3 397
Subscribers
No data24 hours
-167 days
-7130 days
Posts Archive
3 397
hi morning lovely dose 💙
Kita akan share raw video 🥰
You’re free to edit ikut kreativiti sendiri tau! Janji vibe dia still selari dengan aura Dose – soft, sweet & glowing gitu ✨🌼
3 397
Hello team Dose! 🌸
Tak kisah 1 post je ke, 1 story je ke… yang penting ada progress!
You never know siapa yang tengok & terus jatuh cinta dengan product 😍
Let’s keep glowing & showing! ✨
3 397
New affiliate boleh request sample!
Tapi WAJIB komen dekat latest post untuk team APPROVE SAMPLE untuk sunkissed & lain lain! 😘
KOMEN TAU!
https://vt.tiktok.com/ZSDRESFYa/
3 397
Dear lovee 💕siapa join live semalam uolls memang the besttt! Kita sekarang tak sabar nak restock untuk ualls 😍 Paling best, kita lagi excited nak tengok siapakah top affiliate bulan ni 🏆✨ Kalau korang nak jadi salah seorang top affiliate, rajin-rajin tau love buat content best-best 😘 Takpa buat biasa biasa tapi nak lagi mantap buat luar biasa love, janji konsisten, result confirm kebaboomm 🚀🔥
3 397
+5
Korang..
DOSE SERUM NOW PRICE RM45 ‼️
Baik korang update cepat before sold out sbb ada 500 pcs je untuk 9.9 kempen ni!!!!
JOM KITA HABISSKAN!!!!!
https://vt.tiktok.com/ZSD1Xct4f/
3 397
Uols..
Tacod la..
Sunkissed malam ni launching!!
Uols dah ready ke?
Sbb ada handbag Coach RM3500 yg bakal menanti..
Patut bagi handbag ni kepada customer atau affiliate? Uols komen!!
https://vt.tiktok.com/ZSD1DrQq8/
3 397
Hi dear 🤍
Nak update korang pasal produk baru kita – DOSE Sunkissed SPF50 🌞✨
Dekat gambar ni ada full ingredients + main ingredients yang korang boleh highlight untuk content.
🌾 Rice Seed Water – soothe kulit & bagi glow natural
☀️ UV Filters – protect dari UVA + UVB
💧 Sodium Hyaluronate – bagi hydration, kulit jadi plump & fresh
So sunscreen ni bukan je protect kulit, tapi sekali buat kulit nampak glowing cantik 💛
3 397
Omg!! Kita spill dekat kesayangan AFFILIATE dulu!!
Uols rasa siapa yang dapat PR BOX Dose kali ni??
Hint:
1. Konsisten content
2. Rajin komen posting Dose
3. Selalu Live produk Dose
Jeng jeng jeng..
Siapakah gerangan dia??
Click link dekat bawah!! ⬇️
https://vt.tiktok.com/ZSAtJYdf6/
3 397
Uols..
Esok kita nak post out Sunkissed kepada 5 ORANG AFFILIATE 😍
Uols wajib KOMEN & SHARE okay!!
Dose nak 5 orang yang konsisten komen, share & buat content! 🌼
Esok kita akan announce dalam group siapa yang bertuah dapat PR BOX & SUNKISSED! 💋
https://vt.tiktok.com/ZSAshpCcd/
3 397
Calling for affiliate untuk kita bagi FREE kepada 5 orang yang nak cuba Dose Sunkissed! 😘
Syarat:
1. Wajib komen
2. Share to family & friends
3. Join Live Event click link on bio
That's all!
Much love! See you guys on 9.9 💋
https://vt.tiktok.com/ZSAxVyDdn/
3 397
https://vt.tiktok.com/ZSAxeFyR6/
Korang..
Korang dah ready ke untuk baby baru ni? 🥹
Nak bagi dekat 5 orang FREE!
Komen dekat latest post tau!
Siapa cepat dia dapat! 🌼
3 397
+3
Korang..
Korang dah ready ke untuk baby baru ni? 🥹
Nak bagi dekat 5 orang FREE!
Komen dekat latest post tau!
Siapa cepat dia dapat! 🌼
3 397
Hello lovelyy 🩵🥰
Kita tengah running Pay Day Promo sekarang!
PAY DAY PROMO ‼️
Demure set = RM148.80
Cutesy set = RM95.80
DNA salmon =RM68.80
Dose Serum =RM51.20
Dose Essence = RM79.00
3 397
✨ Hey Beauties!
Big news! Kita ada new product coming soon & we want YOU to be part of the hype! 💛
Dah boleh start seeding dari sekarang—share, tease, create buzz sebelum official launch! 🌟
Siapa cepat, siapa dapat reward lebih. Trust me, ini mesti hot gila! 😍
