| نیمه گمشده |
Open in Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Show more192
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-230 days
Posts Archive
Repost from | نیمه گمشده |
تنها مزیتی که دارید اینه که باعث میشید آدم قدر تنهاییشو بیشتر بدونه، یعنی نه تنها اون جای خالی رو پر نمیکنید بلکه یه کاری میکنید که جای خالی رو به حضورتون ترجیح بدیم، این اواخر از هیچ قطع ارتباطی ناراحت نشدم، برعکس بیشتر احساس رهایی داشتم، آدمو اسیر خودتون میکنید سر هیچ و پوچ...👌
Repost from | نیمه گمشده |
هیچچیز کمک نمیکند.
یا خودم به دادِ خودم میرسم یا دیگر تمام شدهام...💔
Repost from | نیمه گمشده |
سپس به همان چیزی که بودم برگشتم؛
یک سکوت طولانی،
اجتناب از گفتگو
و میل به تنهایی...
«من متأسفم که به اینجا رسیدم. نمیخواهم کسی را مقصر بدانم، فقط خستهام و دیگر نمیتوانم ادامه دهم.»
• نامه خودکشی آنتونی بردلی– نویسنده مشهور
@missinghalff
Repost from Fake smile : )
«من متأسفم که به اینجا رسیدم. نمیخواهم کسی را مقصر بدانم، فقط خستهام و دیگر نمیتوانم ادامه دهم.»
• نامه خودکشی آنتونی بردلی– نویسنده مشهور
@fakesmilez
حتی دشمن باشکوهی هم نیستید؛ اوباش هستید؛ بیسر و پا، بیقید و بند، بیرحم و بیافتخار...☺️
چقدر درس خوندیم، چقدر کار کردیم، چقدر با شعور بودیم، چقدر برای پیشرفت جنگیدیم، چقدر ورزش کردیم، چقدر زحمت کشیدیم، چقدر آدمای قابلی بودیم و این زندگی چقدر حقمون نبود...💔
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
