en
Feedback
אינטראקטיב ישראל

אינטראקטיב ישראל

Open in Telegram

אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv.co.il

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel אינטראקטיב ישראל

Channel אינטראקטיב ישראל (@interactiveil) in the Hebrew language segment is an active participant. Currently, the community unites 27 656 subscribers, ranking 4 418 in the Economy & Finance category and 226 in the Israel region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 27 656 subscribers.

According to the latest data from 25 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -16 over the last 30 days and by 11 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 14.20%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 9.29% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 3 926 views. Within the first day, a publication typically gains 2 570 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 5.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as www.inter-il.com, חשבון, תחזית, איראן, דו״ח.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv....

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 26 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Economy & Finance category.

27 656
Subscribers
+1124 hours
+97 days
-1630 days
Posts Archive

צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.25%+) דאו (0.
צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.25%+) דאו (0.25%+) נאסד"ק (0.35%+) 2. מדדי אסיה 🌏 ניקיי היפני (0.26%+) שנגחאי הסיני (1.19%+) האנג סאנג הסיני (0.92%+) 3. מדדי אירופה 🇪🇺 דאקס הגרמני (0.13%-) קאק40 הצרפתי (0.27%-) פוטסי100 הבריטי (1.60%+) יורוסטוקס50 האירופאי (0.04%-) 4. סחורות⛏️ נפט 56.03 (1.89%+) זהב 4,376.40 (0.89%+) ביטקויין 87,634 (0.97%+) 5. מט"ח 🪙 שקל-דולר 3.221 (0.12%-) שקל-יורו 3.777 (0.29%-) 6. מניות במוקד💡 • מניית נטפליקס (NFLX), ענקית הסטרימינג בשווי 400.7 מיליארד דולר, עולה ב־1.6% במסחר המקדים לאחר שדירקטוריון וורנר ברוס דיסקברי המליץ לבעלי המניות לדחות את הצעת הרכישה של פרמאונט־סקיידנס ולהעדיף את הצעת נטפליקס, שהוגדרה כעדיפה. • מניית גאפ (GPS), רשת האופנה בשווי 10 מיליארד דולר, עולה ב־3.4% לאחר ש־Baird שדרג את ההמלצה ל־Outperform והעלה את מחיר היעד ל־33 דולר, תוך ציון כי מהלך ההתאוששות של המותג נמצא עדיין בשלב מוקדם. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אז מה קורה בשוק? מניית נטפליקס (NFLX) מטפסת ב־2% במסחר המקדים לאחר דיווח כי וורנר ברוס דיסקברי צפויה לדחות את הצעת פרמאונט סקיידנס ולהעדיף את עסקת הרכישה מול נטפליקס, מה שמחזק את מעמדה במאבק על השליטה בתוכן. מניית אמזון (AMZN) עולה ב־1% אחרי דיווח כי החברה במגעים להשקעה של כ־10 מיליארד דולר ב־OpenAI, צעד שעשוי להעמיק את השותפות ולהציב את אמזון בעמדה חזקה יותר במרוץ ה־AI. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

