Nesfea🌌
Open in Telegram
2 366
Subscribers
No data24 hours
-47 days
-2230 days
Posts Archive
2 366
حالم خوب نیست.
تو مغزم جنگه و تو قلبم آشوب.
بعضی از آدما رو دلم موندن، میخوام بالاشون بیارم!
میخوام نباشن، میخوام نبینمشون، میخوام خاطره هاشونم با خودشون ببرن.
دلم میخواد تو این فضایی که معلقم بخوابم، بخوابم،بخوابمو بخوابم.
بخوابم و یادم بره این دردارو
یادم بره خستم
یادم بره چقدر شکستم
یادم بره این دنیای فانی بی ارزش ترینه.
@nesfeaW 🖤
2 366
Bbin y pesare has , to biamrstan emam hosein kar mikooone
Khiliii khobeeea
Agha mn b hezar badbkhti instasho pyda krdm flw krdm harf zadim
Bad onm shomaramo dasht nmidonm az kiii grfte boda yho zng zd dg goft mn az shahrivarie shytonm
Goft nmikham bazit bdm to hyfi
Vali hanoz crushe ☹chkonm
2 366
موهاش فرفریه
چشاش خیلی قشنگه و عسلی
ولی چون نچسب و رو مخه میخام بکشمش البته بعضی وقتا نه همیشه
کلا دوسش دارم
Bokoshesh javabe😂
2 366
ی روزی اومدم پیشت درد و دل کردم گفتی قسمتت باشه درست میشه
قسمتم نبود
عوضش خدا یکیو آورده تو زندگیم که هرچی که میخواستم رو بهم میده
همه عشق و محبتی که میشد داشت رو ازش میگیرم
اگه میدونستم همچین کسی میاد کمتر خودمو عذاب میدادم
Kheyli khobe 👌👌 afarin
2 366
کراش نیست عاشقشم😄
قد بلنده خوشتیپه اونقدر ته ریش بهش میاد که گاهی وقتا دوست داشتم می تونستم بگم که نزنه لعنتیارو اما حیف..
قشنگترین عضو صورتش هم چشماشه
اونقدر دوسش دارم که میگم چجوری میشه یکیو به این اندازه خواست
Che ghashang🥺
2 366
اسمش مثل خودته
نیما
واقعا خدا اگه تو شیش روز زمین و آسمونو خلق کرده مطمئنم چندین سال واسه چهره این آدم سلیقه به خرج داده
بالای ابروش یه خال داره
تو صداش میخونن هزار تا شجریان ربنا
نگاه کردن بهش حالمو خوب میکنه
هر لباسو هر استایلی و هر رنگی بهش میاد
انگشتا و ناخونای خیلی کشیده و قشنگی داره
وقتی که نگاهش میکنم غرق میشم تو این همه زیبایی و واقعا خدا رو تو این آدم میبینم
Niga toro khoda shansam nadarim😂😂
2 366
کراشم شیرینه ،مهربونم هست،دوسشم دارم،آرومه و ازش یاد گرفتم که بیخود عصبانی نباشم.
Ina vagheiyan? 😂😂
2 366
چشم ابرو مشکیه
مهربونه
از این صدا جذاباست 🤤
هر دوتامون یه رشته میخونیم
البتهااا دیگه کراشم نیست مخشو زدم شده دوس پسرم 😎
In balade kare az ishon yad begirid😂😂
2 366
پنبه کاره خنگه زشته ترشیه کوتوله ی نصف زیرزمینِ فلفلِ ترشیه گاهی هم عسل
و البته پرتقال منه🍊🤌🏻
Mive tarebare? 😂😂
2 366
یه حرکت باحال برای امشب! 😂🙄
از کراشتون بنویسید برام بفرستین،مثلا چه شکلیه،کجا کار میکنه و اینا میذارم چنل!
https://t.me/BiChatBot?start=sc-144973-F6XlvPA
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
