ביטקוין וחדשות הקריפטו // ביטס אוף גולד // Bits of Gold
Open in Telegram
ערוץ חדשות הקריפטו של ביטס אוף גולד, הפלטפורמה הישראלית המפוקחת למסחר בביטקוין ומטבעות דיגיטליים. יש לראות בכל המפורסם בעמוד זה כפרסומת, כהגדרתה בחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים מוסדרים, תשע"ו-2016. **Will Never DM**
Show more2 340
Subscribers
+124 hours
-67 days
-1330 days
Posts Archive
עליות בשוק ה-NFT - האם הטרנד חוזר?🖼
בחודש האחרון קרה משהו מעניין, פתאום כולם מדברים שוב על NFT. כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת של CoinGecko, שווי שוק מטבעות ה-NFT עלה לאחרונה מ-3.5 מיליארד דולר לכמעט 7 מיליארד דולר. יחד עם זאת, נפח המסחר היומי של מטבעות אלו הגיע ל-16 מיליון דולר.
בפרויקטים עצמם: המחיר של סדרת CryptoPunks עלה ב-10% ועמד על 53.85 ETH. סדרת Moonbirds קפצה ב־300% תוך חודש, וגם Pudgy Penguins, CloneX ועוד - קיבלו זריקת התעניינות. בשוק שנראה מת לפני שנה, אלה סימנים שמישהו שוב פותח את הארנק.
מה גרם לזה? יש שאומרים שה־NFT Torch של את'ריום, לקראת חגיגות 10 שנים לפרויקט, הדליק מחדש את הסיפור. אחרים מצביעים על זרימת הון חכמה, סיבוב שני של עניין ב"שמות הגדולים". רק לאחרונה בוצעו אלפי עסקאות באוספים המובילים, אבל, האם זו חזרה אמיתית או סתם תיקון טכני?
נכון לעכשיו, התחייה הזאת נשענת בעיקר על אספנים ותיקים ולא על משתמשים חדשים, ואין חדשנות טכנולוגית שדוחפת את השוק קדימה. לכן, יש מי שטוענים שזה "סיבוב מורשת", ולא עונת NFT חדשה. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן בהתפתחויות.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
עדכון שוק: מה הצעד הבא של ביטקוין? 🪙
אחרי חודש יולי חזק במיוחד, שוק הקריפטו חווה ירידת מתח בסוף השבוע. ביטקוין ירד ל־$113,483, את'ריום ירד ל־$3,440, סולנה עומד על $160 ו-XRP עם ירידה של 4% ביממה האחרונה נסחר כעת ב-$2.83.
הסיבות? שילוב של נתוני תעסוקה חלשים בארה"ב, כניסת מכסי טראמפ לתוקף, וריבית שנותרה ללא שינוי בפעם החמישית. כל זה מעורר סימני שאלה בקרב משקיעים - האם מדובר בתחילתו של תיקון עמוק או הפוגה זמנית?
ולמרות הירידות, מוסדות גדולים ממשיכים להצטייד במטבעות. לאחרונה, Strategy רכשה מעל 21,000 ביטקוין בשווי של כמעט 2.5 מיליארד דולר, Anchorage Digital הוסיפה עוד 10,000 מטבעות בסכום של 1.2 מיליארד דולר.
במקביל, הזירה הרגולטורית בארה"ב משנה כיוון: ה־SEC הכריז על Project Crypto, יוזמה שאפתנית להעברת שוק ההון האמריקאי לבלוקצ'יין, עם רגולציה ברורה ותמיכה בהנפקת נכסים על הרשת. מהלך שעשוי להשפיע לטובה על שוק המטבעות הדיגיטליים.
בהתחשב בבשלות שהשוק מראה וזרימת הכספית המאסיבית, אנליסטים טוענים שהשקט הנוכחי הוא רק הפוגה לפני מהלך חד. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
בהמשך לפוסט מהבוקר - איזה סקטור משוק הקריפטו הכי מעניין אתכם כרגע?
