en
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

Open in Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

Show more
1 884
Subscribers
+124 hours
+67 days
+1930 days
Posts Archive
سایه‌اش خانه امنی‌ است پر از آرامش، من دلم گرم عزیزیست که نامش پدر است💚

photo content

Aşık olunca dünyadaki erkek sayısı 1’e inmez 1’e çıkar, biz böyle bilir böyle yaşarız👌🏻🌱

این درسته

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ نه به اصالت ربط داره نه اخلاق همه چی برمیگرده به نفس بشر اون نفسی که درونته اگه قوی باشه اگه بتونی مراقبت ازنفس داشته باشی نه خیانت میکنی نه هیچ کاردیگه ای حریف نفست بشی و انجامش بدی ب ضررخودت. آدمی که نفس قوی درون خودش داره در شان خودش و وجودش نمیبینه که نه خیانت کنه و نه هرکاردیگه ای که اشتباهه ازاین دسته

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ واسه کسایی که ظاهر مهمه میشه بپرسیم اخلاق و خانوادشونم مثل صورت عملیشون خوبه ؟

باور کنید خیلی ادمای با اصالت با شخصیت دیدم که ریدن. به اینا ربت نداره باید وجود خوده ادم درست باشه

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ همه چیز برمیگرده به اصالت و شخصیت آدم رو ظاهرمون کار نکنیم دیگ یکم رو این چیزا تمرکز داشته باشیم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ اون مریضی که همرو انلایک میکنه 🤦🏻‍♀️

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ mn ke doa mikonm khoda nasle injor adamaro monaqarezzzz koneee🤲🏻

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ لطفا خواهش میکنم از مرد و زنای متهل دست از خیانت کردنتون بردارین دخترای مجرد با مرد متاهل حرف میزنن خیانت میکنن بخاطر دو تومن خرجشون زندگی یه خانواده دیگه رو خراب میکنه خجالت بکشین بسه دیگه یه شهرو بخاطر گندکاریاتون خراب کردین نمیشه اعتماد کرد دیگه به کسی به خاطر خرجشون بعضی از دخترا هرکاری میکنن و همچنین مردای متاهل بخاطر تنوعشون به زن زندگیشون خیانت میکنن خرجی که واسه زنشون نمیکنن به دختر مردم به بین دستای پسرای پولدار ارومیه میچرخه خرج اونا میکنه بس بس شرمه 🤦🏻‍♀️

درکل ازدواج نکنید اول انتظار و خواسته ها و ارزوهای خودتون رو براورده کنید بعدش دنبال یک مادر (پدر) خوب برای فرزندانتون باشید ، تا یک همسر خوشگل و (طلایاب)

داداشتون خیلی خوب گفت🫠🤌🏻💚

💚🤌🏻

حرف من به شما ها به عنوان ا‌دمین چنل، به عنوان یه برادر حالا اگه بپذیرین اینه که خوب حواستون باشه بله رو به کی میگین گفتنش آسونه ولی نمیشه اون بله رو به کلی پاک کرد. شما فقط شریک زندگی خودتون رو نه واسه بچه هاتون مامان و بابا هم دارین انتخاب میکنین واسه خونوادتون دوماد و عروس. فقط احساس و یا فقط منطق نمیشه پیشه گرفت از هر لحاظ با خودتون صادق باشین. مانا باشین💚

حرف دل

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ سلااممم زمونه الان یجوری شده انستا بری کلن از سر تا پا طلاس بنظرم اینا با طلا ازداج میکننن ن طرف اگ طرف طلا نمیگرف میدیدیم ک قبول میکنه یانه باش ازداج کنه نظر شخصی من اینه ک با عشق با طرف ازداج کنید با ذاتش با شخصیتی ک داره نه بع طلا وقتی دو نفر همو بخان اون چیزهای ک نداشتن رو هم باهم میسازن ب دست میارن اگه واقعن عاشق هم باشن میشه دست آورد همچیو

نظر خانواده خودمون هم مهمه اونا خوبی مارو میخوان🙄 بخاطر ازدواج قید خونواده رو نزنین و یا بی ارزششون نکنین چون فقط تو روز های سخت زندگی نه تو خوشحالی هم ادم چشمش دنبال خونوادشه💚

اکثریت اینو نمیگه