en
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Open in Telegram
880
Subscribers
-124 hours
+137 days
+11030 days
Posts Archive
King Raam - Ama to Nisti.mp313.93 MB

دست و دلم در برابر این آهنگ واقعا بی‌اختیاره. میام بعد از پنج بار قطعش کنم باز دستم نمیره سمت قطع کردن. تک‌تک جزئیاتش با قلبم بازی می‌کنه.

دست و دلم در برابر این آهنگ واقعا بی‌اختیاره. میام بعد از پنج بار قطعش کنم باز دستم نمیره سمت قطع کردن. تک‌تک جزئیاتش با قلبم بازی می‌کنه.

واقعا راست می‌گن که هیچکس مثل مادر نمیتونه آدم رو دوست‌ داشته باشه. مامانم چون می‌دونه تو خوابگاه تلویزیون ندارم، از صحنه‌هایی از جومونگ که مطمئنه خنده‌م می‌گیره عکس می‌گیره و برام می‌فرسته. خیلی بامزه‌ست.

بخشی از نامه گلایه آمیز محمد علی فروغی در شرح خلقیات و سوء رفتارها و اتهام زنی های محمد مصدق، برای یک دوست (که البته هرگز ارس
+1
بخشی از نامه گلایه آمیز محمد علی فروغی در شرح خلقیات و سوء رفتارها و اتهام زنی های محمد مصدق، برای یک دوست (که البته هرگز ارسال نشد): "اقتضای طبیعتش این است و به علاوه هر کس برای پیشرفت کار خود، بر حسب ذوق و فطرت خویش، راهی را اختیار می‌کند؛ مصدق هم این راه را اختیار کرده است که بی‌جهت یا باجهت به اشخاص حمله کند و در راه وطن اظهار شجاعت نماید. مختصر، جوان است و جویای نام آمده است. اظهار مسلمانی هم که مایه ندارد. در مجلس شورای‌ملی قرآن از جیب یا شمایل از بغل درمی‌آوریم و زهره همه کس را آب می‌کنیم. اما رویه من غیر از این است و تو می‌دانی که از اول عمر خود تاکنون نه شارلاتانی کرده‌ام، نه خودستایی، نه هوچی بوده‌ام، نه آنتریکباز؛ برای رسیدن به مناصب و امتیازات و تحصیل شهرت و نام، اسباب‌چینی و دسیسه کاری نکرده و تاکنون هر مقامی را دارا شده‌ام، اعم از وکالت و ریاست و وزارت، بدون استثنا آن مقام دنبال من آمده است و من از پی آن نرفته‌ام" -Ehsan- @uttweet

برای ساده‌ترین تصمیم ممکن ماه‌ها وقت می‌ذارم و نهایتا هم تصمیم اشتباه رو می‌گیرم. واقعا انقدر احمق بودن کار هرکسی نیست.

بچه‌ها فکر کنم واقعا نیاز دارید برگردید به دبستان. اون از وضع هکسره‌تون، اینم از وضع شناختتون از علامت‌های ریاضی که ته جملات
بچه‌ها فکر کنم واقعا نیاز دارید برگردید به دبستان. اون از وضع هکسره‌تون، اینم از وضع شناختتون از علامت‌های ریاضی که ته جملات خبری >>>> میذارید

این کسیه که با سر و صدا کردن تو خوابگاه نمیذاری بخوابه.
این کسیه که با سر و صدا کردن تو خوابگاه نمیذاری بخوابه.

بهترین کامنتی که اخیرا دیدم:
بهترین کامنتی که اخیرا دیدم:

طرفدار آیسان اسلامی بودن انقدر کیریه که حتی اگه توضیحش بدم از کیری بودنش کم می‌شه

Hayedeh-Nargese-Shiraz-128.mp34.93 MB

دختران داغ هر وقت حوصله‌شان سر می‌رود بطری شیر را سر می‌کشند

03 The Last of Us.mp37.24 MB

اسرائیل که ۲۵ سال دیگر رو دید ولی اینجور که پیش میره بنده فکر نکنم ببینم

Repost from ژاژخا
ایرانی قرار نیست بفهمه معادل بلک فرایدی برای ما باید دم عید باشه؟ آفتابکار @zhazhkha

ببینید دوستان شما ممکنه تصور کنید سیستم خوابگاه‌های دولتی شبیه زندان هست ولی متاسفانه باید بگم کامل در اشتباهید. خوابگاه‌های دولتی نه تنها شبیه زندان نیستن بلکه از زندان بدتر و کیری‌ترن.

این دیگه چه کسشریه؟ همین الان یارو با این‌کارش نحوه‌ی کنار اومدن چند میلیارد آدم با کات کردن رو، فقط در دو دسته خلاصه کرد=)))
+2
این دیگه چه کسشریه؟ همین الان یارو با این‌کارش نحوه‌ی کنار اومدن چند میلیارد آدم با کات کردن رو، فقط در دو دسته خلاصه کرد=))))))) (من که به شخصه مرد هستم با این حساب فقط خودم خبر ندارم🙏🙏🙏)

من نمی‌دونم کدوم کسونه‌واویلایی اولین بار گفت «دختری که موهاش رو کوتاه می‌کنه میخواد توی زندگیش تغییر به وجود بیاره و گذشته رو فراموش کنه» و از این دست کسشرها. وا. دختری که موهاش رو‌ کوتاه میکنه شاید فقط دختریه که دلش موی کوتاه می‌خواسته. احساس می‌کنم برای هر عمل و هر فعلی که انجام میدید حتما باید یه دلیل دراماکویینی بیارید تا به زندگی کیریتون دلیل و معنا بدید. ولی حقیقت اینه دوستان، هیچ معنایی تو زندگی‌های کیریمون وجود نداره، هیچی.

لتس گو حج.

ورژن اسلامی بی‌بی شارک رو هم ساختن :| -حامد- @uttweet

مصدع اوقات - Statistics & analytics of Telegram channel @httpmosadee