en
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Open in Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Show more
208
Subscribers
-124 hours
-17 days
-330 days
Posts Archive
یکی گفت گفتم اشاره کنم بهش

مال خرداده البته جدید نیست*

مردم

داشتن گریه میکردن بعد یکی کامنت گذاشته بود خودشون وضعیت رو فهمیدن دارن گریه میکنن =)

برداشتن چند نفرو جمع کردن میگن میخواید قوی‌ترین پدافند دنیارو نشونتون بدیم؟ بعد بردنشون حرم امام رضا 😭😭😭

انقدر گریه کردم اینجاش:(

الهی بمیرم 😭

بر طبق اطلاعات رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، سمانه عبدی، مرد ترنس، ۲۴ ساله از کرج، روز پنج شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۴ (٨ ژانویه ۲۰۲
بر طبق اطلاعات رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، سمانه عبدی، مرد ترنس، ۲۴ ساله از کرج، روز پنج شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۴ (٨ ژانویه ۲۰۲۶) بر اثر شلیک مستقیم گلوله به قلبش کشته شد. هەنگاو دریافتە است، سمانه عبدی مرد ترنسی بود که در رشته حسابداری، در مقطع فوق دیپلم، فارغ التحصیل شده بود و در یکی از تولیدی‌های بزرگ کرج در «باغستان» مشغول به کار بود. بنا بر اطلاعاتی که از طریق منبع مطلع به هه‌نگاو رسیده است، سمانه عبدی، عضوی از جامعه کوئیر بود و با وجود جنسیت منتسب به زن به او، خودش را دختر نمی‌دانست. او که تنها ۲۴ سال سن داشت، مجبور بود بعد از کار در تولیدی به عنوان راننده اسنپ نیز کار کند و از پس مخارج خود به تنهایی بربیاید. منبع مطلع هه‌نگاو همچنین در این رابطه گفته است: «محله‌ای که سمانە در آن زندگی می‌کرد ظرفیت پذیرفتن این مساله (تعلق او به جامعه کوئیر) را نداشت. اما در نهایت خانواده در مراسم سوگواریش، عکسی کە بر مزارش گذاشته بودند، عکس دخترانه‌ای نبود و به نظر می رسید، بالاخره (هویت جنسیتی) او را پذیرفته بودند». 🆔 @Hengaw_Org

وای وای وای چقدر من از توی مسلمون عن نفرت دارم

ماشالله با همین فرمون به حول قوه الهی تا هفته دیگه دویست رو رد میکنیم 🔥🔥🔥 افتخار و دستاوردی دیگر از جمهوری اسلامی

۱۵۸،۵۰۰

اگرم کسی نام ببره که مزدوری جانم مزدور

میگن اگه نتونی یک چیز خوب از ساید مقابلت نام ببری brainwashed شدی. ولی من واقعا نمیتونم هیچ‌چیز خوبی از اینا نام ببرم. نهایتا بتونم بگم آب لوله‌کشی این چیزا که اونم به عنوان دولت وظیفه‌شون بود و بیسیک‌ترین کاری بود که باید انجام میدادن.

19 میلیون 155 هزارتومن، ظهر شماهم بخیر

تسلیت به همه‌ی داغ‌دیدگان و احترام به خانواده‌هایی که چشم‌انتظار خبرند. این کانال را برای همان‌هایی ساختیم که حالا در بازداشت‌اند و صدایشان نمی‌رسد. هدف‌مان فقط ثبت نیست؛ پیگیری حقوقشان است، تا کسی در سکوت و فراموشی گم نشود. لطفافقط اسامی بازداشتی‌های تاییدشده را ارسال کنید،اگر اطلاعات تکمیلی دارید یا اشتباهی در اسامی دیدید، حتما به ما بگویید. ما اینجا هستیم تا کنار هم بایستیم، تا پیگیری کنیم، تا یادمان نرود. https://t.me/NameshunraSedaBezan

Repost from flicker
بی شرف و بی وجودید اگه بخواید مثل ۴۰۱ به "زندگی عادی" برگردید. چیز عادی ای توی این کشور باقی نمونده، تمام خیابون ها بوی خون میدن. اگر هم بخواید چشماتون رو ببندید ‌و جنایات ج.ا رو فراموش کنید و خیلی گوگولی به روال سابق برگردید؛ از شدت گرونی ها از گشنگی میمیرید.

خیلیه

آره خب

اره ولی خا باز گرونه

آها منطقیه