אילו סקטורים מובילים את העליות האחרונות בשוק הקריפטו? 📈
בשבועות האחרונים, נרשמה תנועה מובהקת בשוק הקריפטו, כמעט כל סקטור רשם תשואות. סקטורים כמו מטבעות AI, מימקוינז, מטבעות סטייקינג ו-DeFi עלו בעקביות. תנועה שמצביעה על רוטציה קלאסית של הון לעבר שאר המטבעות האלטרנטיביים.
התמונה שמצטיירת היא של ראלי רחב ולא נקודתי. כלומר, לא מדובר בפרויקט אחד שמשך תשומת לב, אלא בתנועה רוחבית של שוק שנראה אופטימי ומוכן לקחת יותר סיכון. ביטקוין, מצידו, שמר על יציבות - וזה לא דבר שלילי. להיפך, כשהוא שומר על איזון, המשקיעים מרגישים בנוח לבחון סקטורים נוספים ולפזר את ההשקעות.
ועדיין, צריך לזכור, ביטקוין כרגע שולט ב־60% מהשוק. אם הוא יחווה ירידה במחיר, זה עלול לבלום גם את התנופה הנוכחית של שאר הסקטורים. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן בהתפתחויות.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
על הסטייבלקוין הישראלי הראשון שמעתם? בואו תכירו את BILS 🇮🇱
היום התארחנו בכנס StableTLV שנועד לקדם מטבעות יציבים בישראל. כחלק מהכנס, עומר פז, Head of BILS בביטס אוף גולד, השתתף בפאנל והסביר על השימושים הרבים של המטבע היציב הישראלי הראשון - BILS - שיונפק על ידינו.
יותר מ־250 מיליארד דולר מוחזקים כיום במטבעות דיגיטליים יציבים, והמספר רק הולך וגדל. מטבעות יציבים כמו BILS מאפשרים לבצע העברות מיידיות בין מדינות, בלי בנקים, בלי עיכובים, ובלי תנודתיות. זה מתבצע באמצעות טכנולוגיית הבלוקצ׳יין שמבטיחה את סופיות ההעברה בעלות נמוכה מאוד.
שימוש נוסף הוא היכולת לבצע המרות מט“ח מיידיות 24/7, למשל המרה בין מטבע יציב, כמו BILS, לדולר. מה שלמעשה מאפשר מסחר רציף שלא נקטע כאשר הגופים הפיננסיים המסורתיים עוצרים מסחר בסוף יום או בסופי שבוע.
בקרוב BILS יושק ויאפשר לבצע העברות מהירות, מבוזרות וללא הגבלה במטבע דיגיטלי יציב צמוד שקל - שירות יחיד מסוגו בעולם.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
עשור לאת'ריום: ממהפכה רעיונית למרכז הפיננסים המבוזר 🔹
היום לפני 10 שנים, עלתה לאוויר רשת את'ריום, ומאז שוק המטבעות הדיגיטליים כבר לא נראה אותו דבר. את'ריום הפכה לתשתית המרכזית בעולם הקריפטו, עם חוזים חכמים, אפליקציות מבוזרות, ומגוון שימושים שלא חלמנו עליהם בתחילת הדרך.
כיום, הפרויקט שולט בשוק המטבעות היציבים עם 150 מיליארד דולר שמונפקים עליו, מוביל את תחום הנכסים מהעולם האמיתי (RWA) כש-80% מהנכסים על גבי הרשת, ונחשב לתשתית העיקרית של עולם ה־DeFi.
את'ריום כרגע נסחר בשווי של $3,802 למטבע לאחר שעלה ביותר מ-50% בחודש האחרון. בנוסף, לאחרונה חברות ציבוריות רבות הודיעו שהן מתכננות לרכוש אית'ר לאוצר החברה, מהלך שלפי אנליסטים עשוי להוביל לעלייה במחיר.
כפי שפרסמנו בפוסט בתחילת החודש, את'ריום צועד קדימה עם פתרונות מתקדמים, צמיחה של הרשת וקהילה נאמנה. כך מסתיים לו עשור ראשון לרשת שהיא הרבה יותר ממטבע - היא תשתית לעולם פיננסי חדש. עכשיו השאלה היא מה יביא איתו העשור הבא.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
קריפטו אחד בשבוע - האם עונת האלטים התחילה?📱
עם הכנסות של 1.2 מיליארד דולר בשנה האחרונה, האם סולנה היא הרשת הגדולה בשוק הקריפטו? על מי כועסים המשקיעים הוותיקים של XRP והאם עונת האלטים התחילה?
