en
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

Open in Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

Show more
1 885
Subscribers
+124 hours
+67 days
+1930 days
Posts Archive
اول به موفقیت برسید به استقلال، به درآمد، تحصیلاتتون رو ارتقا بدین و بعد به ازدواج فکر کنین وگرنه تا اخر عمر بازنده خواهید بود.

اصرار به هیچ چیز نکنید؛ آدما بخوان حرف میزنن، بخوان تماس می‌گیرن، بخوان می‌مونن، اگه بخوان همه کار می‌کنن.

من همیشه یه طعم بستنی، یه نوع نوشیدنی، و یه نوع غذارو سفارش میدم؛ چون هیچوقت از چیزب که واقعا عاشقشم خسته نمی‌شم.

‏من بد نشدم، فقط فهمیدم دور و برم چه خبره شناختم روی آدمای اطرافم زیاد شده، دیدم و فهمیدم هر کسی چقدر به فکر منه یا برام ارزش قائله، یاد گرفتم به هرکسی چه اندازه بها بدم نَگین فلانی بد شده، ببین چکار کردین که یه آدم دیگه شده!

این یک جمله است ولی خیلی حرفه: اگر آشنا بودن مهم بود، آب ماهی رو نمی‌پخت...

فهمیدم که بله، آدمیزاد می‌تواند همزمان برای زندگی تلاش کند و بجنگد ولی به رفتن و گم و گور شدن هم فکر کند...

از نشونه‌های احساسِ امنیت در حضور یک‌ نفر، پرحرف شدنه.

Çavreşê Lê-Rojda.mp33.46 MB

photo content
+1

دیگه کسی رو نمیشه جدی گرفت، کسی اونقدر واقعی نیست که بوی موندن بده، کسی انقدر شبیهت نیست که بتونی از بغضات واسش بگی، کسی انقدر دوست نداره که از هیچی نترسی، کسی نیست و این یه واقعیت تلخه، این دنیا از درون خالی شده و ما به صبر و تنهایی محکوم شدیم.

زمان میبره تا بفهمی خوبی خوبه، اما واسه کسی که بفهمه.

خنده هامو نبین؛ تو مغزم با یچیزایی می‌جنگم که اگه ببازم شاید دیگه نباشم..

‏آدم فقط کافیه یک روز برگرده به چیزی که دلتنگشه. همون ساعت اول میفهمه که چرا ترکش کرده بود و دلتنگی یه حس غلطه.

نەقشی خودايە گوڵم خاڵەکەی ڕووی تۆ💚

“Aklına gelecek eskiler” 01:55 👌🏻🍃

آدما رو وقتی سرشون شلوغه بشناس نه وقتی تنهان، تنهایی آدمارو مهربون می‌کنه.

Oflaya Oflaya-Burcu Güneş .mp33.83 MB

هیچوقت وارد رابطه‌های بدون لِیبل نشین. یه جا دلبستگی یقه‌اتونو میگیره درحالی که تعهدی وجود نداره و هیچ حقی ندارین که چیزی بگین، شما میمونین و یه کوه غم.

هر گوه‌کاری‌ای رو به اسم روشن‌فکری و مدرنیته نمیشه توجیه کرد. یه‌سری چیزها تا ابد اشتباهه!

Oy Dağlar - Ali Asker.mp33.48 MB