en
Feedback
Channel Wansaham

Channel Wansaham

Open in Telegram

Channel ini diwujudkan sekadar utk berkongsi ilmu2 saham n trading idea menggunakan beberapa teknik simple je.newbie sgt dialu- alukan..Saya fokus kpd intraday n swing..bukan buycall n sellcall. @Wanbursa

Show more
1 587
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-330 days
Posts Archive
Jom join group vvip saya. Hanya bayar  harga promosi RM239 je ( harga biasa RM250 ).. Bayar sekali je seumur hidup.. Stay sampai bila2..no limit. Ada macam2 video2 dan nota2 yang saya share dalam group vvip.. Boleh tengok ulang2 sampai faham. Pm saya @Wanbursa Belajar x rugi Rugi x belajar

Kesabariahan
Kesabariahan

photo content

Salute pun kita layan bos😁
Salute pun kita layan bos😁

Dah TP , lama simpan , Rezeki Jumaat , cuti Sekolah …
Dah TP , lama simpan , Rezeki Jumaat , cuti Sekolah …

Berkat sabar..alhamdulillah.
Berkat sabar..alhamdulillah.

photo content
+1

Notion mak anak padu arini..jumaat barakah
Notion mak anak padu arini..jumaat barakah

Ambil dulu la separuh
Ambil dulu la separuh

Eipower flyy💸💸💸
Eipower flyy💸💸💸

Wa salute sama lu..lebih target dah ni.. Alhamdulillah 💸💸💸
Wa salute sama lu..lebih target dah ni.. Alhamdulillah 💸💸💸

Salute 145 guys..capai tp dah.. Alhamdulillah bulih pitih awal pagi ni..jumaat barakah 💸💸💸
Salute 145 guys..capai tp dah.. Alhamdulillah bulih pitih awal pagi ni..jumaat barakah 💸💸💸

Kaunter murah pun kita layan dalam group vvip..yang penting ada setup..saya guna teknik ema50 untuk buy kaunter salute
Kaunter murah pun kita layan dalam group vvip..yang penting ada setup..saya guna teknik ema50 untuk buy kaunter salute

masih lyn ni sobat²😁
masih lyn ni sobat²😁

Kemon dufu..flyyy🚀🚀🚀
Kemon dufu..flyyy🚀🚀🚀

Kaunter mahal pun ada saya share dalam group vvip..dufu mantap
Kaunter mahal pun ada saya share dalam group vvip..dufu mantap

Repost from Channel Wansaham
Assalamualaikum dan selamat pagi semua..
Assalamualaikum dan selamat pagi semua..

Eipower close 740.. Alhamdulillah 💸💸💸💸💸
Eipower close 740.. Alhamdulillah 💸💸💸💸💸

Satu lagi kaunter yang bagi duit belanja petang ni..eipower..
Satu lagi kaunter yang bagi duit belanja petang ni..eipower..

Ambest fly lagi..selagi x bocor support,kami layan💸💸💸
Ambest fly lagi..selagi x bocor support,kami layan💸💸💸