FROMSOFTWARE
Open in Telegram
Everything About FromSoftware Firelink Shrine: @FromSoftware_Gp Our support team: Elden Ring: @satan_slayer Dark Souls Series & Bloodborne @satan_slayer Sekiro @FarhadSoofl Demon's Souls @FarhadSoofl NieR Channel: https://t.me/NieR_Automata
Show more1 786
Subscribers
-124 hours
-277 days
-8530 days
Posts Archive
1 786
مهمترین ویژگی این تک دمو تکمیل شدن بخش نانایت فولیج در آنریل 5 هست .. نانایت که به بازی سازها اجازه میداد از مدل های خیلی سنگین توی بازیشون استفاده کنن ، نمی تونست از مدل های سنگین مثل درخت چمن و امثالهم استفاده کنه .. فقط از استاتیک آبجکت ها میشد در قالب نانایت آبجکت توی آنریل استفاده کرد .. اما اینجا رسما اعلام کردن میتونیم از مدل های سنگین فولیج هم توی نانایت پشتیبانی کنیم .. فولیج به مدل های فضای سبز بازی گفته میشه .. مدل هایی هستن که به خاطر وزش باید نیاز به حرکت مداوم دارن و اگر حجم اون مدل ها سنگین باشه تکون دادن اون مدل ف مثلا یه درخت خیلی خیلی بار پردازشی زیادی از جی پی یو میگیره .. حالا اگر بخواید یه جنگل رو توی بازی بسازید باید از همون مدل سنگین در حدود چند ده هزار بار توی اون جنگل استفاده کنید و عملا به یه سوپر کامپیوتر برای اجرای شصت فریم اون نیاز دارید .. اما توی این تک دمو نشون دادن خیلی راحت میتونید جنگل هایی با جزئیات واقعی درست کنید و روی کنسول ها بازی رو با شصت فریم اجرا کنید .. این مهم ترین بخش این تک دمو هست
1 786
از همین الان دارم صدای اونایی که داد میزنن حجم ویدیو خیلی زیاده رو میشنوم .. این تک دموی نمایش ویژگی های گرافیکی یک بازی با استفاده از یک گیم انجین هست .. یعنی حداقل کیفیت ویدیو برای دیدن این جزئیات لازمه .. پس غر الکی نزنید .. دوست داشتید ویدیو رو پلی کنید .
1 786
مثل خبرگزاری ها : خبر فوری
یو فوتیج حدودا هشت دقیقه ای از گیم پلی ویچر 4 همین یک ساعت پیش اومده بیرون .. به عنوان نمایش تک دموی آپدیت جدید آنریل انجین 5 .. پشمام .. حقیقتا پشمام .. آینده دنیای گیم خیلی متفاوت تر هست از چیزی که تا الان دیدید .. با همین ویچر 4 هم شروع میشه آینده دنیای گیم .. به عنوان اولین بازی تری پل ای تاریخ که یک ابر شرکت داره گیم انجین رو توسعه میده و یه ابر استودیو هم داره از این انجین برای ساخت بازی خودش استفاده میکنه .. تا جایی که مغز من یاری میکنه توی تاریخ ویدیو گیم سابقه نداشته .. استودیو های خیلی بزرگ بلا استثنا گیم انجین خودشون رو دارن .. این یعنی بخش زیادی از توان اون استودیو صرفا سر شش خول بازی صرف توسعه یه انجین میشه .. اما در مورد ویچر 4 چند صد نفر توی سی دی پراجکت دارن روی بازی کار میکنن .. چند صد نفر هم توی اپیک دارن روی گیم انجین کار می کنن .. سی دی پراجکت خیلی شعور به خرج داده که از اون انجین زباله شخصی خودشون یعنی رد انجین فاصله گرفتن و اومدن سراغ استفاده از یک انجین بیرون سازمانی. نتیجه کار جفتشون خیلی خفنه .. تا الان گرافیک با این جزئیات توی هیچ گیمی به این بزرگی ندیدید
1 786
ER nightreign is now available for free via online-fix + seamless coop Mod
-cracked version
-multiplayer works
-2 player available
-uses a custom server
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
