en
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Open in Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Show more
2 691
Subscribers
+724 hours
+67 days
+2630 days
Posts Archive
چت جی پی تی اخه؟

#ناشناس این فضا بازی نیست، این یه وضعیت امنیتیه. این آدم یک متجاوزه. بیمارستان محیط کاریه؛ حراستِ بیمارستان و نهادهای بالادستی برای همین‌جاهاست. تو باید اول از همه، بدون اینکه لازم باشه کل داستان تجاوز پارسال رو همون لحظه پیشِ همه بریزی — اگر ترس داری بری پیشِ مسئول مستقیمِ بخش یا حراست، و بگی این آدم داره تهدیدت می‌کنه. تهدید به پخش عکس و فیلم، جرمه. مدرک‌ت چی‌ئه؟ اسکرین‌شاتِ پیام‌هاش که داره تهدید می‌کنه. این خودش یه مدرک محکمه‌پسنده. می‌فهمم چرا می‌ترسی، ولی این دقیقاً همون نقطه‌ایه که متجاوزها روی اون دست می‌ذارن تا دهنِ قربانی رو ببندن. اگه بشینی و فقط استرس بکشی، اون جسورتر میشه. تو اگه الان جلوش نایستی، فردا کارِ دیگه‌ای می‌کنه. تهدید به پخش فیلم، یک سلاحِ روانیه. وقتی بری شکایت کنی (به پلیس فتا یا حراست)، اون پرونده تشکیل میشه و اون آدم می‌فهمه که دیگه نمی‌تونه هر غلطی بکنه. برای شکایت از «تهدید» (که همین الان داره انجامش میده)، تو نیازی به شاهد نداری. متن پیام‌هاش کافیه. برو پلیس فتا، بگو این آدم داره من رو تهدید می‌کنه. اونا تخصصشون همینه. لازم نیست بری داستانِ کلِ سالِ پیش رو همون اول فاش کنی؛ فعلاً تمرکزت رو بذار روی «تهدیدِ فعلی برای پخش فیلم». بعد که پرونده باز شد، مسیرِ حقوقی خودش رو طی می‌کنه. می‌دونم که درگیریِ ذهنی‌ت بابت فاش شدنِ داستانه. ولی فکر می‌کنی اگه اون عکس‌ها رو پخش کنه، فاجعه‌بارتره یا اینکه الان جلوی یه بیمارِ متجاوز رو بگیری؟ اگر لازم شد به خانواده بگی، طوری بگو که تو قربانی هستی، نه گناهکار. - تمام پیام‌هاش رو اسکرین‌شات بگیر. (از همون اکانتی که پیام داده). - برو پلیس فتا، بگو یک همکار دارم که من رو تهدید به پخشِ فیلم می‌کنه. اصلاً نگو پارسال چی شده، فقط بگو «الان داره تهدیدم می‌کنه». شکایتِ تهدید، جرمِ عمومی محسوب میشه. توی بیمارستان تا می‌تونی تنها نمون. یک نفر رو (از همکارهای مورد اعتماد) در جریان بذار که «این آدم داره من رو تهدید می‌کنه». این آدم «کیری» نیست، یه جانیه که از ترسِ تو داره تغذیه می‌کنه. وقتی ببینه رفتی شکایت کردی، اونجاست که کیری میشه و میره تو سوراخش. از اون اکانت و آیدی هیچ‌چیز نترس، اون نمی‌تونه ردیابی کنه که تو این‌ها رو از کجا میاری. آیدی‌ت رو عوض کن ولی از شکایت کوتاه نیا.

#ناشناس تو بیمارستان کار میکنین؟ اصلا هرجا برین دهنش بگو مدرک دارم بهم تحاوز کردی ابروتو سرکار میبرم منتظرم فیلمامو پخش کنی برم شکایتمو نهایی کنم کونتو پاره کنن

سوال منم بود

#ناشناس حس میکنم تو این وضعیت خیلی سوال مسخره ای برام پیش اومده سه روز بیمارستان بودی خانوادت نفهمیدن؟

سوالات زیادی هست

#ناشناس اون عكس و فيلمارو چجورى داره؟ اونى كه ازش حامله شده چرا با وجود اينكه تورو ميدونسته داده بهش؟ و چجووورررى تا الان صبر كرردى و نرفتى مادرشو بگاايى

بابا سیکتیر

#ناشناس ممکلته یا پورن استار خونه

ریدم

#ناشناس https://t.me/pineappleplusss/109188 منی که روانشناسم و واس بار صدم تو کانال یلدا دارم خایه میکنم

عزیزم اول مادرشو بگا بعد تا الان خودتو نکشتی الان میخوای بکشی؟ بابا چتههههه چتههههه

#ناشناس شایدم منو بشناسی چون قبلا باهات حرف زدم یلدا خیلیئیییئ بدبخت و کیریه حالم میخام همه چیو تموم کنم و بمیرم

سوال های زیادی دارم

#ناشناس https://t.me/pineappleplusss/109191 😳تروخدا شکایت کن تو با شکایت نکردنت داری باعث میشی یه متجاوز کثافت تو جامعه برا خودش راس راس راه بره و به بقیه دخترا هم تجاوز کنه

خایه کردم از دستت

#ناشناس عادی نبود و عادی نمیشه فک کن هرروز این کیریو ببینی جلو روت رژه بره و بخنده هیچوقت عادی نمیشه ولی خب سعی میکنم گذر کنم ازش با اسنترا و لیتیم و ترانکوپین و تراپی و کوفت و زهر مار

😭😭😭😭😭😭😭😭😭