en
Feedback
SMART CRYPTO TRADE πŸ“ŠπŸš€

SMART CRYPTO TRADE πŸ“ŠπŸš€

Open in Telegram
610
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
No data30 days
Posts Archive
Jadi semuanya telah selesai pada block ke 840,000. Jadi apa kesannya? BTC reward setiap block kini kurang kepada separuh , dripada 6.25BTC ke 3.125BTC. Ini juga menjadikan supply BTC itu kekal sebagai limited dan finite , pada 21M. Selain itu, apabila jumlah reward telah berkurang, ia juga akan beri kesan pada jumlah BTC baru yang memasuki pasaran. Di sini konsep supply & demand memberikan kesan yang besar pada harga BTC sedikit masa lagi. Jadi ke mana agaknya harga BTC lepas ni? Saya lebih tertanya-tanya ke manakah hrga BTC dan Kripto pada 6-18 bulan akan datang πŸ€” Cuba tengok ni : 2012 BTC $12 100 hari kemudian - $42 1 tahun kemudian - $964 2016 BTC $663 100 hari kemudian - $609 1 Tahun kemudian - $2550 2020 BTC $8740 100 hari kemudian - $11950 1 tahun kemudian $56,872 Jika pattern masih sama, boleh lah andaikan 6-18 bulan ada perubahan signifikan nanti. Tu tak termasuk lagi penglibatan institusi besar pada BTC ETF dan ETH ETF jika approve nanti. PlanB di X pulak predict BTC 540K by end of 2025🀣 6 bulan lepas halving price double katanya, lepas tu 6-18 bln lepas halving price x4. Boleh tengok sini prediction beliau https://twitter.com/100trillionUSD/status/1781260966295924813?t=UzL9BuC9QEX2T-1DHSeFxA&s=19 Akhir sekali , pada semua Kriptorian, Happy Halving Day πŸ”₯πŸš€ NFA DYOR

Assalamualaikum & selamat pagi πŸ”₯ Happy Halving BTC Today πŸ’―

Assalamualaikum & selamat datang ke channel SMART CRYPTO TRADE by Mr Han. Channel ini diwujudkan untuk berkongsi dengan anda semua tentang satu tools trading dalam cryptocurrency yang akan membantu anda menjana profit yang konsisten. NAK JANA UNTUNG DALAM TRADING CRYPTO? πŸ’° ❌ anda x perlu pandai trade ❌ anda x perlu nak mengadap chart 24jam ❌anda x perlu nak analisis market ❌anda x perlu nak ganggu masa kerja anda hanya perlu binding robot dengan exchanger crypto anda sahaja. So dari situ trading anda akan berjalan secara auto dan anda dapat jana profit yang konsisten. βœ… Trading running auto βœ… Hanya monitor performance trade βœ… Modal dalam acc exchanger sendiri. Takperlu deposit modal ke 3rd party. βœ… boleh withdraw bila2 masa βœ… Proses withdraw 15minit terus masuk ke akaun bank βœ… Tenang minda βœ… Asset Crypto anda selamat dalam exchanger

PROFIT MASUK BANK TAK SAMPAI 10MINIT Client ni request withdraw profit RM525.83 pkul 10:54 pagi . Tak sampai 10minit , alhamd
PROFIT MASUK BANK TAK SAMPAI 10MINIT Client ni request withdraw profit RM525.83 pkul 10:54 pagi . Tak sampai 10minit , alhamdulillah pukul 11:06 pagi duit dah masuk dalam akaun bank 🏦 Seronok bila client share feedback macam ni. Deposit senang , guna fpx macam kita dok bayar bil2 je. Korang nak guna ewallet touch n go boleh. Siapa yang ada crypto pon boleh juga guna USDT. dan yang paling penting withdrawal pon laju πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯. Inilah yang kita mahukan 😍

Selalunya min share profit profit profit je kan. Kali ni min nak payung withdraw profit ke akaun bank pulak. Testimoni client fresh2 dari ladang 😍

Morning semua πŸ’―

korang dah ready ke nak profit hari ni 😍

Assalamualaikum & good morning london πŸ˜„

PERFORMANCE 100HARI GOLD MASTER COPYTRADE ‼️πŸ”₯ Dalam masa 100hari (3bulan 10hari) gold master dah menjana profit sebanyak 198.70%. Ini bermakna purata profit sebulan 59.61% . Alhamdulillah syukur 🀲🏻 Dengan strategy trading yg digunakan juga, Drawdown semasa 27 Feb 2024 hanya 0.4% sahaja. Apa itu drawdown ? Drawdown in trading refers to the decline from the highest peak to the lowest point in equity or trading account balance. It is the measure of the largest loss experienced by a trader before beginning to recover. Typically measured as a percentage from the highest peak to the lowest point. Drawdown is a natural part of trading and is important to understand in order to manage risk effectively. KELEBIHAN FOLLOW GOLD MASTER COPYTRADE ‼️ ❌ tak perlu nak monitor chart 24Jam ❌ tak perlu nak analisis market ❌ tak ganggu kerja hakiki anda βœ… Buat profit dengan sistem copytrade βœ… Profit bulanan sehingga 15% - 45% βœ… Deposit & withdrawal direct ke akaun bank anda Berminat nak setup akaun copytrade gold master ? korang boleh klik link whatsapp di bawah untuk min guide anda setting akaun. Dengan minimum 100USD anda sudah boleh bermula ‼️ wasap.my/60167578769/NakJoinGoldMasterCopytrade

Malam ni ada high impact news. Biasanya masa news goldmaster buat profit sedap 😍 Siapa nak sama2 profit. setup akaun korang
Malam ni ada high impact news. Biasanya masa news goldmaster buat profit sedap 😍 Siapa nak sama2 profit. setup akaun korang siap2 petang ni 🫰🏻

Dah siap register. Korang whatsapp admin untuk dia guide korang deposit & connect dgn akaun master tau

Follow step ni untuk buka akaun πŸ‘†πŸ»πŸ‘†πŸ»

CARA DAFTAR AKAUN VALETAX !! 1. Klik link di bawah untuk register πŸ‘‡πŸ» https://ma.valetaxintl.com/partner/IB3469220 *masukkan email & password yang korang nak gunakan untuk login akaun 2. Klik Complete Verification * Isi nama , alamat & semua maklumat sama seperti dalam IC * klik get code & dapatkan code di sms dan email dan klik verify code kemudian klik complete verification. 3. Klik complete KYC klik identity -> klik National ID -> upload gambar IC depan & belakang -> submit

Assalamualaikum & morning guys πŸŒ… Pagi2 adalah sesi sharing feedback client yang dah follow gold master copytrade πŸ”₯ PROFIT F
Assalamualaikum & morning guys πŸŒ… Pagi2 adalah sesi sharing feedback client yang dah follow gold master copytrade πŸ”₯ PROFIT FIRSTDAY COPYTRADE 3.16% πŸ”₯πŸ’― Tahniah kak mas dari seremban. Buat keputusan untuk join goldmaster copytrade dengan bermodalkan 1,000USD. Apa yang bestnya ! Firstday dah dapat profit 31.62USD bersamaan RM147++ dalam sehari 🫰🏻 Satu permulaan yang baik. Semoga master dapat buat profit yang konsisten hari2 untuk kita semua❀️ So guys ‼️ Tunggu apa lagi ‼️ Jangan lepaskan peluang untuk mulakan tindakan sekarang. MODAL MINIMUM HANYA 100USD shaja‼️‼️