ויימו בדרך לגיוס ענק – והמרוץ לרובוטקסי מתחמם מניית אלפאבית (GOOG) עולה ב-0.5%, ומניית טסלה (TSLA) מוסיפה 0.7%, לאחר דיווח של
ויימו בדרך לגיוס ענק – והמרוץ לרובוטקסי מתחמם מניית אלפאבית (GOOG) עולה ב-0.5%, ומניית טסלה (TSLA) מוסיפה 0.7%, לאחר דיווח של רויטרס שלפיו ויימו, חטיבת הרכב האוטונומי של אלפאבית, מנהלת מגעים לגיוס הון לפי שווי של לפחות 100 מיליארד דולר. לפי הדיווח, סבב הגיוס עשוי להגיע ליותר מ-10 מיליארד דולר ואף ל-15 מיליארד דולר, ויובל ככל הנראה בתחילת 2026, בהובלת אלפאבית עצמה. ויימו נחשבת לשחקנית המתקדמת ביותר כיום בתחום הרובוטקסי בארה”ב, והיא היחידה שמפעילה שירות נסיעות בתשלום ללא נהג בטיחות או מלווה אנושי ברכב. לחברה צי של יותר מ-2,500 רכבים פעילים, והיא פועלת במספר ערים מרכזיות. במקביל, טסלה ממשיכה לקדם את פעילות הרובוטקסי שלה, כאשר אילון מאסק הודיע לאחרונה על ניסויים ברכבים ללא מפקח אנושי. שתי החברות מדגישות עד כמה תחום הנהיגה האוטונומית הפך למוקד מרכזי בתמחור ובציפיות המשקיעים, כחלק מהמירוץ לבשלות מסחרית מלאה של התחום. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אמזון במגעים להשקעה של כ-10 מיליארד דולר ב-OpenAI מניית אמזון (AMZN) עולה ב-1.2% במסחר המקדים, לאחר דיווח של רויטרס שלפיו החב
אמזון במגעים להשקעה של כ-10 מיליארד דולר ב-OpenAI מניית אמזון (AMZN) עולה ב-1.2% במסחר המקדים, לאחר דיווח של רויטרס שלפיו החברה מנהלת מגעים להשקעה של כ-10 מיליארד דולר ב-OpenAI, מפתחת ChatGPT. על פי הדיווח, העסקה עשויה לשקף ל-OpenAI שווי של יותר מ-500 מיליארד דולר, כחלק מסבב גיוס רחב יותר שעשוי לכלול משקיעים נוספים. המהלך מדגיש את המרוץ הגובר סביב תשתיות הבינה המלאכותית, ובעיקר את הביקוש האדיר לכוח מחשוב. OpenAI כבר חתמה השנה על עסקאות ענק עם חברות כמו אנבידיה ואורקל, ובנובמבר סיכמה על רכישת שירותי ענן מאמזון בהיקף של כ-38 מיליארד דולר. כעת, השקעה הונית מצד אמזון עשויה להעמיק את שיתוף הפעולה, כולל שימוש בשבבי Trainium של אמזון כחלופה לשבבים של אנבידיה. לצד ההתלהבות, משקיעים ממשיכים לעקוב בזהירות אחר רמות ההשקעה הגבוהות בתחום, והאם הן אכן יתורגמו לרווחיות בטווח הבינוני והארוך. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