בעזרת טכנולוגיית AI חדשה, סיכמנו לכם בקצרה את כל החדשות של השבוע האחרון בשוק הקריפטו. עדכון קצר ובעברית, להאזנה בדרך לעבודה, בזמן הקפה או בהליכה.
קחו 5 דקות ותגלו מה קרה השבוע בשוק הקריפטו.
להאזנה>> https://bit.ly/3J5pR8O
החום בחוץ עולה ויחד איתו גם מדד עונת האלטים - האם עונת האלטים התחילה? 🥵
יש לא מעט סימנים שמעידים שכן. קודם כל, הדומיננטיות של ביטקוין ירדה מ־64% ל־60% תוך ימים ספורים, נתון שמעיד על כך שהון עובר מביטקוין לשאר המטבעות האלטרנטיביים בשוק. לכן, לראשונה מזה זמן רב, התחיל להישמע ברצינות המונח "Altseason".
את'ריום עלה בחודש האחרוך ב-60% והתקרב ל-$4,000 למטבע, XRP שבר שיא של שבע שנים כשזינק 33% בשבוע אחד, סולנה טיפסה מעל $200 ולייטקוין קפץ ל־$120 אחרי חודשים של דשדוש. יחד איתם, גם שאר המטבעות האלטרנטיביים חזרו לשיח כש-70 מתוך 100 המטבעות הגדולים רשמו עליות.
ברקע, גם נתוני השוק תומכים בטענה: שווי השוק הכולל חצה את רף ה־4 טריליון דולר, שווי השוק של האלטים זינק ב־47% ב־3 חודשים האחרונים, ומדד עונת האלטים טיפס ל־59 נקודות (קרוב לשיא שנתי) וכעת עומד על 47/100.
אז האם עונת האלטים התחילה? כרגע, זו שאלה של פרשנות. אבל יש אינדיקציות ברורות שאנחנו בדרך; ירידה בדומיננטיות של ביטקוין, כניסת כסף למטבעות אלטרנטיביים ומדדים טכניים חיוביים. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן בהתפתחויות.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
מה הצעד הבא של XRP? והטבה מיוחדת לעוקבי הטלגרם שלנו 👇
ביום חמישי שעבר (18.7), אחרי 7 שנים של המתנה, XRP קבע שיא חדש בשווי של $3.65. אבל לא כולם חגגו. קהילת המשקיעים הוותיקה, צבא XRP, הביעה תסכול עמוק: מבחינתם, לא רק שהשיא הגיע באיחור של שנים, אלא שמאבק ה-SEC נגד Ripple עיכב את המטבע וגרם להם להחמיץ שנים של צמיחה.
בינתיים, אנליסטים טוענים כי החוק החדש, ה-GENIUS Act, סולל דרך לרגולציה נוחה יותר ל־RLUSD של Ripple, אך ההשפעה הישירה על XRP תהיה מינימלית.
ובכל זאת, אי אפשר להתעלם מהנתונים: עם שווי שוק שנע סביב 200 מיליארד דולר, XRP עקף חברות כמו פפסי-קו, אובר ו-BlackRock.
ביממה האחרונה XRP עלה בכ-1.5% ונסחר כעת סביב $3.2. האם תמשיך העלייה של המטבע או שהגענו לשיא הזמני? אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.
פותחים שבוע עם הטבה מיוחדת לעוקבים של ערוץ חדשות הטלגרם של Bits of Gold 🎁
קונים XRP או מטבעות נוספים ומקבלים הטבה של עד 100 ש"ח במתנה עם קוד קופון: Telegram050
(ברכישה של מעל 1,000 ש"ח ומעלה בהעברה בנקאית)
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
בהמשך לפוסט מהבוקר, בואו נבדוק - בכמה ארנקים דיגיטליים אתם משתמשים?
