en
Feedback
2 370
Subscribers
No data24 hours
-57 days
-2030 days
Posts Archive
تا یه سنی، دلت می‌خواد یکیو داشته باشی که پیشت باشه، که پایه باشه، که درکت کنه، که بتونی ساعت‌ها کنارش بدون نگرانی از چیزی حرف بزنی، از اون سن به بعد، دیگه حوصله‌ی پیدا کردن هیچکسو نداری، ترجیح میدی با خودت تنها بمونی و سکوت باشه و سکوت، بازی زندگیو اونایی می‌بَرن که تو همون سن آدمشونو پیدا کردن :) @nesfeaW 🖤

اونجایی که با خودت میگی "اشکالی نداره دوسش دارم" دقیقا همون جا غمگین‌ترین قسمت یه رابطه‌س. @nesfeaW 🖤

اگر پرسید آرزوت چیه بهش بگو: که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد… - حسین‌‌ منزوی @nesfeaW 🖤

۱۳ بدرتون مبارک اقا ،شمام مثل من بیکارید،دارید استوریای دروغای مسخره دوستانونو میبینید؟ 😂😂

خودتو درمیون بذار تلفنی با ما....

111

چطوری از غریبه ها غریبه تر..... @nesfeaW 🖤

اینو بخون باز

🎵 Je Te Laisserai De Mots-noel.smt 👤 @nesfeaW 🖤 ⏱ 02:06 💾 1.51 MB

به جایی اینکه به عشقتون بگید دوست دارم این شعر مولانا رو براش بفرستید : من همانم که تویی از همه عالم جانش :)) @nesfeaW 🖤
به جایی اینکه به عشقتون بگید دوست دارم این شعر مولانا رو براش بفرستید : من همانم که تویی از همه عالم جانش :)) @nesfeaW 🖤

هزار سال در جنگل ستاره ها پی تو گشته ام... هنوز دیر نیست هنوز صبر من به قامت بلند آرزوست... هوشنگ ابتهاج @nesfeaW 🖤

شب بخیر... چون هیچکس ، بدون شب بخیر نباید بخوابه🌔 @nesfeaW 🖤

333

در یک رابطه فقط یک چیز میتونه از عشق با ارزش تر باشه و اون هم چیزی نیست جز احترام، زمانی که احترام و حرمت بین دو طرف از بین بره، عشق رو نابود میکنه. @nesfeaW 🖤

🎵 Idea 22-Gibran Alcocer 👤 @nesfeaW 🖤 ⏱ 02:33 💾 2.43 MB

photo content
+1