וורנר בראדרס צפויה לדחות את הצעת פרמאונט – ולבחור בנטפליקס מניית נטפליקס (NFLX) עולה ב-0.84% במסחר הלילי לאחר דיווח של רויטרס
וורנר בראדרס צפויה לדחות את הצעת פרמאונט – ולבחור בנטפליקס מניית נטפליקס (NFLX) עולה ב-0.84% במסחר הלילי לאחר דיווח של רויטרס שלפיו דירקטוריון וורנר בראדרס דיסקברי נוטה להמליץ לבעלי המניות לדחות את הצעת הרכש של פרמאונט-סקיידאנס בהיקף של 108.4 מיליארד דולר, ולהמשיך בעסקה עם נטפליקס. על פי הדיווח, ההחלטה עשויה להתפרסם כבר בימים הקרובים, ומהווה תפנית משמעותית במאבק על נכסי וורנר בראדרס – הכוללים את אולפני הקולנוע והטלוויזיה, ספריית תוכן רחבה במיוחד ושירות הסטרימינג HBO Max. נטפליקס כבר זכתה מוקדם יותר החודש במכרז על נכסי הליבה הלא-כבליים של וורנר, בעסקת מזומן ומניות. מנגד, פרמאונט ניסתה לעקוף את המהלך עם הצעה כוללת לרכישת כל החברה במזומן, תוך פנייה ישירה לבעלי המניות וטענה ליתרון רגולטורי. עם זאת, מקורות מציינים כי וורנר רואה בהצעת נטפליקס מהלך אסטרטגי עדיף, שמחזק את מעמדה בשוק הסטרימינג התחרותי. הבחירה בנטפליקס צפויה להעניק לה יתרון תוכני משמעותי, באמצעות שליטה בספריית מותגים אייקונית, ולהעמיק את בידולה מול מתחרות בשוק הגלובלי. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית סירקל מזנקת לאחר שוויזה משלבת את USDC במערכת התשלומים📈 מניית סירקל (CRCL), החברה שמנפיקה את המטבע הדיגיטלי USDC, מזנקת
מניית סירקל מזנקת לאחר שוויזה משלבת את USDC במערכת התשלומים📈 מניית סירקל (CRCL), החברה שמנפיקה את המטבע הדיגיטלי USDC, מזנקת בכ-8% לאחר שוויזה (V) הודיעה כי החלה לאפשר סליקה בארה״ב באמצעות USDC – מטבע דיגיטלי הצמוד לדולר אחד לאחד. בפועל, מדובר במהלך שמקרב בין עולם הבנקאות המסורתי לטכנולוגיית הבלוקצ’יין. במקום להעביר כספים בין בנקים דרך מערכות סליקה איטיות שנסגרות בסופי שבוע, ויזה מאפשרת לבנקים מסוימים להסדיר תשלומים ישירות באמצעות USDC, שפועל 24/7 ומועבר כמעט מיידית. חשוב להדגיש: USDC אינו מטבע ספקולטיבי כמו ביטקוין. כל מטבע מגובה בדולרים אמיתיים, ולכן ערכו יציב. עבור בנקים וחברות תשלומים, המשמעות היא ניהול נזילות מהיר יותר, פחות עיכובים, ופחות עלויות תפעול. המהלך גם מאותת על אמון גובר של מוסדות פיננסיים גדולים בטכנולוגיה הזו. ויזה אף דיווחה כי היקף הסליקה החודשי במטבעות יציבים הגיע לקצב שנתי של כ-3.5 מיליארד דולר, וצפוי להתרחב משמעותית בשנים הקרובות. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניה במוקד מניית איון קיו (IONQ), חברת המחשוב הקוונטי, עולה בכ־6% לאחר שג’פריס החלה סיקור חיובי והדגישה את יתרונה הטכנולוגי בשיטת היונים הכלואים והתקדמות לעבר שימושים מסחריים. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית ברודקום יורדת בחדות, ובג’י. פי מורגן ממשיכים להעדיף אותה בסקטור מניית ברודקום (AVGO) ענקית השבבים רשמה ירידה חדה של כ-1
מניית ברודקום יורדת בחדות, ובג’י. פי מורגן ממשיכים להעדיף אותה בסקטור מניית ברודקום (AVGO) ענקית השבבים רשמה ירידה חדה של כ-18% בשלושה ימי מסחר – הנפילה החדה ביותר שלה מאז מרץ 2020. הירידה הגיעה לאחר דו״ח רבעוני שלא התקבל היטב בשוק, לצד חוסר בהירות סביב שיתופי פעולה בתחום הבינה המלאכותית, ובפרט סביב OpenAI, שלא הוזכרה כלקוח מרכזי בדו״ח החברה. למרות המהלך השלילי במניה, בג’י. פי מורגן מציינים כי ברודקום ממשיכה להיות הבחירה המועדפת שלהם מבין מניות השבבים לשנה הקרובה. אנליסט הבנק, הרלן סור, מעריך כי פעילות שבבי ה-AI המותאמים אישית ותחום הרשתות צפויים להוביל את הכנסות הבינה המלאכותית של החברה להיקף של 55-60 מיליארד דולר ב-2026, ובהמשך אף למעל 100 מיליארד דולר ב-2027. בבנק מציינים כי שוק השבבים המותאמים אישית צומח בקצב שנתי של 40%-45%, וכי ברודקום ומרוואל (MRVL) צפויות להיות הנהנות המרכזיות מהתרחבות התחום, גם לצד אנבידיה (NVDA). להערכת ג’י. פי מורגן, מחזור ההשקעות בתשתיות AI נמצא עדיין בשלבים מוקדמים וצפוי להימשך עוד מספר שנים. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.02%+) דאו (0.
צהריים טובים,  כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲  חוזה S&P 500 שינוי (0.02%+) דאו (0.04%+) נאסד"ק (0.04%-) 2. מדדי אסיה 🌏 ניקיי היפני (1.56%-) שנגחאי הסיני (1.11%-) האנג סאנג הסיני (1.54%-) 3. מדדי אירופה 🇪🇺 דאקס הגרמני (0.45%-) קאק40 הצרפתי (0.03%+) פוטסי100 הבריטי (0.54%-)   יורוסטוקס50 האירופאי (0.19%-) 4. סחורות⛏️ נפט 55.68 (1.66%-) זהב 4,339.55 (0.01%+) ביטקויין 87,193 (2.68%-) 5. מט"ח 🪙 שקל-דולר 3.219 (0.44%+) שקל-יורו 3.787 (0.34%+) 6. מניות במוקד💡 • מניית פייפאל (PYPL), ענקית התשלומים בשווי 58 מיליארד דולר, עולה בכ־1.5% לאחר שהגישה בקשה להקמת PayPal Bank, שתתמקד במתן אשראי וחשבונות חיסכון לעסקים קטנים. • מניית רוקו (ROKU), פלטפורמת הסטרימינג בשווי 93.6 מיליארד דולר, מזנקת ביותר מ־5% לאחר ש־Morgan Stanley שידרג פעמיים את ההמלצה ל־Overweight על רקע האצה בצמיחת הכנסות הפלטפורמה. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

