ROYAL TRADER GROUP
Open in Telegram
Kami membantu para traders dan newbie traders dalam pasaran minyak mentah global CRUDE OIL iaitu BRENT dan WTI. Kami menyediakan E-BOOK dan video pembelajaran secara PERCUMA dan LIFETIME support 🔥🔥
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
2 947
Subscribers
No data24 hours
-97 days
-4230 days
Posts Archive
2 947
Hafizuddin dulu bekerja sebagai seorang Engineer dengan pendapatan RM4,000 sebulan.. Malangnya disebabkan PKP awal2 dia menjadi salah seorang yang terpaksa diberhentikan kerja.
.
Alhamdulillah.. selepas dibimbing oleh Ustad Farhie Syamil dan Team Partner yg lain.. Income hafiz kini mencecah RM35,000 - RM 40,000 sebulan..
.
Anda berminat ? rebut peluang inj skrng.. pm " Nak Jadi IB " kpd @EnAizat
2 947
Salam jumaat.
Bismillah for today, semoga last day trade kita dapat kekalkan 100% winrate.
You guys dah ready ?
Harini structure market untuk Gold easy. Korang boleh profit kaw-kaw
Yang penting harini kita withdraw sama-sama💯.
Semoga kroni The Doctor Trade terus diberikan rezeki yang luas. Amin🤲🏻
Let's go champ, unmute & pin channel now !
@EnAizat
2 947
Jangan lupa webinar kita malam ni gais 😊
.
Save the time, pkul 9.30 mlm 👍
.
Nak join? Bolehh.. pm @EnAizat utk masukkan nama anda 👍👍
2 947
Syukur alhamdulillah 😍😍
.
Geng2 team Ustad hari2 Rancak, mana2 pun rancak 🔥🔥
.
"When you got the right leader, it will lead you to the right path"
.
Alhamdulillah, ustad sentiasa membimbing kami dgn ilmu dan pemahaman. Ramai yg ingin jadi leader, tp x ramai yg blh jadi TRUE LEADER!
.
Chat @EnAizat utk join team ustad secara PERCUMA 🔥🔥
2 947
100USD = RM420 PROFIT
Fuuhh! Malam jumaat pon dia balun,
Jom belajar dari basic, dah pandai boleh join group support dan signal siap dengan LIVETRADE lagi, mana nak dapat? Hanya di Team Ustad🔥
Pm admin untuk pendaftaran,
@EnAizat
2 947
Assalamualaikum and morning semua.
Salam Jumaat kepada muslimin dan muslimat.
Semoga setiap amalan kita diterima oleh Allah s.w.t dan dipermudahkan segala urusan di dunia dan di akhirat. Amin.
“Barang siapa membaca al-Kahfi pada hari Jumaat, nescaya cahaya akan meneranginya selama waktu antara Jumaat yang satu ke Jumaat berikutnya.”
@EnAizat
2 947
2 947
Selamat petang trader dan bakal trader 🥰
Saya ada dapat beberapa soalan untuk yg baru nk kenal dalam dunia trading ni..
NEWBIE : saya baru nk belajar macam mana saya nk mula?
✅ first awk kena ada akaun trading.. awk pm admin @EnAizat untuk dia bantu awk register akaun trading awk. Dan dia akan guide Awk from zero untuk awk buka acc trading.
✅ awk bole join ke kelas PERCUMA untuk belajar trade tanpa awk perlu bayar apa ii. Masuk dan belajar dulu fahamkan dulu macam mna nak buat duit dalam USD💰
✅ cikgu ust farhie syamil akan guide awak dalam kelas nanti.. lepas kelas awk bole join ke group RTC untuk trainer guide awk semula buat duit USD💰
Tak pandai tak pe awk. Kita akan guide sampai awk bole buat duit dalam trading InshaaAllah
Together we step 💪
Macam mana nk join. Awk kena pm @EnAizat untuk detail kelas taip “NAK BELAJAR”
2 947
Selamat petang trader dan bakal trader 🥰
Saya ada dapat beberapa soalan untuk yg baru nk kenal dalam dunia trading ni..
NEWBIE : saya baru nk belajar macam mana saya nk mula?
✅ first awk kena ada akaun trading.. awk pm admin @EnAizat untuk dia bantu awk register akaun trading awk. Dan dia akan guide Awk from zero untuk awk buka acc trading.
✅ awk bole join ke kelas PERCUMA untuk belajar trade tanpa awk perlu bayar apa ii. Masuk dan belajar dulu fahamkan dulu macam mna nak buat duit dalam USD💰
✅ cikgu ust farhie syamil akan guide awak dalam kelas nanti.. lepas kelas awk bole join ke group RTC untuk trainer guide awk semula buat duit USD💰
Tak pandai tak pe awk. Kita akan guide sampai awk bole buat duit dalam trading InshaaAllah
Together we step 💪
Macam mana nk join. Awk kena pm @EnAizat untuk detail kelas taip “NAK BELAJAR”
2 947
Padu tak padu profit macam ni?
Ramai yang layan livetrade zoom malam ni, ramai yg profit alhamdulilah.. Rajin OT inn Shaa Allah boleh profit💪
Nak belajar? Nak join trade? Nak join livetrade zoom?
Pm admin @EnAizat
Tak pandai kita ajar..😉