האם העתיד הוא דווקא בארנקי קאסטודי? 🤔
שוק הקריפטו משנה צורה, ויחד איתו גם אופי השימוש בארנקים הדיגיטליים. דו"ח חדש מגלה ש־62% מהמשתמשים מחזיקים ביותר מארנק אחד - עלייה של 15% תוך שנה. למה? כי צריך לגשת לרשתות שונות, לשמור על אבטחה גבוהה ולהתמודד עם ממשקים שונים.
אבל יש גם תנועה הפוכה: יותר משתמשים מחפשים חוויית שימוש פשוטה. 40% מהנשאלים רוצים ארנק שתומך בכמה שיותר מטבעות, בלי לקפוץ בין אפליקציות. במקביל, מתחזקת ההעדפה לארנקי חומרה ולממשקים בטוחים יותר בעלי מאפייני אבטחה גבוהים.
ומה הצפי בעתיד? 20% מהמשתמשים מעריכים שדווקא ארנקי קאסטודי (כלומר, כאלה שמנוהלים עבור המשתמש) יובילו את הדור הבא של Web3. נוחות על פני שליטה מלאה? כנראה שכן - כל עוד זה מאובטח.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
הרשת הגדולה בשוק הקריפטו: סולנה עם הכנסות של 1.2 מיליארד דולר 💰
רשת סולנה רצה קדימה כאשר נתונים אחרונים מראים כי הרשת מבצעת מעל 1,400 עסקאות בשנייה, והצמיחה לא עוצרת שם. רק ברבעון האחרון סולנה הכניסה מעל 271 מיליון דולר, ברמה השנתית, סולנה כבר עברה את רף ה־1.2 מיליארד דולר - יותר מכל רשת אחרת.
מאחורי הקלעים, תחום הטוקניזציה על סולנה התפוצץ ב־2025: עלייה של 140% מתחילת השנה ל־418 מיליון דולר, כולל נכסים פיננסיים כמו אגרות חוב אמריקאיות שמונפקות על הרשת דרך פרויקטים כמו Ondo. אפילו Phantom, הארנק הפופולרי של סולנה, רשם הכנסות גבוהות יותר מכל שאר הארנקים יחד.
אז בתמונה הרחבה, רואים רשת שמושכת מפתחים, משתמשים וכסף אמיתי בקצב שמעטים עומדים בו. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
קריפטו אחד בשבוע - השבוע ששינה את שוק המטבעות הדיגיטליים בארה"ב📱
שיא נוסף בקריפטו בתוך שבועיים: אחרי שביטקוין חצה בשבוע שעבר את רף 120 אלף דולר, השבוע XRP מגיע לשיא כל הזמנים. איך "שבוע הקריפטו" בארה"ב קשור לשיאי המחירים, האם ביטקוין יגיע למיליון דולר למטבע ואיך נראים תיקי המשקיעים בקריפטו?
בעזרת טכנולוגיית AI חדשה, סיכמנו לכם בקצרה את כל החדשות של השבוע האחרון בשוק הקריפטו. זה קורה ב-'קריפטו אחד בשבוע' - עדכון קצר ובעברית, להאזנה בדרך לעבודה, בזמן הקפה או בהליכה. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שחשוב לדעת.
קחו 5 דקות ותגלו מה קרה השבוע בשוק הקריפטו.
להאזנה>> https://bit.ly/4541Fv6
ביטקוין במיליון דולר? נשמע מטורף - עד שמסתכלים על המספרים 📈
יותר ויותר תחזיות מכוונות ליעד של מיליון דולר לביטקוין. לא כולם מסכימים על מתי, אבל כולם מציינים את אותו יעד, והוא כבר לא נשמע כל כך מופרך. לא מדובר בפנטזיה מהטוויטר, אלא בשורה של גופים רציניים שמדברים על כך בגלוי; מייסד BitMEX (ארתור הייז), קרן ההשקעות של סקרמוצ’י, פורבס, ואפילו מנהלי קרנות פנסיה.
למה זה מתחיל להישמע הגיוני? הכל מתחיל בהיצע וביקוש. אחרי החצייה של 2024, כל יום נכנסים למחזור רק 478 ביטקוין. במקביל, כפי שפרסמנו בפוסט בשבוע שעבר, רק ברבעון האחרון נרכשו כרבע מיליון מטבעות ביטקוין - פי 5 מההיצע - מה שמעיד על אימוץ מואץ על ידי מדינות, תאגידים וחברות. למשל, חברת Strategy מחזיקה יותר מ-600,000 מטבעות ביטקוין, והיא לא לבד, כ־150 חברות ציבוריות אימצו את ביטקוין כאמצעי לשמירת ערך.
