en
Feedback
KING OF MARUBOZU

KING OF MARUBOZU

Open in Telegram
797
Subscribers
No data24 hours
-47 days
-530 days
Posts Archive
REMINDER‼️‼️ KELAS BASIC INDI 3RD EYES DAN BASIC TO ADVANCE TRADE PLATFORM: GOOGLE MEETS/ZOOM 🖥️ JAM: 9 MALAM 🌃 TARIKH: 3/9/2026 KHAMIS https://us06web.zoom.us/j/87390344985?pwd=dKPPTnman9MTdaG9HehM6aF7wxlCj0.1 JOM MASUK KELAS PERCUMA SETIAP MINGGU. 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Ikhlas dari King 30 orang terawal
Ikhlas dari King 30 orang terawal

Copytrade hari ni King terpaksa hadap Cut Loss.. King minta maaf pada semua follower King.. Tak dapat nak bagi profit.. Next week King akan recovery semula loss tu.. Semua acc follower masih lagi boleh follow copytrade bukan MC lagi..

Alhamdulillah.. Settled copytrade acc standard, hit profit 20%..!! King Stop dulu trade sebab sikit lagi news FOMC.. esok pul
Alhamdulillah.. Settled copytrade acc standard, hit profit 20%..!! King Stop dulu trade sebab sikit lagi news FOMC.. esok pula King sambung trade..

Alhamdulillah..Settled copytrade untuk hari ni.. lebih 13% profit King buat hari ni..
Alhamdulillah..Settled copytrade untuk hari ni.. lebih 13% profit King buat hari ni..

Copytrade acc cent masih juga berjalan seperti biasa.. Bagi yang nak follow copytrade, masih lagi open untuk semua.. Boleh PM
Copytrade acc cent masih juga berjalan seperti biasa.. Bagi yang nak follow copytrade, masih lagi open untuk semua.. Boleh PM King..

Copytrade King jalan seperti biasa.. Alhamdulillah, hari ni, Copytrade acc standard run profit 20%..
Copytrade King jalan seperti biasa.. Alhamdulillah, hari ni, Copytrade acc standard run profit 20%..

King nak bagi Indicator percuma, termasuk, Support Group dan Online Class 3x seminggu.. Peluang untuk menang Lucky draw Gold
King nak bagi Indicator percuma, termasuk, Support Group dan Online Class 3x seminggu.. Peluang untuk menang Lucky draw Gold Bar..!!!

Update terkini copytrade acc STANDARD, hit profit 22%.. Alhamdulillah.. Pendaftaran masih dibuka untuk join copytrade KING OF
Update terkini copytrade acc STANDARD, hit profit 22%.. Alhamdulillah.. Pendaftaran masih dibuka untuk join copytrade KING OF MARUBOZU.. Yang trust King boleh PM untuk join, modal 50usd saja... @Kinghendry @Kinghendry @Kinghendry

Malam ni News CPI tepat jam 8.30 malam.. waktu Malaysia.. So saya nak share sikit apa itu CPI. Consumer Price Index (CPI) Ind
Malam ni News CPI tepat jam 8.30 malam.. waktu Malaysia.. So saya nak share sikit apa itu CPI. Consumer Price Index (CPI) Indek Harga Pengguna ialah ukuran percentage purata perubahan perbelanjaan yang dibayar oleh pengguna untuk harga barangan dan perkhidmatan. Kiranya mcm mana kerjaaan nak dapatkan data berapa yang rakyat dah spending duit mereka untuk membeli barangan keperluan dan membayar duit mereka untuk perkhidmatan seperti Sekolah, Hospital, Rumah, Parking, Toll dan lain2 perkhidmatan.. Data CPI sangat penting bagi sesebuah kerajaan untuk melihat trend kenaikan dan penurunan kadar Inflasi. CPI ini juga boleh menjadi pengukur sama ada Buying Power daripada rakyat sesebuah negara itu kuat ataupun lemah.. Apa yang berlaku di USA sekarang ini ialah kadar Inflasi yang tinggi (Hyper Inflation) kerana buying power yang meningkat.. Kerajaan harus mengawal ini dengan kenaikan kadar Interest Rate bagi membendung kenaikan kadar Inflasi yang berterusan..

