en
Feedback
﮼دل | 𝐃𝐄𝐋•

﮼دل | 𝐃𝐄𝐋•

Open in Telegram

ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴍʏ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ 🧑🏻‍🦯 ﮼اصل‌و‌اورجینال‌بمون‌بزار‌دنیا‌ازت‌کپی‌کنه😉🙌🏼 ✨ᴍᴜsɪᴄ - ᴠɪᴅᴇᴏ - ᴛᴇxᴛ - ᴘʀᴏғ🫀 ارتباط بامدير👇🏼 @iM_OmID_1xi 1400/5/5

Show more
2 413
Subscribers
No data24 hours
-107 days
-3430 days
Posts Archive
‌ همیته هسته که شر شر میکنه

خدايي

‌ وخزین بیرو شین میفهمین

ميباره با بستاده 😂

شـبـي سـاحـل نشـينِ خنده ام بـاش.. كه لـبـخند مـن دريايــي غـم اسـت…✋🏼🖤 https://t.me/iM_OmID_1xi/s/296

« هيي دلم 💔» #قفلیشم🖇🔓 #الجديد 🥲 #نابود_شده💔 #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون❤️‍🩹 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W
قفلي تا ابد 💔

🌟 { وَ نَرجُوا رَحمَتَکَ  } و امیدوارِ رحمت تو هستیم..!🤍🌧  𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 پروردگارا میدانم خالی از گناه و تقصیر نیستم! اما میخواهم از این که مرا در هر حال دوست داری سپاسگزاری کنم!🤍🫶 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W☑️

🌧

—• New Track Arabic 🇸🇦•— ترند انستا🎈 #الجديد2026 🎈 -NEW🤍🔥 #𝑴𝑼𝑺𝑰𝑪 🎻‌‌ #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون♥️ 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 فقد اونجايي كه محسن چاوشي؛ با چهار خط ترانه زندگيمونو توصيف كرد! ….هميشه ميلنگه…. …. يه جاي زندگيم!… …. الهي من بميرم…. …. براي زندگيم !…🖤🧑🏻‍🦯 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 وخدا چقدر قشنگ ميگه كه: « وَلِـَربَّكَ فَاَصبـرِ » اين بار هم به خاطر من صبوري كن …! ❤️🌱 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 هر وقت میام بگم سخته و نمیشه یادم میاد که سخت تر از ایناشم رد کردم و شده ..!🤍🌱 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

سلطان غم چشم چراغم مادر🌟 #قفلیشم🖇🖤 #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون♥️ 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

+1
خواستم بگم امیدوارم همیشه صداي خنده هات به آسمون برسه، هیچ وقت غم به چشماي قشنگت و قلب مهربونت نیاد🥲♥️ Happy Mother’s Day ♥️🥲 روزت_مبارک_فرشتہ_مہ🥲♥️ 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

آهنگ محلي 🥁🪕 #آي قشنگ تـر از پـريـا تنـها توي كوچـه نبـيا 🫣 #الجدید_كاغذپيچ 🎈 #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون‌🤍 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 من با دل شکسته خندیدم با جیب خالي جنگیدم، با دلي پر از غم و غصه هم خوابیدم؛ ولي اینا همش کار خدا بوده که هر روز، قوي‌تر از دیروز باشم...!🥲🖤 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

فول قفليه 🖤🥲 پخش موزيك به حمايت شما عزيزان🙌🏼♥️ 𝗰𝗵𝗻𝗟:「•𝐃𝐄𝐋 | ﮼دل 」 ⏳ منتظر باشید.....🥲

هركس ويرانه ي خود را اعمارت مي كند مابه تعمير دل بي سروپا ويران شديم..🖤🕊 https://t.me/iM_OmID_1xi/s/294

🌟 بعضي لحظه‌ها آدم را از جهانِ معمولي جدا مي‌کند. دیدارت مثل یک نسیمِ خنک روي روزهاي گرم بود؛ همان لحظه‌اي که زندگي بي‌هیچ سروصدايي به تو یادآوري مي‌کند چقدر مي‌تواند باشکوه و دلنشین باشد. گاهي فقط یک نگاه اعتبارِ تمام خوشحالي‌هاي آدم را ازبين مي ببرد… و تو مي‌ماني و لبخندي که نمي‌شود پنهانش کرد..🥲🖤 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W