אז כשמדינות מדפיסות כסף ללא הגבלה, החוב של ארה"ב עומד על כ-36 טריליון דולר וציפיות האינפלציה מטפסות לשיא של 40 שנה - נכסים כמו ביטקוין מתחילים לבלוט. וזה בדיוק מה שהוא מציע: היצע קבוע, ביקוש עולה, ומעמד שהולך ומתחזק כמקלט כלכלי עולמי. האם הוא באמת יגיע למיליון? זה רק הזמן יגיד, אבל המסלול, יותר מתמיד, נראה פתוח.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
היסטוריה בוושינגטון: "שבוע הקריפטו" ששינה את שוק המטבעות הדיגיטליים בארה"ב 🇺🇸
במהלך "שבוע הקריפטו" בקונגרס האמריקאי, שלושה חוקים מרכזיים עברו ברוב דו-מפלגתי: חוק ה-GENIUS (רגולציית מטבעות יציבים), חוק CLARITY (הגדרת נכסים דיגיטליים), וחוק Anti-CBDC (איסור על יצירת מטבע דיגיטלי על ידי הבנק המרכזי). יום לאחר מכן, טראמפ חתם על חוק GENIUS בבית הלבן, באירוע נוצץ עם בכירי התעשייה ופתח פתח רגולטורי חסר תקדים.
חוק GENIUS מחייב גיבוי מלא לסטייבלקוינז, רגולציה פדרלית או מדינתית וביקורת תקופתית - צעד שאישר לבנקים ולרשתות קמעונאיות גדולות להתחיל לפעול בתחום. במקביל, CLARITY מנסה לעשות סדר חוקי רחב יותר, והחוק נגד CBDC מבטא את עמדת טראמפ וקהילת הקריפטו להתנגד להנפקת מטבע דיגיטלי ע"י בנק מרכזי.
במהלך השבוע האחרון, ביטקוין שמר על מחיר של $117,932 למטבע, את'ריום עם עלייה של 23.5% ונסחר כעת בשווי של $3,656, גם XRP עם עלייה דומה נסחר כעת בשווי של $3.4 לאחר שלפני מסחר ימים שבר את שיא כל הזמנים שלו (אחרי שבע שנים) והגיע לשווי של $3.64.
המסר ברור: ארה"ב מתייצבת מחדש כמעצמת קריפטו. רגולציה ברורה, תמיכה פוליטית ותיאבון מוסדי - אלו סימנים לשלב הבא באימוץ הגלובלי. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
כמה אחוז ביטקוין אתם מחזיקים בתיק ההשקעות שלכם? 💰
ביטקוין במרכז הבמה: 30% מתיקי ההשקעות בקריפטו 💰
בחודש מאי 2025, ביטקוין היווה 30.9% מכלל הנכסים הדיגיטליים בתיקי המשקיעים המחזיקים מגוון מטבעות, מדובר ברמה הגבוהה ביותר מזה שמונה חודשים לאחר עלייה חדה מהשפל שנמדד בדצמבר האחרון (24.5%).
מה הסיבה? יותר ויותר משקיעים, פרטיים ומוסדיים, מזהים בביטקוין עוגן יציב בתוך שוק תנודתי. אחרי חודשים של חוסר ודאות כלכלית, איומים על מכסי סחר ומסרים מבלבלים מהפד - ביטקוין שוב הגיע לשיא חדש. התחזקות התחושה שהוא "הזהב הדיגיטלי" של העשור, יחד עם כניסה עקבית של שחקנים גדולים לשוק, גרמה לרבים להגדיל חשיפה לנכס. ניתן לזהות זאת הכי טוב דרך הדומיננטיות של שווי השוק שלו שלאחרונה היוותה 2\3 מסך שווי השוק של כלל המטבעות הדיגיטליים.
