remix @missinghalff

افسردگی فقط تو تختخواب افتادن و گریه کردن نیست آدم میتونه درحالیکه داره برای ده سال آینده زندگیش برنامه ریزی میکنه و سفر و مهمونی و تولد میره و به خودش و زندگیش میرسه در تمام این لحظات آرزوی مرگ کنه...! @missinghalff

اگه قطار اشتباهی سوار شدی، اولین ایستگاه پیاده شو. هرچی بری جلوتر مجبوری واسه برگشت بلیط گرونتری بخری…😅

بچه که بودم از تنهایی میترسیدم اما الان جزو لذت‌های زندگیمه!✌️

تراپیستم گفت: تو زیادی آدم بسازی هستی. این باعث میشه آدما به اون چیزایی که برای تو مهمه به اندازه کافی اهمیت ندن چون در نهایت میدونن تو قراره کوتاه بیای. ناراحت کننده بود واقعا. چیزی که همیشه فکر میکردم باعث میشه به قولی مهربون‌تر باشم نقطه ضعفیه که منو کم اهمیت‌تر نشون میده.

گاهي خراب کردن پل‌هاي پشت سرت چیز زیاد بدي هم نیست چون باعث میشه نتوني به جایي برگردي که از همون اول هم نباید قدم میذاشتی...

یه دورانی هم از زندگیت هست که واسه یه مدت حالت خوب نیست؛ ولی وقتی ازت میپرسن خوبی؟ دیگه روت نمیشه بگی نه. خجالت میکشی. میشینی میشمُری میگی خب، اون بار گفتم نه، دیشبم گفتم نه، امروز باید بگم خوبم...😊💔 @missinghalff

از یه سنی به بعد ... شما دیگه وقت نداری بشینی گریه کنی مجبوری همراه با اشک ریختن رانندگی کنی ، ظرف بشوری ، سرکار بری یا به بقیه کارای عقب موندت برسی...🙂

از یه سنی به بعد ... شما دیگه وقت نداری بشینی گریه کنی مجبوری همراه با اشک ریختن رانندگی کنی ، ظرف بشوری ، سرکار بری یا به بقیه کارای عقب موندت برسی...😊

Mooooooooooooood🖤

حواستون باشه مدت زمان خوب شدن بعضی زخما بیشتر از عمر آدماست...💔💔 @missinghalff

الان اونجام که آلبرکاموا میگه: «رو به سوی آن بخش از وجودم کردم که هیچکس را دوست نداشت و در همانجا پناه گرفتم..»🖤 #mood @missinghalff

اول اهنگه "بگو یادته" ونتونز. از صدای نهنگ ۵۲ هرتز استفاده شده این نهنگ تنهاترین نهنگ دنیاست، نهنگ‌ها با صداشون جفت یابی میکنن، صدای همه نهنگ‌ها ۱۸ تا ۲۰ هزار هرتز ولی صدای این نهنگ ۵۲ هرتز! برای همین هیچ جفتی نداره و هیچ نهنگی صداشو نمیشنوه (": @missinghalff