620
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
+1730 days
Posts Archive
اگر نتوانید مهارت لذت بردن
از هر آنچه را که در زندگی دارید
در خودتان ایجاد کنید
مطمئن باشید با بیشتر به دست
آوردن هیچ چیز هرگز خوشحال تر
نخواهید شد ...!
بی بهانه شاد باش و لذت ببر
@Matn_NOCHAT
باورم نمیشه چطور برای بعضی آدما، آنقدر ارزش قائل بودم. چطور انقدر حواسم بود که ناراحت نشن و تَرَک رو دلشون نیفته...!
باورم نمیشه من یه روزی آنقدر ساده بودم!
اگه منِ الآنم بود، یه ثانیه هم وقتش رو برای اون آدما هدر نمیداد. آدما بعضی وقتا چطور میتونن اشتباهترین آدمارو دوست داشته باشن!
@Matn_NOCHAT
اگر با دختری رابطه داری که خانواده سختگیری داره ، اما همچنان راهی پیدا میکنه که با تو باشه ، باهات بیاد بیرون ، با تو قدم بزنه ، باهات حرف بزنه ، باهات بیاد کافه ، و هر حرف و هرچیزی رو ازشون تحمل کنه ، قدر اون دختر رو بدون چون داره داروندار زندگیشو به خطر میندازه بخاطر تو :))
@Matn_NOCHAT
یه روز تراپیستم بهم گفت:
«بس کن سوگواری برای احتمالات رو»
این درستترین جملهای بود که میتونستم از دهن یکی بشنوم…
@Matn_NOCHAT
بعضیاقلبتو میشکنن، بعضیام روی قلبی که خودشون نشکوندن چسب زخم میزنن.
@Matn_NOCHAT
بخشش کنید اما
نگذارید ازشما سوء استفاده شود
عشق بورزید اما
نگذارید با قلب تان بد رفتاری شود
اعتمادکنید اما
ساده و زود باور نباشید
حرف دیگران را بشنوید اما
صدای خودتان را از دست ندهید .
@Matn_NOCHAT
صائب تبریزی چقدر قشنگ میگه که:
«اندیشه معشوق نگهبان خیال است..
عاشق نتواند به خیال دگر افتد..»
میخوام بگم اونی که دوسش داری حتی اگه نباشه هم کِس دیگه ای نمیتونه جاشو پر کنه...
@Matn_NOCHAT
اگه از من بپرسی «خونه» کجاست، میگم اونجایی که برای درک شدن نیاز به جنگیدن نداشته باشی..
@Matn_NOCHAT
اونی که خودش کار میکنه باید بزنه"حسبی الله"
وگرنه خیلیا باید بزنن، حسبی بابا، حسبی مهریه مامان ، حسبی دیه!
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
گاهی اوقات بهتر است
دست از
جستجوی خوشبختی برداریم
و فقط خیلی ساده شاد باشیم
@Matn_NOCHAT
بیدار شو
زندگی را تو بساز،
نه بدان ساز که سازند و پذیری بی حرف
زندگی یعنی عشق،
تو بدان عشق بورز
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺣﺲ
ﺗﻮ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ،
ﻣﻌﺪﻥ ﻋﺸﻖ ﺑﺸﻮ،
ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﻟﻤﺎﺳﯽ
@Matn_NOCHAT
یه تئوری قشنگ هست که میگه:
غم و شادی تو دنیا به عدالت تقسیم شده؛ یعنی اگه من حالم خوب باشه
به مساوات خوبی حالم یکی یه گوشه دنیا حالش بده!
از وقتی اینو شنیدم غم هام و دوس دارم، ناخودآگاه وسط گلِگی هام یه لبخند بزرگ میاد؛ رو لبم و میگم یعنی به عظمت این غمی که من الان دارم تحمل می کنم؛ یه نفر شاده؟ چی بهتر از این؟
@Matn_NOCHAT
یه تئوری قشنگ هست که میگه:
غم و شادی تو دنیا به عدالت تقسیم شده؛ یعنی اگه من حالم خوب باشه
به مساوات خوبی حالم یکی یه گوشه دنیا حالش بده!
از وقتی اینو شنیدم غم هام و دوس دارم، ناخودآگاه وسط گلِگی هام یه لبخند بزرگ میاد؛ رو لبم و میگم یعنی به عظمت این غمی که من الان دارم تحمل می کنم؛ یه نفر شاده؟ چی بهتر از این؟
『 @Afkar 』
شجاع ترین کاری که تا به الان، انجام دادم، این بود که وقتی می خواستم بمیرم به زندگی ادامه دادم و هیچ کس متوجهش نشد.
واقعا لازمه به خودم بگم:
ایول بهت، بهت افتخار میکنم بابت تموم اون لحظه های سختی که تنهایی پشت سر گذاشتی با اینکه بقیه فکر میکردن چقدر حالت خوبه..
@Matn_NOCHAT
بالغ شدن زمانیه که دیگه به آدما نمیگی چرا بهم زنگ نمیزنید یا بهم پیام نمیدید. متوجه تغییرات میشی و قبولش میکنی، بدون هیچ جنگ و دعوایی! و فقط با یک لبخند ازشون دور میشی.
@Matn_NOCHAT
شجاع ترین کاری که تا به الان، انجام دادم، این بود که وقتی می خواستم بمیرم به زندگی ادامه دادم و هیچ کس متوجهش نشد.
واقعا لازمه به خودم بگم:
ایول بهت، بهت افتخار میکنم بابت تموم اون لحظه های سختی که تنهایی پشت سر گذاشتی با اینکه بقیه فکر میکردن چقدر حالت خوبه..
@Matn_NOCHAT
گاهی اوقات بهتر است
دست از
جستجوی خوشبختی برداریم
و فقط خیلی ساده شاد باشیم
@Matn_NOCHAT
کاش یه قانون میذاشتن که هیچکی حق نداره شعرای هایده رو بازخونی کنه.
من واقعا نمیتونم. رنج میکشم میبینم یکی داره میرینه به این همه زیبایی.
@Matn_NOCHAT
اول مهر واسه بچه مدرسهایها خیلی هم سخت نیست، میگذره بالاخره؛ ولی فاجعه روز دوم مهره، اونجا که میفهمن "بازهم" باید برن مدرسه.
@Matn_NOCHAT
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
