Tech 4000 | Legit Airdrop | legit E money Apps & Site
Open in Telegram
Contact Telegram -: https://t.me/Diluka Contact whatsapp = 0773618522
Show more956
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
No data30 days
Posts Archive
මේකට රෙජිස්ටර් වෙන්න පුලුවන් අය කියන්න bttc coin 100 gane denw....වැඩිය දෙයක් කරන්න නෑ...doge address දීල පාස්වර්ඩ් දීල ලොග් වෙන්න විතරයි
මේකට රෙජිස්ටර් නොවුන අය ඉන්නවනම් රෙජිස්ටර් වෙන්න....තව දවස් දෙකයි තියෙන්නෙ...එතනින් එහාට free doge 50 දෙන්නෙ නෑ...free mining කරගන්න පුලුවන් වෙලාවෙ කරගන්න...
http://dogeboost.pro?referrer=122080
✅No refaral
✅ no diposit
🔥Bonus එකක් විදිහට doge 50k free හම්බෙනව
🔥 එකෙන් අපිට free mine කරන්න පුලුවන්
👉 ඔයාලගෙ තියන Doge coin address එකයි pasword දාල ලොග් වෙන්න.එතකොට mining වෙනව...
👉මොකුත් කරන්න නැති නිස අනිවාර්යයෙන් පටන් ගන්න
🛑 ඔන්න යාළුවනේ register උණ ගමන් withdawal ගන්න පුලුවන් අලුත්ම එක නොම්ලේ
🔱 xrp හොයන්න පුලුවන් සයිට් එකක් නොම්ලේ 🥰🥰🥰
🛑 register වෙලා එවළේම withdrawal ගන්න පුලුවන්
Xrp coin එක තියන ඕනම wallet එකකට ගන්න පුලුවන්
🛑 හැමොම කරගන්න නොම්ලේ 🥰🥰🥰🥰
🛑 කරන්න තියන්නේ
✅ තප්පර 35 න් 35ට xrp ගන්න පුලුවන් claim කරල..(ඇඩ් මොකුත් play වෙන්නෙ නෑ)😱😱😱
✅ ad බල්ලා හොයන්නත් පුලුවන් 🥰
හැමොම කරගන්න 🥰
Link-: https://faucetearner.org/?r=648450744431
➡️ binance xrp (ripple) address එක දෙන්න සල්ලි ගන්න කොට 😁
➡️ තව එකක් ඉලයි එකට address එක යට තියෙන ඉලක්කම් ටික දෙන්න ✅✅✅✅
Link-:https://faucetearner.org/?r=648450744431
මතක ඇතුව email එක verify කරල free facet 10ය ගන්න
TRX හොයන්න පට්ට සයිට් එක
Free withdrawal 🥰♻️♻️no deposit✋✋✋
ඉස්සෙල්ලම site එකට රෙජිස්ටර් වෙන්න ඊට පස්සෙ උඩ දකුණු පැත්තෙ තියනව notification icon එකක් ඒක click කරාම ඇති verify email කියල ඒක verify කරගන්න..verify කරාම free spin 10k හම්බෙනව
💥දැනට අවුරුදු දෙකක් තිස්සේ ගෙවන්වා
හාමෝම කරන්න 100%
♻️පැයෙන් පැයට facet කරන්න තියෙන්නේ
♻️රෙෆරල් බොන්ස් 50%
♻️අවම ගන්න පුලුවන් 💴 TRX 15
❤️Link -https://tronking.io/?ref=Dilukamax
Free withdrawal 🥰♻️♻️no deposit✋✋✋
ඉස්සෙල්ලම site එකට රෙජිස්ටර් වෙන්න ඊට පස්සෙ උඩ දකුණු පැත්තෙ තියනව notification icon එකක් ඒක click කරාම ඇති verify email කියල ඒක verify කරගන්න..verify කරාම free spin 10k හම්බෙනව
💥දැනට අවුරුදු දෙකක් තිස්සේ ගෙවන්වා
හාමෝම කරන්න 100%
♻️පැයෙන් පැයට spin කරන්න තියෙන්නේ
♻️රෙෆරල් බොන්ස් 50%
♻️අවම ගන්න පුලුවන් 💴 0.01 Ltc ($0.90)
❤️Link -: https://liteking.io/?ref=Dilukamax
Register වෙලා නැති අය රෙජිස්ටර් වෙන්න....අද වීඩියෝ එකක් ගේනව game එක ගහල වින් ගන්න විදිහ කියල දෙන
මේක කරන අය කියන්න...සත පහක් වත් වියදම් වෙන් නැතුව...පට්ට ගේමක් ගහන්න පුලුවන් game එකක් තියේ...කරන අය කියන්න trik එක කියන්නම්....කරන් නැති අයත් පටන් ගන්න....ඔක්කොම ගොඩ යමු..ගෙමක් ගහන්න පුලුවන්
මේක හොඳටම ගෙවීම් කරන සයිට් එකක්..අවුරුදු දෙකකට වඩා පරනයි....කැමති අය පටන් ගන්න
Free withdrawal 🥰♻️♻️no deposit✋✋✋
ඉස්සෙල්ලම site එකට රෙජිස්ටර් වෙන්න ඊට පස්සෙ උඩ දකුණු පැත්තෙ තියනව notification icon එකක් ඒක click කරාම ඇති verify email කියල ඒක verify කරගන්න..verify කරාම free spin 10k හම්බෙනව
💥දැනට අවුරුදු දෙකක් තිස්සේ ගෙවන්වා
හාමෝම කරන්න 100%
♻️පැයෙන් පැයට spin කරන්න තියෙන්නේ
♻️රෙෆරල් බොන්ස් 50%
♻️අවම ගන්න පුලුවන් 💴 0.01 Ltc ($0.90)
❤️Link -: https://liteking.io/?ref=Dilukamax
8 වෙනි විත්ඩ්රො එකත් ආව
https://t.me/EmmanuelShibaInubot?start=2041167419
පුලුවන් තරම් කොයින් එකතු කරගන්න බලන්න පුලුවන් හැමෝම.
ලබන අවුරුද්දේ up වෙනව coin එක
https://t.me/EmmanuelShibaInubot?start=2041167419
7 වෙනි විත්ඩ්රො එකත් අවා...විත්ඩ්රො දාපු සැනින් wallet එකේ
https://t.me/EmmanuelShibaInubot?start=2041167419
6 වෙනි විත්ඩ්රො එකත් ආව
https://t.me/EmmanuelShibaInubot?start=2041167419
5 withdraw received
Free SHIBA coin හොයන්න පට්ට bot එක...
ඒ වෙලාවෙම විත්ඩ්රො ගන්න පුලුවන්❤️
කරන්න තියෙන්නෙ පහල ලින්ක් එකෙන් ගිහින් එයල දෙන චැනල් වලට ජොයින් වෙන්න විතරයි...shiba තියන ඕනිම wallet එකකට ගන්න පුලුවන්..
Bot ටිකක් slow
ඔයාගෙම තව telegram account තියේනම් ඒවගෙන් reff ගහන්න අව්ලක් නෑ...මාත් එහෙම කරල තමයි විත්ඩ්රො එක ගත්තෙ.
පැය 24කට සැරයක් bonus එකකුත් දෙනව
https://t.me/EmmanuelShibaInubot?start=2041167419