יחד עם ביטקוין, גם את'ריום, סולנה ו-XRP שמרו על יציבות בתיקי המשקיעים, זאת לצד, עליות במחיר בחודש האחרון - עדות לכך שהמשקיעים ממשיכים להחזיק נכסים שהם מאמינים בפוטנציאל הטכנולוגי שלהם.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
כך פועלים המשקיעים הכבדים 💰
במבט על הגרף של Glassnode המציג את מגמת הצבירה של מטבעות ביטקוין בחלוקה לפי כמות החזקה, ניתן לגלות נתונים מעניינים. בחלק התחתון של הגרף רואים את המחיר של ביטקוין ובעליון את מגמת הצבירה של כל קבוצה כשהצבע האדום מבטא מכירות והכחול קניות.
כפי שניתן לראות, אחרי חודש של מכירות כמעט מכל הקבוצות, דווקא מחזיקים קטנים (פחות מביטקוין אחד) מתחילים לחזור לצבור מטבעות. זו תזוזה עדינה, אבל ברורה. מי שבולטים במיוחד הם המשקיעים הגדולים - ארנקים שמחזיקים בין 1,000 ל־10,000 ביטקוין ממשיכים להוביל את מגמת הרכישה בעקביות. לעומתם, שחקנים עם יותר מ־10,000 ביטקוין ממשיכים דווקא למכור, ואלו שמחזיקים בין 100 ל־1,000 BTC מוכרים בקצב הגבוה ביותר. בזמן שקבוצת הביניים בלחץ למכור, הקטנים והגדולים ממשיכים לאגור מטבעות.
למה זה קורה עכשיו? כי ברקע, יותר ויותר חברות רוכשות ביטקוין, ובמקביל, אנחנו רואים שיא של 15 שנה בכמות המחזיקים לטווח ארוך. נראה כי חלק מהמשקיעים מחפשים רווח מהיר, וחלק ממשיכים לבנות פוזיציה בהתבסס על אסטרטגיה ארוכת טווח. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן בהתפתחויות.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
קריפטו אחד בשבוע - ביטקוין בשיא חדש: 122 אלף דולר למטבע!📱
למה ביטקוין ממשיך לשבור שיאים וקובע שיא חדש שחוצה את ה-$120,000, על מה דיברו בכנס הקריפטו הראשון בכנסת ישראל בשבוע שעבר ומה זה "שבוע הקריפטו" שמתקיים כעת בוושינגטון.
בעזרת טכנולוגיית AI חדשה, סיכמנו לכם בקצרה את כל החדשות של השבוע האחרון בשוק הקריפטו. זה קורה ב-'קריפטו אחד בשבוע' - עדכון קצר ובעברית, להאזנה בדרך לעבודה, בזמן הקפה או בהליכה. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שחשוב לדעת.
קחו 5 דקות ותגלו מה קרה השבוע בשוק הקריפטו.
להאזנה>> https://bit.ly/44IKT4j
ביטקוין קובע שיאים חדשים ואמזון נשארת מאחור 💰
הבוקר ביטקוין המשיך את מגמת שבירת השיאים של הימים האחרונים כשחצה את ה-$120,000. כעת, הוא נסחר בשווי של $122,376 עם שווי שוק של 2.43 טריליון דולר. שבירת שיא נוספת המתרחשת הבוקר היא בשווי השוק של כלל שוק המטבעות הדיגיטליים שכעת שווה 3.8 טריליון דולר, מכך ניתן להבין - כמעט שני שליש מהכסף בשוק מוחזק בביטקוין.
נפח המסחר בשוק ביממה האחרונה עבר את ה-150 מיליארד דולר מה שמעיד על פעילות מוגברת. את'ריום מוסיף יותר מ-2% לערכו וכרגע נסחר בשווי של $3,031, XRP כנכס השלישי בגודלו בשוק עם עלייה של 4% נסחר ב-$2.92 וסולנה עם עלייה מאוזנת של 2% נסחר בשווי של $166. מדד הפחד עומד על 70/100 ומאותת על חמדנות, ומדד האלטים עדיין נמוך על 33/100.
בעקבות העליות, ביטקוין חוזר שוב למקום החמישי ברשימת הנכסים הגדולים בעולם ועוקף את אמזון. אפשר להגיד שכבודו במקומו מונח. מה יהיה הצעד הבא? אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