הנפט ננעל בשפל של יותר משלוש שנים על רקע אופטימיות להסכם באוקראינה מחירי הנפט ירדו לשפל הנמוך ביותר מאז תחילת 2021 של 56 דולר
הנפט ננעל בשפל של יותר משלוש שנים על רקע אופטימיות להסכם באוקראינה מחירי הנפט ירדו לשפל הנמוך ביותר מאז תחילת 2021 של 56 דולר לחבית על רקע הערכות גוברות בשווקים כי מתגבשת התקדמות לקראת הסכם שיסיים את המלחמה בין רוסיה לאוקראינה. משקיעים מעריכים כי כל התקדמות מדינית עשויה להוביל להקלות בהגבלות על יצוא נפט רוסי, ולחזק עוד יותר שוק שסובל כבר כעת מעודפי היצע. ללחץ כלפי מטה תרמו גם נתונים מעורבים מסין, שהגבירו חששות להאטה בביקוש מצד אחת מצרכניות האנרגיה הגדולות בעולם, זאת למרות עלייה מסוימת בפעילות הזיקוק ובביקוש המקומי בחודש נובמבר. בשוק מציינים כי עודף ההיצע צפוי להימשך גם ב-2026, כאשר התחזיות מצביעות על פער מצטמצם בין הערכות הביקוש של אופ”ק והסוכנות הבינלאומית לאנרגיה. עם זאת, גורמים גיאופוליטיים ממשיכים לייצר תנודתיות, כולל תקיפות באזור הים השחור, פגיעות בתשתיות אנרגיה ברוסיה והחשש מהסלמה בזירות נוספות. בשוק הסחורות מציינים כי למרות הירידות החדות, חוסר הוודאות סביב פרטי ההסכם האפשרי עשוי למנוע צניחה חדה יותר במחירים בטווח הקצר. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אז מה קורה בשוק? מניית רוקו (ROKU) מטפסת ב־3.8% במסחר המקדים לאחר שסיקור חיובי של מורגן סטנלי הדגיש האצת צמיחה בפלטפורמה והפרסום, לצד פוטנציאל מוניטיזציה רחב יותר לשנים הקרובות. מניית אורקל (ORCL) יורדת ב־1% במסחר המקדים, כשהשוק מודאג מהיקף החוב הדרוש להקמת מרכזי הנתונים ומהשפעה אפשרית על התזרים והדירוג, למרות חוזי AI משמעותיים. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