Lama dah King tak update copytrade acc Standard.. Hari ni Komg bagi profit 40% pada follower King kat Acc Standard..!!
Lama dah King tak update copytrade acc Standard.. Hari ni Komg bagi profit 40% pada follower King kat Acc Standard..!!

Settled Online class malam ni.. Hanya dalam group VIP
Settled Online class malam ni.. Hanya dalam group VIP

Sekarang King dalam proses recovery, acc copytrade cent yang King cut loss semalam.. acc follower masih lagi dapat follow cop
Sekarang King dalam proses recovery, acc copytrade cent yang King cut loss semalam.. acc follower masih lagi dapat follow copytrade seperti biasa.. Bagi King masa sikit untuk recovery acc..

REMINDER‼️‼️ KELAS BASIC INDI 3RD EYES DAN BASIC TO ADVANCE TRADE HOST: Azriff 👨‍💻 PLATFORM: GOOGLE MEETS/ZOOM 🖥️ JAM: 9 M
REMINDER‼️‼️ KELAS BASIC INDI 3RD EYES DAN BASIC TO ADVANCE TRADE HOST: Azriff 👨‍💻 PLATFORM: GOOGLE MEETS/ZOOM 🖥️ JAM: 9 MALAM 🌃 TARIKH: 6/8/2026 KHAMIS https://us06web.zoom.us/j/5383757954?pwd=L8VhoVzxwywURJIHNwbI2aFSO4K0L3.1 JOM MASUK KELAS PERCUMA SETIAP MINGGU. 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

King minta maaf kepada semua follower King, copytrade hari ni, King terpaksa cut loss besar.. Baki yang ada untuk King recove
King minta maaf kepada semua follower King, copytrade hari ni, King terpaksa cut loss besar.. Baki yang ada untuk King recovery semula.. King memang tak jangka Gold naik giler2 hari ni.. Mulai esok King akan recovery semula Loss untuk copytrade ni..

Hari ni King dapat bagi 5% je profit pada follower King Acc Cent dan Acc Standard.. King rasa memang sikit sangat hasil hari
+1
Hari ni King dapat bagi 5% je profit pada follower King Acc Cent dan Acc Standard.. King rasa memang sikit sangat hasil hari ni.. Tapi Alhamdulillah, Acc copytrade masih lagi survive, tanpa MC.. All positions closed..!! Continue esok pula...

Update terkini.. Profit copytrade KING OF MARUBOZU hari ni dah hit lebih 15%.. Semua follower boleh tengok profit korang.. Ya
Update terkini.. Profit copytrade KING OF MARUBOZU hari ni dah hit lebih 15%.. Semua follower boleh tengok profit korang.. Yang mana belum follow copytrade, teruskan tengok performance King setiap hari.. Rasa yakin baru PM King.. kalau takut jangan follow.. 🔥🔥🔥

Back to Basics: Learn Before You Trade📊 Kalau korang nak mula faham trading dan belajar bina keyakinan sendiri, kelas ini se
Back to Basics: Learn Before You Trade📊 Kalau korang nak mula faham trading dan belajar bina keyakinan sendiri, kelas ini sesuai untuk korang. 📅 2/8/2026 (Ahad) 🕘 9.00 malam (Waktu Malaysia) 💻 Google Meet / Zoom 📩 PM @Kinghendry sekarang untuk book slot anda. Jangan tunggu peluang datang berkali-kali. Mungkin inilah langkah pertama ke arah trading yang lebih berilmu.

Cara untuk follow copytrade KING OF MARUBOZU.. Pastikan korang sudah ada acc dengan broker Versus Trade.. Jika tiada, boleh PM @Kinghendry

Total profit bulan ni 217%..!!! Follower King yang dah follow, ada yang dah gandakan ratio dengan manager.. Dulu follow 1:1 S
Total profit bulan ni 217%..!!! Follower King yang dah follow, ada yang dah gandakan ratio dengan manager.. Dulu follow 1:1 Sekarang 1:3.. Tq kepada semua follower copytrade King Of Marubozu, sebab trust King.. 🔥🔥🔥