en
Feedback
DOSE BEAUTE

DOSE BEAUTE

Open in Telegram

Your Daily Dose 🩵

Show more
3 397
Subscribers
No data24 hours
-167 days
-7130 days
Posts Archive
WhatsApp Video 2025-09-17 at 9.57.54 AM.mp44.69 MB

WhatsApp Video 2025-09-17 at 9.57.58 AM.mp411.62 MB

WhatsApp Video 2025-09-17 at 9.58.06 AM.mp433.90 MB

hi morning lovely dose 💙 Kita akan share raw video 🥰 You’re free to edit ikut kreativiti sendiri tau! Janji vibe dia still selari dengan aura Dose – soft, sweet & glowing gitu ✨🌼

Hello team Dose! 🌸 Tak kisah 1 post je ke, 1 story je ke… yang penting ada progress! You never know siapa yang tengok & terus jatuh cinta dengan product 😍 Let’s keep glowing & showing! ✨

New affiliate boleh request sample! Tapi WAJIB komen dekat latest post untuk team APPROVE SAMPLE untuk sunkissed & lain lain! 😘 KOMEN TAU! https://vt.tiktok.com/ZSDRESFYa/

Dear lovee 💕siapa join live semalam uolls memang the besttt! Kita sekarang tak sabar nak restock untuk ualls 😍 Paling best, kita lagi excited nak tengok siapakah top affiliate bulan ni 🏆✨ Kalau korang nak jadi salah seorang top affiliate, rajin-rajin tau love buat content best-best 😘 Takpa buat biasa biasa tapi nak lagi mantap buat luar biasa love, janji konsisten, result confirm kebaboomm 🚀🔥

Korang.. DOSE SERUM NOW PRICE RM45 ‼️ Baik korang update cepat before sold out sbb ada 500 pcs je untuk 9.9 kempen ni!!!! JOM
+5
Korang.. DOSE SERUM NOW PRICE RM45 ‼️ Baik korang update cepat before sold out sbb ada 500 pcs je untuk 9.9 kempen ni!!!! JOM KITA HABISSKAN!!!!! https://vt.tiktok.com/ZSD1Xct4f/

Uols.. Tacod la.. Sunkissed malam ni launching!! Uols dah ready ke? Sbb ada handbag Coach RM3500 yg bakal menanti.. Patut bagi handbag ni kepada customer atau affiliate? Uols komen!! https://vt.tiktok.com/ZSD1DrQq8/

Hi dear 🤍 Nak update korang pasal produk baru kita – DOSE Sunkissed SPF50 🌞✨ Dekat gambar ni ada full ingredients + main in
Hi dear 🤍 Nak update korang pasal produk baru kita – DOSE Sunkissed SPF50 🌞✨ Dekat gambar ni ada full ingredients + main ingredients yang korang boleh highlight untuk content. 🌾 Rice Seed Water – soothe kulit & bagi glow natural ☀️ UV Filters – protect dari UVA + UVB 💧 Sodium Hyaluronate – bagi hydration, kulit jadi plump & fresh So sunscreen ni bukan je protect kulit, tapi sekali buat kulit nampak glowing cantik 💛

Omg!! Kita spill dekat kesayangan AFFILIATE dulu!! Uols rasa siapa yang dapat PR BOX Dose kali ni?? Hint: 1. Konsisten content 2. Rajin komen posting Dose 3. Selalu Live produk Dose Jeng jeng jeng.. Siapakah gerangan dia?? Click link dekat bawah!! ⬇️ https://vt.tiktok.com/ZSAtJYdf6/

Uols.. Esok kita nak post out Sunkissed kepada 5 ORANG AFFILIATE 😍 Uols wajib KOMEN & SHARE okay!! Dose nak 5 orang yang konsisten komen, share & buat content! 🌼 Esok kita akan announce dalam group siapa yang bertuah dapat PR BOX & SUNKISSED! 💋 https://vt.tiktok.com/ZSAshpCcd/

Calling for affiliate untuk kita bagi FREE kepada 5 orang yang nak cuba Dose Sunkissed! 😘 Syarat: 1. Wajib komen 2. Share to family & friends 3. Join Live Event click link on bio That's all! Much love! See you guys on 9.9 💋 https://vt.tiktok.com/ZSAxVyDdn/

https://vt.tiktok.com/ZSAxeFyR6/ Korang.. Korang dah ready ke untuk baby baru ni? 🥹 Nak bagi dekat 5 orang FREE! Komen dekat latest post tau! Siapa cepat dia dapat! 🌼

Korang.. Korang dah ready ke untuk baby baru ni? 🥹 Nak bagi dekat 5 orang FREE! Komen dekat latest post tau! Siapa cepat dia
+3
Korang.. Korang dah ready ke untuk baby baru ni? 🥹 Nak bagi dekat 5 orang FREE! Komen dekat latest post tau! Siapa cepat dia dapat! 🌼

Hello lovelyy 🩵🥰 Kita tengah running Pay Day Promo sekarang! PAY DAY PROMO ‼️ Demure set = RM148.80 Cutesy set = RM95.80 DNA salmon =RM68.80 Dose Serum =RM51.20 Dose Essence = RM79.00

✨ Hey Beauties! Big news! Kita ada new product coming soon & we want YOU to be part of the hype! 💛 Dah boleh start seeding dari sekarang—share, tease, create buzz sebelum official launch! 🌟 Siapa cepat, siapa dapat reward lebih. Trust me, ini mesti hot gila! 😍

+1
PATENT DRAWING_20250825_120019_0000.png0.98 KB

+1
IMG_4447.JPG6.80 MB