בורסת הנאסד״ק בדרך למסחר כמעט רציף בורסת הנאסד״ק הודיעה כי תפנה לרשות ניירות הערך בארה״ב בבקשה להאריך את שעות המסחר, במהלך שע
בורסת הנאסד״ק בדרך למסחר כמעט רציף בורסת הנאסד״ק הודיעה כי תפנה לרשות ניירות הערך בארה״ב בבקשה להאריך את שעות המסחר, במהלך שעשוי לקרב את וול סטריט למסחר כמעט רציף סביב השעון. לפי התוכנית, בורסת הנאסד״ק תרחיב את שעות הפעילות מ-16 שעות כיום ל-23 שעות ביממה, חמישה ימים בשבוע, עם הפסקה טכנית קצרה בלבד לצורכי סליקה ותחזוקה. המהלך נועד לתת מענה לביקוש הגובר מצד משקיעים מחוץ לארה״ב, על רקע העובדה ששוק המניות האמריקאי מהווה קרוב לשני שלישים משווי החברות הציבוריות בעולם. בכירי נאסד״ק מציינים כי יותר ויותר משקיעים גלובליים מבקשים לפעול בשעות שמתאימות לאזורי הזמן שלהם, ולא להיות תלויים בשעות המסחר המסורתיות. גם בורסת ניו יורק ו-Cboe כבר הציגו תוכניות דומות, אך הבנקים הגדולים בוול סטריט מביעים זהירות, בין היתר מחשש לירידה בנזילות ולעלייה בתנודתיות בשעות הלילה. הצלחת המהלך תלויה גם בשדרוג מערכות הסליקה והדיווח, הצפוי להסתיים עד סוף 2026. אם יאושר, מדובר בשינוי מבני משמעותי בשוקי ההון האמריקאיים. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית פורד נחלשת לאחר תפנית חדה באסטרטגיית החשמל מניית פורד (F) יורדת בכ-0.8%, לאחר שהחברה הודיעה על שינוי אסטרטגי משמעותי בת
מניית פורד נחלשת לאחר תפנית חדה באסטרטגיית החשמל מניית פורד (F) יורדת בכ-0.8%, לאחר שהחברה הודיעה על שינוי אסטרטגי משמעותי בתחום הרכב החשמלי ונטילת מחיקות בהיקף חריג של 19.5 מיליארד דולר. יצרנית הרכב האמריקאית הודיעה כי תאט את המעבר לרכבים חשמליים מלאים ותתמקד מעתה בהיברידיים, רכבי EREV (חשמליים עם מאריך טווח) ודגמים חשמליים קטנים וזולים יותר. במסגרת המהלך, פורד מסיימת את ייצור הדור הנוכחי של טנדר ה-F-150 לייטנינג החשמלי ומבטלת תוכניות לרכבי EV גדולים נוספים. הדור הבא של הלייטנינג יפותח על בסיס ארכיטקטורת EREV, תוך שימוש במנוע בנזין כגנרטור לטעינת הסוללה. במקביל, החברה תשיק פלטפורמת EV חדשה וגמישה, שממנה ייצא טנדר בינוני חדש החל מ-2027. פורד גם הודיעה על הקמת פעילות חדשה לאגירת אנרגיה בסוללות, שתנצל עודפי כושר ייצור במפעלי הסוללות בקנטקי ובמישיגן, עם מיקוד בלקוחות מסחריים, חברות חשמל ומרכזי נתונים. הנהלת החברה ציינה כי המהלך נועד להפנות הון לאפיקים רווחיים יותר ולשפר את התשואה בטווח הבינוני, גם במחיר של התאמת אסטרטגיית ה-EV למציאות שוק משתנה. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אנבידיה שוקלת להגביר ייצור שבבי H200 על רקע ביקוש גובר מסין מניית אנבידיה (NVDA) עולה ב-1.3% במסחר, לאחר דיווח לפיו החברה בוח
אנבידיה שוקלת להגביר ייצור שבבי H200 על רקע ביקוש גובר מסין מניית אנבידיה (NVDA) עולה ב-1.3% במסחר, לאחר דיווח לפיו החברה בוחנת הגדלה של קצב ייצור שבבי ה-H200, על רקע גל הזמנות מתגבר מצד חברות סיניות. לפי רויטרס, המהלך נשקל לאחר שממשל טראמפ אישר לאחרונה את מכירת השבבים לסין, בכפוף להעברת 25% מהכנסות המכירה לממשל האמריקאי. שבבי H200, מהדור הקודם של ארכיטקטורת Hopper, נחשבים לשבבים החזקים ביותר שאנבידיה מציעה כיום לשוק הסיני לאימון מודלי בינה מלאכותית, והם לא היו זמינים בעבר לשוק הסיני בשל מגבלות יצוא. כעת, חברות סיניות מובילות, בהן עליבאבא ובייטדאנס, בוחנות הזמנות גדולות, אף שהיקף הייצור עדיין מוגבל. עם זאת, בבייג’ינג טרם התקבלה החלטה סופית האם לאפשר יבוא נרחב של השבבים, כחלק מהמאמץ לצמצם תלות בטכנולוגיה אמריקאית ולקדם פתרונות מקומיים. אנבידיה מסרה כי הגדלת הייצור, אם תתבצע, לא תפגע באספקה לשוק האמריקאי. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

