Sya Shopee Share
Open in Telegram
3 894
Subscribers
No data24 hours
-87 days
-4230 days
Posts Archive
3 894
Sekarang ni tengah ada promo untuk tester size, BUY 4 FREE 1 tau π€
Rugi tak grab sekarang!
SILKY BODY OIL BUY 4 FREE 1 https://vt.tiktok.com/ZSH7dmgupCmNv-mLD7W/
3 894
I punya bau ocean essence, bau dia fresh, sweet sea & light smell. Not too intense.
Memang sesuai pakai after taking a shower πΏ
Even my mom pun suka bau ni, after pakai ja mesti kena tegur sebab wangi π₯°π
π Silky Body Oil Ocean Essense Hydrating Body Oil https://vt.tiktok.com/ZSH7dm5vxhVq1-Cuche/
3 894
Guys, healez punya acne correcting serum memang bagusπ«
I ada jerawat tepi telinga tau. Sangat mengganggu, lagi2 kalau pakai anak tudung. Baru pakai 3 kali, dah kecut jerawatnya π₯Ί
With this serum, no worries dah π
Shopee: s.shopee.com.my/8fJN5FL6Os
TT: vt.tiktok.com/ZSHWVJcUorMsr-β¦
3 894
+1
I suka this set sebab two pieces. So boleh style kan dengan different dress/top β£οΈ
Takyah gosok jugak π
π invl.me/clmzinw
3 894
+1
Paling I suka sebab tak jarang π₯° also ada size from m to xl.
Cuma sleeves dia panjang, but that's okay sebab overall perfect π―π―π
π s.shopee.com.my/70B2g65vbs
3 894
Ladies, meh I nak share baju yang I beli kat shopee and worth the price β¨
Labuh, selesa & and below rm50 π«
3 894
Korang letak dulu coffee, ais, then baru susu tu. Sebab boleh la adjust level of pahit-ness and susu-ness π
Farm fresh: s.shopee.com.my/6prZYW6IKU
Moconna: s.shopee.com.my/8pcdx5lTgj
P/s: bagi I coffee dia tak pahit sangat pun π
3 894
+1
This one memang well known.
Kiri, memang cenggini π tapi I tak suka greasy, thick texture tu. BUT SESUAI GILA DENGAN SENSITIVE LIPS π€©βΌοΈ
9/10
Standard lip balm tu okay tapi kena reapplies every hour.
7.9/10
Tube: s.shopee.com.my/gGMfYkZ5v
Balm: invl.me/clmxoio
3 894
Also my sister punya!
Dia kata best sebab ada spf, so elakkan bibir jadi gelap/hitam π
s.shopee.com.my/8AMJg0VkiO
3 894
+1
LIP BALM MACAM AIRβΌοΈ
Sebab tak rasa macam pakai lip balm but moisturize well π
7/10
Lips serum (kuning) ni a bit juicy and glossy. I tak berapa suka texture macam ni.
5/10
Balm: invl.me/clmxod7
Serum: s.shopee.com.my/1qSJyrUu6C
3 894
Also my sister punya π
Ikut warna darah & after makan, warna tu still ada π³
s.shopee.com.my/1LVzXMEtZQ
3 894
This one my sister punya β£οΈ
My sister kata this one moisturize and bagi bibir smooth.
Also ada ceramide, which bagus untuk strength & repair lips barrierβΌοΈ
s.shopee.com.my/1VpPjZQaGl
3 894
I REALLY RECOMMEND THIS ONE π€
Texture β, for sensitive lips β, moisturize β
Cuma this one pun kena reapplies almost every hour.
9/10
invl.me/clmxobe
3 894
SUPER DUPER MOISTURIZE β¨
I think almost tahan 3-5 hrs kot. I ada beli yang warna orange tu jugak.
Pink ikut warna darah tau, so memang cantik la.
8/10
s.shopee.com.my/8AMNVPxu6O
3 894
+1
Rating my lip balms.
β¨ π³ππ πππππ ππ
πππππ β¨
3 894
+1
Pure tart cherry ni bagus jugak untuk reduces belly fat. Nampak la perubahan after a month minum π
Rasa dia masam manis, but masam tu bearable. So, boleh minum terusπΉβ¨
invl.me/clmwolg
