1 693
Subscribers
-424 hours
-67 days
+530 days
Posts Archive
1 693
.
تنها کسی که روی کرهی زمین حق داره با آدم راجع به کمبودهاش، ضعفهاش و درداش شوخی بکنه فقط خود اون آدمه.
@eagle_text ✍🏼
1 693
.
عشق اگر از طرف کسی که میخوایش نباشه آزاردهندهترین و کثیفترین چیز دنیاست.
@eagle_text ✍🏼
1 693
Repost from Siapedia
اینکه اجازه بدید پارتنر شما، خود واقعی شما و نیازهای شما رو بشناسه، شجاعت زیادی میخواد! چرا که ایشون میتونه پاسخ نیاز شما رو، از شما عامدانه دریغ کنه و آسیبی به شما بزنه که شاید جبرانناپذیر باشه! برای همین شجاعت خیلی زیادی میخواد که هرآنچه که هستید رو برای پارتنرتون آشکار کنید! اما اگر نکنید، اوضاع بهتر نمیشه! چرا که طرف مقابل، شما رو درست نمیشناسه و در نتیجه پاسخ درستی برای نیازهای شما نیز نخواهد داشت و با هر بار تلاش چون شما اجازه ندادید آنطور که باید شما رو بشناسه، با واکنش منفی شما روبرو میشه و رفته رفته از شما فاصله میگیره! چرا که از خودش میپرسه: اگر تنها راه شناخت تو اینه که من تلاش کنم و با هر بار شکست، مجازات بشم، چرا باید بمونم!؟ میرم و کسی رو پیدا میکنم که بتونم باهاش تعامل کنم!
@siapedia 🫂
1 693
.
اگر دوستپسرتون خله و ولتون نمیکنه پس اون کصکشایی که بهتون خیانت میکنن چه نسبتی باهاتون دارن؟!
@eagle_text 🤔
1 693
ما به خنده های زیر بارون
ما به صبح باغ بهارون
ما به بیداریِ شبانه
ما به خواب روز ها دل بستیم
@eagle_text 🎶
1 693
.
قبلا فکر میکردم آدم درست هلت میده سمت هدفت ولی دیدم نه، آدم درست کنارت آروم میمونه، اگر خواستی کمکت میکنه بلند بشی، و گامهاشو با سرعت تو تنظیم میکنه.
این که یه آدم خسته و فرسوده رو هل بدی بیشتر باعث زخمی شدنش میشه.
و البته که آدم درست میتونه تا ابد کنار تو نباشه ولی تو تا همیشه تو خاطرت داشته باشی کارش رو. و نبودنش قطعا باعث نمیشه ارزش کارش کم بشه.
@eagle_text
1 693
.
اگر دوستپسرتون تو صحبت جدیتون چشماش رفت سمت ممههاتون یا دست زد بهش، خونسرد باشید.
نوبت اونهم میشه که حرف جدی بزنه 🥚🥚
@eagle_text
1 693
.
اینکه از بهار و تابستون خوشتون نمیاد ولی مث سگ میوههاشو دوست دارید نشون میده که شما از اون دسته آدمایی هستید که فقط خوبی/زیباییهای یک نفر رو میخواد بدون توجه به شرایطی که اون خوبیها درش ساخته میشه.
مثلا طرف عاشق اینه که پارتنرش هیکل خوبی داره ولی همیشه بابت تایم باشگاه و رژیم غذاییش گله داره.
یا عاشق اینه که دوستدخترش زیبا ظاهر بشه ولی بابات آماده شدنش هی تذکر میده که مدت زمان آماده شدنت زیاده.
یا مثلا عاشق اینه که طرفش شوخ و شاده ولی از اینکه تایمشو با بقیه بگو بخند داره حسادت و نفرت مثل بخار نفس اژدها از دماغش می.زنه بیرون.
خب گوساله بدون گرما اون میوهها نیستن، بدون رژیم و کرزش اون هیکلی که با دیدنش از شدت حشر مغزت گاییده میشه، بدون اون تایم حاظر شدن اون زیبایی نیست و بدون خوش و بش با بقیه آدم طراوت و اون حس طنزشو از دست میده.
آدمی واقعا موجود پر توقع و کصشریه.
گوزو اصن بگو ببینم تو پکیج شخصیت خودت چیا داری که به تکتک فصلا گیر میدی؟!
@eagle_text ✍🏼
1 693
اینکه از بهار و تابستون خوشتون نمیاد ولی مث سگ میوههاشو دوست دارید نشون میده که شما از اون دسته آدمایی هستید که فقط خوبی/زیباییهای یک نفر رو میخواد بدون توجه به شرایطی که اون خوبیها درش ساخته میشه.
مثلا طرف عاشق اینه که پارتنرش هیکل خوبی داره ولی همیشه بابت تایم باشگاه و رژیم غذاییش گله داره.
یا عاشق اینه که دوستدخترش زیبا ظاهر بشه ولی بابات آماده شدنش هی تذکر میده که مدت زمان آماده شدنت زیاده.
یا مثلا عاشق اینه که طرفش شوخ و شاده ولی از اینکه تایمشو با بقیه بگو بخند داره حسادت و نفرت مثل بخار نفس اژدها از دماغش می.زنه بیرون.
خب گوساله بدون گرما اون میوهها نیستن، بدون رژیم و کرزش اون هیکلی که با دیدنش از شدت حشر مغزت گاییده میشه، بدون اون تایم حاظر شدن اون زیبایی نیست و بدون خوش و بش با بقیه آدم طراوت و اون حس طنزشو از دست میده.
آدمی واقعا موجود پر توقع و کصشریه.
گوزو اصن بگو ببینم تو پکیج شخصیت خودت چیا داری که به تکتک فصلا گیر میدی؟!
1 693
.
به نظرم خارقالعادهترین، زیباترین و کثیفترین کاری که آدمی میتونه انجام بده، تولید مثله.
هیچکس نمیتونه هیچ ایدهای از آیندهی اون فرد بده، اینکه اون آدمی که ایجاد شده چطور در برابر مشکلاتی که نیاکان و همنوعای خودش ساختن واسش واکنش نشون میده.
@eagle_text 🫡
1 693
.
وقتی کنارمی اینقدر مشغول دوست داشتنت هستم که یادم میره بهت بگم دوستت دارم...
.
@eagl_text ❤️🔥
1 693
از وقتی رفته چین زاد و ولد چینیا کم شده 🤨
توقع دخترای چینی رو بالا برده 🫣
واسه همین فعالیتش کم شده😃
در این روز فرخنده خواستار این هستم که روال سابق رو در پیش بگیره🙏
باشد که رستگار بشه 🙏🌹
1 693
.
ایگل جدا از این که دوستمه واسم یه دفترچه راهنمای زندهاست.
لازمهم نیست همیشه باهاش راجع به هرموضوعی حرف بزنم، همینکه بعضی وقتا بعضی حرفاش یادم بیاد روی تصمیمم تاثیر میذاره. نه به خاطر اینکه دوستمه چون درست میگه.
اگر بیطرف و بیتعصب حرفاشو بخونی متوجه میشی چی میگم.
امروز تولدشه و تولدش خیلی مبارک باشه اول به خودش، بعدش به کسایی که دوستش دارن♥️❤️🔥
.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
