en
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Open in Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Show more
2 686
Subscribers
-624 hours
-67 days
+2630 days
Posts Archive
ترامپ مادرقحبه که تشکر کردی بابت لغو ۸۰۰ تا اعدام آره؟

جمهوری ‌اسلامی با شروع اعدام‌ها، قصد داره انتقام جنگ رو از مردم ایران بگیره.

Repost from "ویراگو"‌
‏ولی نوبت شما برسه، ما صبر نمی‌کنیم اذان بگن.

اینجورین که موقع برگشت مهمات اضافشون رو میریزن رو‌مهراباد😂

چرا یدونه گوز دستی نمیندازن تو فرودگاه امام ولی مهرابادو سوراخ کردن؟ 🦦

‏دارن وسط جنگ اعدام می‌کنن. یعنی از آسمان موشک داره به سرشون میباره و جای پناه گرفتن یا زنده موندن چیزی که براشون مهمه اینه که چندتا جوون دیگه رو بکشن. ما واقعا با یه مشت زامبی خون‌آشام طرفیم

شهبانو فرح پهلوی در پیامی صوتی به مناسبت نوروز ۱۴۰۵، این جشن را «بزرگترین جشن باستانی ایرانیان و کهن‌ترین جشن سال نو در جهان» توصیف کرد و گفت نوروز امسال برای ایرانیان معنایی عمیق‌تر از سال‌های گذشته دارد. او با اشاره به شرایط کنونی ایران، نوروز امسال را همزمان با «رستاخیزی بزرگ برای بازپس‌گیری آزادی و سربلندی ملی» دانست و از کشته شدن شمار زیادی از جوانان در اعتراضات اخیر ابراز تاسف کرد. شهبانو فرح پهلوی در ادامه، با ابراز همدردی با خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، گفت به آنان می‌اندیشد و برایشان آرامش و شکیبایی آرزو دارد. او تاکید کرد که در سوگ بازماندگان این جان‌باختگان خود را شریک می‌داند. در بخش دیگری از این پیام، او ابراز امیدواری کرد که از این پس نیروی ایرانیان صرف سازندگی کشور و بازگرداندن ایران به جایگاه شایسته خود در میان کشورهای پیشرفته جهان شود. او همچنین آرزو کرد که نام ایران و ایرانی بار دیگر با همان احترام و سربلندی گذشته در جهان طنین‌انداز شود.

زیرساختامون

اذان صبح سه قهرمانمون رو توی قم اعدام کردن. تا جمهوری‌اسلامی هست، جنایت تمومی نداره... مهدی_قاسمی صالح_محمدی سعید_داودی
+1
اذان صبح سه قهرمانمون رو توی قم اعدام کردن. تا جمهوری‌اسلامی هست، جنایت تمومی نداره... مهدی_قاسمی صالح_محمدی سعید_داودی

Repost from "ویراگو"‌
‏هر کدومشون هم که پر پر میشن یکی‌ میاد میگه مرگ فلانی هیچ خللی در اداره کشور ایجاد نمیشود!!! ‏پس بفرمایید که یه عده کیر خر‌ عملا در راس امور بودن که بود و نبودشون فرقی نداره. قحبه‌ها🫩

طبق گزارشات کسایی که سیم‌کارت سفید داشتن توسط اسرائیل شناسایی شدن و در آینده قراره جز اهداف قرار بگیرن!

اگه تا ۴۸ ساعت دیگه خامنه‌ای رو خاک نکنن، سال مرگش با سال دفنش فرق میکنه.

هم‌میهنان دلیرم، درود بر شما که در شب چهارشنبه‌سوری، در برابر تهدید و سرکوب، استوار و یک‌صدا ایستادید و آتشِ کهنِ ایران را فروزان نگاه داشتید. شما نشان دادید که اراده ملی ما شکست‌ناپذیر است و شعله آزادی‌خواهی و مهین‌پرستی در سرزمین اهورایی ما هرگز خاموش نخواهد شد. اکنون، در آخرین پنجشنبه سال، از شما می‌خواهم که بر مزار جاویدنامان انقلاب شیروخورشید و همه قهرمانان راه آزادی ایران حاضر شوید و همبستگی خود را با خانواده‌های آنان نشان دهید. در آستانه سال نو، ما با فرزندان دلاور ایران پیمانی دوباره می‌بندیم: پیمان برای بازپس‌گیری ایران، پیمان برای سربلندی میهن، و پیمان برای ساختن آینده‌ای آزاد، آباد و شکوهمند. پاینده ایران، رضا پهلوی @OfficialRezaPahlavi

رمضان ماه مبارکیه چون یبار فرق سر علیو جر دادن یه بار کون سدعلیو

کاتز وزیر دفاع اسرائیل اعلام کرد که وزیر اطلاعات ایران شب گذشته در حمله ارتش اسرائیل ترور شد.

دوستان برای vpn فقط به این اکانت پیام بدید اسم رمز هم آناناس

عموی نازم💞

🔴 نتانیاهو: هواپیماهای ما در حال حمله به عوامل تروریستی روی زمین، در چهارراه‌ها و میدان‌های شهر هستند. هدف این است که مردم شجاع ایران بتوانند جشن آتش (چهارشنبه‌سوری) را برگزار کنند. پس جشن بگیرید و نوروزتان مبارک. ما از بالا نظاره‌گر هستیم.