en
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Open in Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Show more
207
Subscribers
+124 hours
+27 days
-230 days
Posts Archive
راجع به دانشگاه

من یک سوال احمقانه دارم

Repost from N/a
اخوند با "هنر اعتراضی" کوییر خارج نشین و دانشجوهای دانشگاه هنر قرار نیست بره بی‌پدرا به خودتون بیاید. هرچند که ما می‌دونیم شما واقعا خون ریخته شده‌ی مردم و آزادی براتون مهم نیست اینکه یچیزی داشتع باشید ازش استوری بذارید خیلی براتون مهم‌تره😛 تخم‌سگا

Repost from Realxsnake
دیوید درایمن، خواننده‌ی بند Disturbed، حسابی از سلبریتی‌هایی که تو مراسم گرمی حتی یه کلمه هم درباره بحران انسانی ایران حرف نز
دیوید درایمن، خواننده‌ی بند Disturbed، حسابی از سلبریتی‌هایی که تو مراسم گرمی حتی یه کلمه هم درباره بحران انسانی ایران حرف نزدن، انتقاد کرد. تو یه ویدئویی که تو اینستاگرام گذاشت، گفت واقعاً «عمیقاً ناامید» شده از اینکه کل اون شب، هیچ اشاره‌ای به چیزی که خودش اسمش رو گذاشت «قتل‌عام ایران» نشد. می‌گفت: «شما قراره ضد سرکوب باشید. قراره طرفدار آزادی باشید.» بعد اضافه کرد: «مردم ایران لیاقت همدلی دارن. لیاقت توجه دارن. لیاقت اینو دارن که دیده بشن. ولی شما هیچ‌کدومش رو بهشون ندادید. و این… واقعاً شرم‌آوره. برای همتون.» درایمن به گزارش‌هایی اشاره کرد که از خشونت گسترده علیه معترضا می‌گن و گفت: «ده‌ها هزار آدم بی‌گناه فقط به‌خاطر اینکه برای ابتدایی‌ترین حقوقشون جنگیدن، سلاخی شدن.» آخر حرفشم محکم بست: «اونا هیچ‌وقت برای شما حرف نمی‌زنن. ولی من می‌زنم… زن، زندگی، آزادی. ایران آزاد.»

سردرد میگیرم کامنتاشونو میخونم

If i only could, i’d make a deal with god, and i’d get him to swipe my place with a وایت لفتیست کون‌نشور پرو فلسطین ببینم بازم موساد موساد میکنه و تئوری توطئه از خودش در میاره یا نه

🔥🔥

نه الان ao3

sticker.webp0.21 KB

😭😭😭

ما که میدونیم هنوز میخونی

یسری فیکا خدا بود =)

وای واتپد فارسی😭😭😭

امگاورس 😭 هیونلیکس. 😞

مردم منم.

گمشو 😭

Remember me when I die guys💔💔✌️✌️✌️

(قراره تا سه هفته دیگه دیس ادمین کنی چون باهام مشکل داری و به زبون نمیاری (عیبی نداره ایرانی هستی))

😭😭