en
Feedback
Study Tips & Notes

Study Tips & Notes

Open in Telegram

𝘄︩︪࣪𝗐࣭‌𝗐.᥉tᥙdᥡtιρ᥉ᥲᥒdᥒ᥆tᥱ᥉.𝗰ֹ۪ᦅ‌۪‌ꭑ॒࣪ ★ ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ ◍◉◌ キ study stuffs and more !! 🌷 ꤥ helper ፧ @stnofficial_bot ꤥ assistant ፧ @stnlive_bot ω thanks for your support🌷 ◍ ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ ◍◉◌

Show more
4 435
Subscribers
+224 hours
+77 days
+730 days
Posts Archive
sticker.webp0.14 KB

Assalamualaikum WRT dan selamat pagi.. Mohon semua untuk tonton video dibawah (seperti link dibawah), like dan share dengan yang lain supaya viral untuk wakil MRSM Bagan Datuk ke pertandingan MR. DIY yang akan tutup esok. 1️⃣ https://youtu.be/4PJudLTnAmk 2️⃣ https://youtu.be/fVvppZm59GM Semoga tontonan dan like anda semua insyAllah serba sedikit membantu pelajar-pelajar MRSM Bagan Datuk untuk terpilih ke peringkat Akhir. Terima kasih ☺️

✓ must put sticker after post ! wajibb ! ✓ elakkan post benda yang sama asing-asing . contoh post motivation satu-satu . kena post serentak terus . ✓ tak semestinya kena post quotes mula-mula ✓ kalau nak minta tolong votekan or promote , pm dulu . ✓ busy ? jangan lupa inform . kalau asrama , pm cakap dah nak masuk asrama . 📚 :: @studytipsandnotes

sticker.webp0.13 KB

Assalamualaikum, selamat hari raya semuaaaa..maaf zahir dan batin Maaf atas segalaaa kekurangan dalam channel nii anddd Nak duit raya eheks Hee selamat hari rayaa✨

sticker.webp0.08 KB

esok yang asrama dah g sekolah 🤪 dah ready keee ? yang penting dah kena siap packing 👍🏻

sticker.webp0.13 KB

— kita kena ingat makin besar ni makin banyak benda yang kita kena belajar . makin banyak cabaran . dulu mungkin bagi kita senang . tapi sekarang ? jadi , kita kena usaha lebih daripada kebiasaannya . cuba ingat balik apa strategi atau habit kita dulu yang kita dah tak buat . and jangan terlalu kejar title " top student" tu . buat sehabis mampu untuk diri sendiri . kalau rasa tak mampu ? kuatkan diri dan terus mencuba okeh .

sticker.webp0.14 KB

#studypic
#studypic

sticker.webp0.14 KB

Ready to batch 06 F5 this year ~

Macam mana perasaan batch 05? Congrats habis spm!

sticker.webp0.13 KB

#study
#study

sticker.webp0.13 KB

cmne nk mohon semula untuk sec intake -> rayuan dear >< Nak tulis apa kat nota rayuan? -> Just tulis kenapa u nak masuk mrsm and why diorang kena terima u Kenapa tak ada butang rayuan? -> that means permohonan korang ada something wrong and tak ada chance untuk next intake (sokay dear) Contoh ayat rayuan-> Saya seorang yang berkebolehan dalam bidang akademik dan sangat aktif dalam bidang sukan. Saya juga boleh menaikkan nama Maktab dan menjadi seorang pelajar yang berdisiplin seperti moto MRSM iaitu berdisiplin,berilmu dan beramal. Saya berharap tuan dapat mempertimbangkan permohonan saya. Terima kasih. perlu buat ujian komputer ke selepas buat rayuan? -> tak perlu dear. Pihak MARA akan lihat semula permohonan sama ada berjaya atau tak untuk second intake.

Good luck yang mohon mrsm! ><

sticker.webp0.13 KB