en
Feedback
1 699
Subscribers
No data24 hours
-17 days
+830 days
Posts Archive
. دادی یادم بسازم این‌همه سیاهی رو طاقت بیارم یادم دادی اگه چهار دست و پامم ببندن می‌شه ادامه بدم بازم به راهم✨❤️‍🔥 . @Eagle_Text

اول املا یاد بگیر 😒 بعدشم فعلا شما تو حجمی

اون دوتارو بزار پشتت برا رشدت #ایگل

شاید بگید پاشو تنگش کن کیکو درست کن ولی تو آشپزی زحمت از لذت کم می‌کنه.

متاسفانه همش شیرینی و کیک بود. برای خودم متاسف شدم. دریغ از یه آهنگ عاشقونه یا یه تصویر خاص 😞😞

الان چندتا چیز که دوست دارمو می‌‌ذارم لایک نکردین گریه می‌کنم😌

بعد از مدت‌ها دیدمش و دوستش داشتم. Rush 2013
بعد از مدت‌ها دیدمش و دوستش داشتم. Rush 2013

آره گذاشتم برات، ۲ تا درست می‌‌کنم

درست کن اگه زمستون اومدم برام بفرست😎🤨

از این کیکا می‌خوام😭
از این کیکا می‌خوام😭

. از ریاضی خوشم میاد بهت می‌گه ارزش هرچیز چقدره. قاعده و قانونش مشخصه، اگر چیزیو کم و زیاد حساب کردی تقصیر خودت بوده که دقت نکردی. . @Eagle_Text

@AudioFactoryBot.mp31.52 MB

. دلم میخواد بدونی که آوار بودم و تو از این آوار خونه ساختی. . @Eagle_Text

من بعضی وقتا چیزایی که قبلا نوشتم رو دوباره میام می‌خونم و بیشتر وقتا جا می‌خورم، از شدت ناراحت بودنم، از شدت خوشحال بودنم، از شدت عاشق بودنم و یا حتی از شدت عاجز بودنم. انگار نوشتن آخرین پناه من هستش. بعضی وقتا توی اون لحظه‌ای که دوباره دارم چیزی که چندماه پیش نوشتم رو درک نمی‌کنم، انگار من نبودم که حسش کردم و همینطور می‌رم بالاتر و به پیام‌های قدیمی‌تر می‌رسم ولی انگار اونا رو حس می‌کنم، بعضی وقتا یادم می‌ره اونی که اینا رو نوشته خودم بودم و اونی که این نوشته‌ها رو حس کرده باز‌هم خودم بودم‌. و حقیقتا خوشحال می‌شم که ردی از احساس زیادی که اون لحظه‌ داشتم به جا گذاشتم. انگار که وجود داشتن خودمو ثبت کرده باشم. پیشنهادم به شما‌هم اینه که بنویسید. تو دفتری، یا سیو مسیج تلگرام، یا چنل پرایوتی برای خودتون. احساستون رو ثبت کنید و با گذر زمان به خودتون نگاه کنید و تغییرات خودتون رو تماشا کنید. حس جالبیه.

گفتی نژادپرستی و عاشق میم‌ هستی؟! . @Eagle_Text
گفتی نژادپرستی و عاشق میم‌ هستی؟! . @Eagle_Text

. +تو حرومزاده‌ای؟ -آره +پس مثل یه زره همیشه به تنت باشه، و نذار که هیچوقت یادت بره، اینطوری مردم نمی‌تونن از طریق این بهت آسیب بزنن. دیالوگ . @Eagle_Text

. کاش اندازه‌ای که دلم میخواست آدم بی‌رحمی بودم، حداقل اونطوری اندازه‌ای که رنج می‌کشیدم، بقیه رو آزار می‌دادم. . @Eagle_Text

بعضی چیزا نبودنشون خیلی مشخصه، مثل همین ماجرا مثلا وقتی ناراحتی می‌شه نگی به کسی، می‌شه بذاری تو دلت بمونه و سعی کنی به روی خ
بعضی چیزا نبودنشون خیلی مشخصه، مثل همین ماجرا مثلا وقتی ناراحتی می‌شه نگی به کسی، می‌شه بذاری تو دلت بمونه و سعی کنی به روی خودت نیاری یا حتی اگر وسط خیابون بزنی زیر گریه آدما ممکنه دورت جمع بشن و برای مدتی هرچند کوتاه به تو تسلی بدن و آرومت کنن، ولی وقتی خوشحالی و کسی رو نداشته باشی که شریکش کنی دردش هزاربار بدتره. . @Eagle_Text

دوستم رفته بود عروسی فامیلاشون بعد داشتم با داداشش(هفت سالشه) حرف می‌زدم، گفتم حسین جون عروسی خوش گذشت گفت آره گفتم عروسی کردی منو دعوت می‌کنی؟؟ گفت آره دعوتت می‌کنم. بعدش گفتم خب چی بپوشم؟ گفت لباس عروس☺️😭 تا اینجای زندگیم این رمانتیک‌ترین پیشنهاد ازدواجی بود که داشتم