הרובוטקסי יצא לדרך: הניסוי של טסלה שמדליק את וול סטריט לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/the-car-drives-itself-an
הרובוטקסי יצא לדרך: הניסוי של טסלה שמדליק את וול סטריט לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/the-car-drives-itself-and-the-stock-soars-behind-the-move-that-brings-tesla-back-to-center-stage/ _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מיקרוסופט מוכיחה: יתרון ה-AI שלה לא תלוי רק ב-OpenAI מניית מיקרוסופט (MSFT) ממשיכה ליהנות מאמון גבוה בוול סטריט, על רקע ההבנה
מיקרוסופט מוכיחה: יתרון ה-AI שלה לא תלוי רק ב-OpenAI מניית מיקרוסופט (MSFT) ממשיכה ליהנות מאמון גבוה בוול סטריט, על רקע ההבנה כי יתרון הבינה המלאכותית של החברה רחב בהרבה מהקשר ההדוק עם OpenAI. אף שההשקעה המוקדמת ב-OpenAI העניקה למיקרוסופט יתרון אסטרטגי משמעותי, אנליסטים מדגישים כי מנוע הצמיחה המרכזי נמצא דווקא בשילוב ה-AI בכל שכבות הפעילות של החברה – מענן Azure, דרך Office ו-Windows, ועד GitHub, LinkedIn וכלי פיתוח ארגוניים. שירות ה-Copilot הפך לשכבת AI רוחבית, שמוטמעת במוצרים יומיומיים ומשפרת פרודוקטיביות בקנה מידה עצום. במקביל, מיקרוסופט מפתחת יכולות AI פנימיות ומרחיבה שיתופי פעולה עם שחקנים נוספים, בהם אנתרופיק, אנבידיה (NVDA) ו-AMD, מה שמקטין תלות בגורם יחיד. הנתונים הפיננסיים מחזקים את התזה: רק חלק קטן מהכנסות Azure מיוחס ישירות ל-OpenAI, בעוד עיקר הצמיחה מגיע מתשתיות AI של מיקרוסופט עצמה. בעיני השוק, זהו שילוב שמעניק לחברה גמישות, עומק ויתרון תחרותי לשנים קדימה. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית אנבידיה עולה לאחר חשיפת דור חדש של מודלי בינה מלאכותית בקוד פתוח📈 מניית אנבידיה (NVDA) עולה ב-1.76% בפתיחת המסחר, לאחר
מניית אנבידיה עולה לאחר חשיפת דור חדש של מודלי בינה מלאכותית בקוד פתוח📈 מניית אנבידיה (NVDA) עולה ב-1.76% בפתיחת המסחר, לאחר שהחברה חשפה משפחה חדשה של מודלי בינה מלאכותית בקוד פתוח, במהלך שמדגיש את מאבקה הגובר מול הצפת מודלים מתקדמים מסין. החברה הציגה את הדור השלישי של מודלי Nemotron, המיועדים לכתיבה, תכנות ומשימות מורכבות מרובות שלבים. הדגם הראשון, Nemotron 3 Nano, הושק כעת, בעוד שני דגמים גדולים וחזקים יותר צפויים במחצית הראשונה של 2026. באנבידיה מדגישים כי הדור החדש יעיל וזול יותר להרצה, לצד שיפור משמעותי בביצועים לאורך משימות ארוכות. לצד פעילותה כחברת השבבים המובילה בעולם, אנבידיה ממשיכה להעמיק גם בשכבת התוכנה, ומציעה את המודלים כקוד פתוח לשימוש חוקרים, ממשלות וחברות. זאת, על רקע התחזקות מודלים סיניים דוגמת DeepSeek, Moonshot ו-Qwen של קבוצת עליבאבא, שכבר זוכים לאימוץ נרחב בתעשייה. באנבידיה מציינים כי פרסום הקוד ונתוני האימון נועד לאפשר שקיפות, התאמה ואימות אבטחה – יתרון משמעותי בשווקים מערביים הרגישים לסוגיות רגולטוריות וביטחוניות. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _