تی تی سئونلر | TT SEVANLAR
Closed channel
1 545
Subscribers
No data24 hours
-107 days
+4730 days
Posts Archive
پدرو مارتینز، سرمربی الغرافه در نشستخبری قبل از بازی با تراکتور:
ما تا آخر برای کسب سهمیه به مبارزه ادامه میدهیم.
میدانیم که برنده شدن کافی نیست.
صلاحیت به نتایج دیگر بستگی دارد.
غیبت الگانهی و مونتری به دلیل جراحت بر ما تأثیر منفی گذاشت.
ماتیاس نورمان، مدافع الغرافه:
ما باید برای ارائه بهترینهای خودمان آماده باشیم.
میدانیم چهکاری میتوانیم انجام دهیم و هیچ فشاری احساس نمیکنیم.
همه چیزهایی که برای برنده شدن در هر مسابقهای نیاز داریم را در اختیار داریم.
@TT_sevanlar | #A
بدترین سناریو هم اینه الغرافه فردا مارو بزنه السد ببازه به الاتحاد الغرافه صعود میکنه
@TT_sevanlar | #A
اگه الدحیل الشرطه رو ببره جای شبابالاهلی رو در رتبه ششم میگیره و ما سوم باقی بمونیم کارمون تو مرحله بعد مقابل الدحیل دشوار میشه.
بخوایم به الدحیل نخوریم باید 6 7 تا بزنیم به الغرافه که محاله ممکنه چنین نتیجهای رو بتونیم رقم بزنیم.
@TT_sevanlar | #A
پایان بازی
نسف قارشی 2 شارجه 1
الاهلی 4 شباب الاهلی 3
@TT_sevanlar | #A
نسف قارشی دومین گلو زده به شارجه
2 1 نسف قارشی
چیکار کرده مورایس با شارجه
@TT_sevanlar | #A
شارجه گل مساوی رو زده به نسف
بازی الاهلی و شباب الاهلی 4 1 به سود الاهلی عربستانه
@TT_sevanlar | #A
جریمه ۵ هزار دلاری در انتظار اسکوچیچ
سرمربی تراکتور به دلیل غیب در نشستخبری پیشاز بازی برابر الغرافه حداقل ۵ هزار دلار جریمه خواهد شد.
اسکوچیچ که اخیرا به دلیل غیبت در نشستهای خبری لیگبرتر ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد، حالا به احتمال فراوان توسط AFC جریمه خواهد شد.
براساس قوانین AFC هر فردی که در کنفرانس مطبوعاتی اجباری شرکت نکند، حداقل ۵۰۰۰ دلار جریمه خواهد شد.
همچنین باشگاه شرکتکننده مربوطه نیز طبق ماده ۳.۳.۹ مسئول هرگونه عدم حضور در کنفرانس مطبوعاتی خواهد بود؛ کمیته انضباطی و اخلاق AFC میتواند به صلاحدید خود، مجازاتهای بیشتری را اعمال کند.
@TT_sevanlar | #alireza
در پایان نیمه اول دو دیدار امشب لیگ نخبگان آسیا
الاهلی 3 شباب الاهلی 0
نسف 1 شارجه 0
@TT_sevanlar | #A
اینبار چرا اسکو حضور پیدا نکرده تو کنفرانس مطبوعاتی🧐🧐🧐
@TT_sevanlar | #A
Repost from کانال رسمی باشگاه تراکتور
به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، مهرداد خانبان در نشست خبری قبل از بازی با الغرافه قطر اظهار داشت: همانطور که گفتیم، صعود ما به مرحله بعد قطعی شده است. بازی مهمی پیش رو داریم. احترام زیادی برای تیم الغرافه قائل هستیم. آنها در لیگ داخلی نتایج خوبی گرفتهاند. برد در این دیدار میتواند باعث شود با رقیب مناسبتری در مرحله بعدی روبهرو شویم و مسیر ما برای رسیدن به مراحل بالاتر هموارتر شود.
خانبان درباره عدم حضور دراگان اسکوچیچ در نشست خبری، توضیح داد: مسائلی در این خصوص وجود دارد و در صورت لزوم، باشگاه توضیح خواهد داد.
خانبان در خصوص روند آمادهسازی تراکتور برای این دیدار گفت: بعد از بازی با السد که دیدار خوب و آبرومندانهای بود و حق ما باخت با دو گل نبود، بازتوانی و ریکاوری خوبی داشتیم و برای بازی فردا آماده هستیم. بازی بسیار مهمی است و امیدوارم با نتیجهای خوب، حریف بهتری در مرحله بعدی داشته باشیم.
خانبان درباره مصدومان تراکتور گفت: برای بازی فردا صادق محرمی را در اختیار نداریم و دو بازیکن نیز تحت آزمایشهای پزشکی هستند که بعد از تمرین مشخص میشود میتوانند فردا بازی کنند یا نه.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا علیرغم صعود، با بهترین ترکیب بازی میکنید یا از نفرات ذخیره استفاده خواهید کرد، گفت: همانطور که گفتم، بازی مهم و جدی مقابل الغرافه داریم. فردا با تمام توان و ترکیب اصلی بازی میکنیم. با نهایت تلاش و احترام به لیگ نخبگان بازی خواهیم کرد و برای حفظ جایگاه تیم در جدول تلاش میکنیم.
امیرحسین حسینزاده، مهاجم تیم نیز در این نشست خبری اظهار داشت: اول از همه به تمام خانوادههایی که عزیزانشان را در اتفاقات اخیر کشورمان از دست دادهاند، تسلیت میگویم و همه ما در غمشان شریک هستیم. ما از نظر جدولی صعود کردهایم، اما اینطور نیست که بازی فردا برای ما مهم نباشد. مهم است که در چه جایگاهی از جدول قرار بگیریم و با چه تیمی در دور بعد بازی کنیم. تلاش میکنیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم و احترام زیادی برای حریف قائل هستیم.
وی ادامه داد: الغرافه جزو تیمهای برتر لیگ قطر است و نتایج بسیار خوبی کسب کردهاند. امیدوارم بازی خوبی باشد.
حسینزاده درباره تفاوت جایگاه دو تیم در لیگ نخبگان گفت: همانطور که گفتم، الغرافه تیم خوبی است و در لیگ پرستاره قطر جزو تیمهای بالانشین محسوب میشود. بازیهای آسیایی از نظر شرایط و انگیزهها همیشه متفاوت هستند. شاید گاهی ما خوششانس بودهایم و الغرافه بدشانس که اکنون ما در بالای جدول هستیم و آنها نه. اما در حال حاضر در بالای جدول قرار داریم و هر دو تیم باکیفیت هستند. امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم و هر تیمی که شایستهتر است، سه امتیاز را کسب کند.
@tractorclub1970
Repost from کانال رسمی باشگاه تراکتور
+1
خانبان: با تمام توان مقابل الغرافه بازی میکنیم
حسینزاده: تلاش میکنیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم
مربی تراکتور گفت: بازی مهم و حساس با الغرافه داریم و با تمام توان مقابل این تیم بازی میکنیم.
@tractorclub1970
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
