en
Feedback
Sya Shopee Share

Sya Shopee Share

Open in Telegram

Share what I bought only πŸ˜‰ Twitter: _syaa23

Show more
3 894
Subscribers
No data24 hours
-87 days
-4230 days
Posts Archive
I nak buat live shopee malam ni, siapa yang nak I masukkan any barang, boleh dm @aiichansstore

Sekarang ni tengah ada promo untuk tester size, BUY 4 FREE 1 tau 😀 Rugi tak grab sekarang! SILKY BODY OIL BUY 4 FREE 1 https
Sekarang ni tengah ada promo untuk tester size, BUY 4 FREE 1 tau 😀 Rugi tak grab sekarang! SILKY BODY OIL BUY 4 FREE 1 https://vt.tiktok.com/ZSH7dmgupCmNv-mLD7W/

I punya bau ocean essence, bau dia fresh, sweet sea & light smell. Not too intense. Memang sesuai pakai after taking a shower
I punya bau ocean essence, bau dia fresh, sweet sea & light smell. Not too intense. Memang sesuai pakai after taking a shower 🚿 Even my mom pun suka bau ni, after pakai ja mesti kena tegur sebab wangi πŸ₯°πŸ’• πŸ”— Silky Body Oil Ocean Essense Hydrating Body Oil https://vt.tiktok.com/ZSH7dm5vxhVq1-Cuche/

No more badan busuk & kulit kering after this 🀩✨
No more badan busuk & kulit kering after this 🀩✨

Guys, healez punya acne correcting serum memang bagusπŸ’« I ada jerawat tepi telinga tau. Sangat mengganggu, lagi2 kalau pakai
Guys, healez punya acne correcting serum memang bagusπŸ’« I ada jerawat tepi telinga tau. Sangat mengganggu, lagi2 kalau pakai anak tudung. Baru pakai 3 kali, dah kecut jerawatnya πŸ₯Ί With this serum, no worries dah πŸ˜‡ Shopee: s.shopee.com.my/8fJN5FL6Os TT: vt.tiktok.com/ZSHWVJcUorMsr-…

I suka this set sebab two pieces. So boleh style kan dengan different dress/top ❣️ Takyah gosok jugak πŸ˜† πŸ”— invl.me/clmzinw
+1
I suka this set sebab two pieces. So boleh style kan dengan different dress/top ❣️ Takyah gosok jugak πŸ˜† πŸ”— invl.me/clmzinw

Paling I suka sebab tak jarang πŸ₯° also ada size from m to xl. Cuma sleeves dia panjang, but that's okay sebab overall perfect
+1
Paling I suka sebab tak jarang πŸ₯° also ada size from m to xl. Cuma sleeves dia panjang, but that's okay sebab overall perfect πŸ’―πŸ’―πŸ‘ πŸ”— s.shopee.com.my/70B2g65vbs

Ladies, meh I nak share baju yang I beli kat shopee and worth the price ✨ Labuh, selesa & and below rm50 πŸ’«
Ladies, meh I nak share baju yang I beli kat shopee and worth the price ✨ Labuh, selesa & and below rm50 πŸ’«

Korang letak dulu coffee, ais, then baru susu tu. Sebab boleh la adjust level of pahit-ness and susu-ness πŸ˜‚ Farm fresh: s.shopee.com.my/6prZYW6IKU Moconna: s.shopee.com.my/8pcdx5lTgj P/s: bagi I coffee dia tak pahit sangat pun 😁

Senang ja nak buat latte sendiri guys 😳✨
Senang ja nak buat latte sendiri guys 😳✨

This one memang well known. Kiri, memang cenggini πŸ‘ tapi I tak suka greasy, thick texture tu. BUT SESUAI GILA DENGAN SENSITI
+1
This one memang well known. Kiri, memang cenggini πŸ‘ tapi I tak suka greasy, thick texture tu. BUT SESUAI GILA DENGAN SENSITIVE LIPS πŸ€©β€ΌοΈ 9/10 Standard lip balm tu okay tapi kena reapplies every hour. 7.9/10 Tube: s.shopee.com.my/gGMfYkZ5v Balm: invl.me/clmxoio

Also my sister punya! Dia kata best sebab ada spf, so elakkan bibir jadi gelap/hitam πŸŒ‘ s.shopee.com.my/8AMJg0VkiO
Also my sister punya! Dia kata best sebab ada spf, so elakkan bibir jadi gelap/hitam πŸŒ‘ s.shopee.com.my/8AMJg0VkiO

LIP BALM MACAM AIR‼️ Sebab tak rasa macam pakai lip balm but moisturize well 😊 7/10 Lips serum (kuning) ni a bit juicy and g
+1
LIP BALM MACAM AIR‼️ Sebab tak rasa macam pakai lip balm but moisturize well 😊 7/10 Lips serum (kuning) ni a bit juicy and glossy. I tak berapa suka texture macam ni. 5/10 Balm: invl.me/clmxod7 Serum: s.shopee.com.my/1qSJyrUu6C

Also my sister punya πŸ’• Ikut warna darah & after makan, warna tu still ada 😳 s.shopee.com.my/1LVzXMEtZQ
Also my sister punya πŸ’• Ikut warna darah & after makan, warna tu still ada 😳 s.shopee.com.my/1LVzXMEtZQ

This one my sister punya ❣️ My sister kata this one moisturize and bagi bibir smooth. Also ada ceramide, which bagus untuk st
This one my sister punya ❣️ My sister kata this one moisturize and bagi bibir smooth. Also ada ceramide, which bagus untuk strength & repair lips barrier‼️ s.shopee.com.my/1VpPjZQaGl

I REALLY RECOMMEND THIS ONE 😀 Texture β˜‘, for sensitive lips β˜‘, moisturize β˜‘ Cuma this one pun kena reapplies almost every ho
I REALLY RECOMMEND THIS ONE 😀 Texture β˜‘, for sensitive lips β˜‘, moisturize β˜‘ Cuma this one pun kena reapplies almost every hour. 9/10 invl.me/clmxobe

SUPER DUPER MOISTURIZE ✨ I think almost tahan 3-5 hrs kot. I ada beli yang warna orange tu jugak. Pink ikut warna darah tau,
SUPER DUPER MOISTURIZE ✨ I think almost tahan 3-5 hrs kot. I ada beli yang warna orange tu jugak. Pink ikut warna darah tau, so memang cantik la. 8/10 s.shopee.com.my/8AMNVPxu6O

Rating my lip balms. ✨ π‘³π’Šπ’‘ π’ƒπ’‚π’π’Žπ’” π’†π’…π’Šπ’•π’Šπ’π’ ✨
+1
Rating my lip balms. ✨ π‘³π’Šπ’‘ π’ƒπ’‚π’π’Žπ’” π’†π’…π’Šπ’•π’Šπ’π’ ✨

Pure tart cherry ni bagus jugak untuk reduces belly fat. Nampak la perubahan after a month minum 😊 Rasa dia masam manis, but
+1
Pure tart cherry ni bagus jugak untuk reduces belly fat. Nampak la perubahan after a month minum 😊 Rasa dia masam manis, but masam tu bearable. So, boleh minum terus🍹✨ invl.me/clmwolg