en
Feedback
﮼دل | 𝐃𝐄𝐋•

﮼دل | 𝐃𝐄𝐋•

Open in Telegram

ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴍʏ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ 🧑🏻‍🦯 ﮼اصل‌و‌اورجینال‌بمون‌بزار‌دنیا‌ازت‌کپی‌کنه😉🙌🏼 ✨ᴍᴜsɪᴄ - ᴠɪᴅᴇᴏ - ᴛᴇxᴛ - ᴘʀᴏғ🫀 ارتباط بامدير👇🏼 @iM_OmID_1xi 1400/5/5

Show more
2 416
Subscribers
-124 hours
+37 days
-3530 days
Posts Archive
+1
| Vɪᴅᴇᴏ 𝒔𝒕𝒐𝒐𝒓𝒚 | •در چشمان تو سال هاي من گم شده اند..👀♥️ 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

« ديشب تو خواب ديدمت...🥲💔» #قفلیشم🖇🔐 #الجديد 🥲 #نابود_شده💔 #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون❤️‍🩹 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 ” اَللَهُمً لا تُحوِجني اِلي اَحَدِِ مِنْ خَلقِك ” خدايا مرا متحاج احدي از خلقتت مگردان..🤲🏻♥️ 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 براي ارزوهات تلاش کن.. هیچ پادشاهي یکشبه ساخته نشده🤌🏼✋🏼! 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

خدايا شكرت🤲🏻♥️• https://t.me/iM_OmID_1xi/s/249

سرنوشت چیه دیگه ؟ تو خودت نخواستي مال من باشي . •🧑🏻‍🦯💔• 「𝑶𝑴𝑰𝑫 」❤️‍🩹 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W 」☑
سرنوشت چیه دیگه ؟ تو خودت نخواستي مال من باشي . •🧑🏻‍🦯💔「𝑶𝑴𝑰𝑫 」❤️‍🩹 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

« بچه بالا شهر نبودم كه عاشقي بلد نباشم💔🧑🏻‍🦯 » #قفلیشم🖇🔐 #نابود_شده💔 #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون❤️‍🩹 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 بعد قطع كدن مصرف چند روز خماري!؟ #سيگار:3 روز #هرويين:6 روز #ترياك: 7روز #شيره:14 روز #شيشه:14 روز #ترامادول:21 روز #بدون تو: يك عمر 🖤🧑🏻‍🦯 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

سلام به همه عزيزان دل نزديك عيد شده گفتم باشه بشما بگم كه شيريني عيد ماستن اني به اي شماره زنگ بزنن و سفارش بدين بخصوص گوش في
+2
سلام به همه عزيزان دل نزديك عيد شده گفتم باشه بشما بگم كه شيريني عيد ماستن اني به اي شماره زنگ بزنن و سفارش بدين بخصوص گوش فيل كه كاملًا خانگي درسته مشه خيلي هم خش مزه 😋 شماره تماس: 0728355521

🌟 «أرجع الى الله وسيتولى إصلاح كل شيء.» به سوی خدا برگرد؛او همه چیز را درست می کند..!☝🏻♥️ 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 زندگي چيزي نیست ،جز بازي با احساسات و خاطرات…🤌🏼✋🏼 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 یه جمله هست که میگه :كل عيب أحبه فيك إلا غيابك” همه‌ي عیبهایت را دوست دارم جز نبودنت🥲🧑🏻‍🦯 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

+1
| Vɪᴅᴇᴏ 𝒔𝒕𝒐𝒐𝒓𝒚 | •كِــي؟ رود رُخ ماهت از نظرم نظرم…🥲🧑🏻‍🦯 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

Happy 3K 🤩 تشکر از حمایت شما عزيزان دل♥️🤗 لف ندین دوستا😒 جدیدا خوش اومدین🐾🌟

🌟 { کل بَلَاءٍ عَابِرٌ فَهَلَا تَصَبّرت } هر مصیبتی زودگذر است، پس صبور باشید..!(:♥️  𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 شرف مرد به پاکی، وزیبایی اش به جوانمردی اوست 🤍 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 《اَللّهُمَّ‌فَاقْبَلْ‌عُذْرى‌وَارْحَمْ‌شِدَّةَ‌ضُرّى ‌وَفُكَّنى‌مِنْ‌شَدِّ‌وَثاقے》 خدايا! پس‌عذرم‌را بپذير،وبه ‌بدحالى‌ام‌؛ رحم‌کن‌ورهايم‌ساز ازبندِمحكمِ‌گناه..!🤲🏻♥️ 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 می‌گفت : گاهی خدا پنجره‌ها رو می‌بنده و درارو قفل می‌کنه ؛ اما مطمئن باش اون بیرون هوا طوفانیه و خدا داره ازت مراقبت می‌کنه .🌪️🌱 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🧑🏻‍🦯🖤 https://t.me/iM_OmID_1xi/s/247